![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Sitat:
|
Du er så morsom, Hypah.
Jeg tar den med spiseskje. Synes det smaker helt ok, men derom strides det. |
Sitat:
|
Sitat:
Skal litt for å overgå akkurat det spørsmålet der. Men her er en oppfølger: Hvordan tar man Udo`s i tablettform? |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg er ganske så sikker på at vedkommende er av den ganske allmenne oppfatning at Udo's smaker py, og dermed lurer på hvordan folk tar den ut fra det -sammen med noe annet f.eks. Kjempemorsomt! Du er lett å underholde, om ikke annet. |
Får blande det i smoothie eller noe sånt da..
Smaker nemlig pyton å ta rett fra flaska. |
Sitat:
|
Sitat:
Men i dette forumet er det fantastisk mange høytidelige folk (eller andre med dårlig selvtillit?) og derfor blir det svært underholdende å lese mange følelser her inne :D Ja, jeg er lett å underholde, om ikke annet....:D |
Sitat:
|
Håper ikke du er psykolog Hypah:) Du gjør det hvertfall svært dårlig som hobbypsykolog:) Dårlig selvtilitt fordi at man forsvarer seg ovenfor slike uvitende folk som deg? Jaja. Den var ny.
|
Når det gjelder smaken, så har det gått seg til for min del, og har lest kommentarer fra andre som har sagt det samme i denne tråden. I beg. var ettersmaken ganske kraftig, smakte høy og litt vondt, da holdt jeg for nesa og drakk vann rett etterpå. Nå smaker den helt ok og litt nøtteaktig, og jeg kan spise den uten noe mikkmakk.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Når jeg vet at noe er veldig sunt, smaker det automatisk litt bedre:D
|
Synes Udo`s er godt jeg :D Kanskje derfor en 500 ml flaske forsvinner i løpet av 2-3 uker? :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva med kommentaren til nellie om hva jeg vet og kan? Ingen som reagerer på den som langt under beltestedet? Dette er for dumt.
Sitat:
|
Sitat:
Når hun kaller deg uvitende, så tror jeg (uten å legge ord i munnen på henne) at hun sikter til at du er uvitende om grunnen til overvekten til menneskene på forumet, og det stemmer jo - akkurat som at jeg også er uvitende om dette. Derfor kan det være lurt å unngå å generalisere og si ting som kan virke sårende når de er helt unødvendige i diskusjonen. Det virker som du har humor og selvironi, og det er flott, MEN jeg tror den humoren passer bedre i en muntlig form, og at det på et forum som dette, hvor du nettopp ikke aner bakgrunnen til de andre "tilstedeværende", kan være greit å tenke seg om et par ganger før du poster det du har på hjertet:) |
Ok, la oss alle heller slutte ta alt opp i verste mening. Jeg svarte i begynnelsen på en forespørsel om "Hvordan tar dere Udo`s".
Mellom linjene svarte jeg at Udo`s normalt er til invortes bruk, altså det må nødvendigvis enten svelges oralt, eller intravenøst. Men i tilfelle den som spurte ikke skjønte at dette var spøkefullt (min erfaring er at en del her inne tar ting veeeldig bokstavelig), så nevnte jeg at det normalt inntas oralt med en spiseskje, eller svelges i tablettform. Og så tok det jo helt av! Jeg foreslo jo bare hvordan man kan ta Udo`s. Jeg opplever det å bli stemplet som uvitende svært sårende og langt under grensen for hva jeg anser som hyggelig. Dette kvalifiserte til et forsvar på samme nivå som jeg anså karakteristikken av meg var på. :) |
Rolig nå, hypah... (og flere med)
Jada, du svarte, ironisk og flåsete, på et helt konkret spørsmål, og noen av deltakerne i tråden tok det på feil måte. Skal tru om du ikke gikk i nesten alle fellene man kan gå i på et forum, og det på en gang? 1. Du kommer inn med et kontroversielt spørsmål som det første du gjør på forumet. *De fleste som gjør dette er såkalte forumtroll, gamle forumbrukere har lett for å gå i forsvarsposisjon og sette alle piggene ut. Dumt egentlig, for det er akkurat det trollet vil. 2. Du svarer helt bevisst flåsete og overforenkla på et spørsmål, og avslører dermed ei rekke andre ting: 3. Enten har du ikke lest tråden, eller så gir du blanke blaffen i hva store deler av den handler om. - For ellers hadde du skjønt at både Udos og cocosa er vanskelig "å ta med teskje" fordi folk sliter med smak og konsistens. 4. Du glemmer eller ser bort ifra at vi faktisk ikke kan vite om du fleiper eller ikke, fordi skriftlig kommunikasjon som dette mangler nesten 90% av det som gjør språket vårt forståelig for andre (kroppsspråk, mimikk, tonefall, rytme osv) 5. Du glemmer også (evt gir blanke blaffen i) at noen mennesker er enda mer avhengige avtydelig komminikasjon enn andre. 6. Hele greia glir over i metakommunikasjon, og du får enda en mulighet til å trekke oppmerksomheten mot din person, den dårlige behandlinga du mener du har fått, og dermed rettferdiggjøre din atferd. hypah - lavkarbo.no: 1-0 Oppfør deg nå, før forumet kontrer. |
Jeg vet ikke om det er postet før i denne lange, flotte tråden, men jeg lurer på om det er noen som har en link til Udo`s på Iherb?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |