![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Noen her som kan komme å ta meg i nakkeskinnet??? :eek:
Jeg er ALTFOR svak overfor podesmigring... :o På null kommanull niks har størstepoden smisket til seg bankkortet mitt for å kjøpe seg noe på nettet... :o At jeg aldri lærer!!!!!!! :rolleyes: |
Får jeg imeg nok?'
Dette er første gang jeg har lagt inn på Diett.no Ser disse datene helt borte vekk ut? Må jeg spise mer/mindre? Energi:653Goal:1737Fett:53.28Karbohydrat:4.36Prote in:39.05 |
Sitat:
|
Sitat:
Ønsker deg lykke til, håper du deler kunnskapen om du finner utav hvordan du får til å stå imot! |
Sitat:
Har vært å kjøpt en oppskriftsbok i dag. Kan jeg spise litt ekstra på kvelden da? Eller det dumt? |
Sitat:
Dog bør det ikke gå mer enn 6 våkne timer mellom hver måltid. Spiser du for lite, vil kroppen tviholde på alt den får.....:p Er et eget oppskriftsforum her, da! Med masssssssssse supre oppskrifte! |
Sitat:
Men det er vel kanskje sånn i begynnelsen at man er litt redd for hva man skal spise og for å gjøre feil. Takk skal du ha! |
To spørsmål:
1= Hvordan endrer jeg enklest dette til lavkarbo: 5 dl melk, 2 ss mel. Kan jeg blande litt fløte og melk og bruke JBKM ? I tilfelle ja, hvor mye jbkm.. (bare en del av en oppskrift, blir nesten som hvit saus) 2= Finnes det noen øvelse jeg kan gjøre for å minske plagene ved isijas? Tenker på evt tøyning, strekking ol.. takker! :) |
Sitat:
Men som du sier, ta deg litt tid til å sette deg inn i ting, så går det sååååå mye lettere etter hvert!:D De to vanligste fellene er at man spiser for lite eller at man for å være på den sikre siden, spiser det samme hver dag og blir så matlei at man gir opp!:p |
Sitat:
Et spm til til Stavanger kjente .... Det finnes visstnok 2 stk Design Forum butikker i Stavanger Hvilken av dem er nærmest Stavanger Storsenter og hvor sånn ca ligger den ? Er på jakt etter undertøy på Change (Stavanger Storsenter) og El Naturalista sko.....:D Har ikke handlet i Stavanger på sikkert 14 år.... aner jo ikke hvor butikkene er lenger.... |
Sitat:
|
Sitat:
Design Forum har butikk i Østervåg 24 og Haakon VII's gate 7 (Ankerbygget). Håper du finner det du er på jakt etter, jeg har svart belte i shopping så det er bare å spør, er ikke sikkert jeg kan svare på alt men prøver så godt jeg kan :D |
Det er farlig for blodtrykket mitt å lese politikk i disse dager.
Hvorfor er det sånn at det blir ramaskrik hver gang en FRPer lufter en tanke, mens ingen reagerer på noen av de mest åndsvake tankene til sosialistene? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det ser ut til at mobilen min ikke vil være blandt oss stort lenger. Vet noen om en mobil som holder lenger enn et år i disse dager? Det er så mange å velge mellom, men mine tre siste har alle tatt kvelden etter et år:mad:
|
Burde jeg ha fått en SMS eller noe inn på altinn nå, mtp skattepengeutsendelsen i morgen? Vil ikke vente til septembeeeer..
|
Sitat:
Har forgjengeren og den har vart i årevis! Først på jobben hos gubben og nå snart et år hos meg! Skal ut å kjøpe meg E7 en av dagene. Ikke fordi den forrige har gitt seg, men fordi noen på jobben til gubben vil ha den tilbake! How ruuuude! |
Sitat:
|
Jeg sjekket Altinn på fredag, og da hadde jeg fått skatteoppgjøret ...
|
Åååååååh. BLÆ! Jajja.... Får vente i to eller tre måneder til da:p De sier i fra om de mangler noe eller?
|
Sitat:
Full sympati, er kjempekjipt å måtte vente! :( Siste er vel 20. oktober, krysser fingrene for at du får i september! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06. |