![]() |
Sv: Den store felles ED-tråden
Da er jeg i gang med dag 6 og har fortært en pakke sjokoladekjekst til frokost.:)
Har vært i skikkelig dårlig form de siste dagene, og da frister mat generelt lite, men prøver å få i meg det meste. Klarer bare ikke å presse i meg de minst velsmakende og masse grønnsaker. Har problemer med å la være å veie meg hver dag... MÅ liksom bare se etter om det har skjedd noe. Har gått ned 4 kilo disse dagene, og synes jeg merker det på halsen. Men det er kanskje bare ønsketenkning? |
Klart du merker 4 kilo. :spent:
God bedring med halsen, høres ut som det er mer enn ketose. :( |
God bedring Eurojente!
Her i gården snakker vi ikke kilovis i uken, denne uken ble det 200 gr ned og jeg takker og bukker for det! Så lenge det går ned er det helt greit!:) |
Takk begge to!:) Føler meg litt bedre i dag.
Tror jeg har begynt å gi opp varmmaten, prøvde meg på risottoen nå, og klarte ikke få ned en bit. Det er noe så pyton med den bismkaen/lukta den maten har. Men tror jeg skal klare meg bra med barer, soyanøtter, kjeks, pannekake og til nød brownies, om jeg spiser masse grønnsaker til to av måltidene. Skal prøve å få til et varmt grønnsaksmåltid til middag. I dag blir det blomkålsuppe:) Og Streber, når du har gått ned så mye som du har gjort skal en vel være fornøyd med 200 gram ja. Bra jobba!:) |
Eurojente-jaja, er godt fornøyd jeg!Alt er lettere med 11 kg mindre!:)Er ikke glad i varm maten jeg heller! Men har du prøvd semolina med grønnsaker? DEN synes jeg er skikkelig god, med grønnsaks stappe feks til. Tilsett et egg og kanel i pannekakerøren og du får flere pannekaker, metter mer og smaker nyydelig! Ellers klarer jeg meg bra på kjeks, soyanøtter, prailinebarer og brownies. Tar noen rene grønnsaksmåltid innimellom for å fylle på med det. Browniesen synes jeg personlig er best varmet et min i mikso istedet for å steke den, blir litt rennende i midten og "vanlig"rundt.mmm:rolleyes:
|
Hipp Hurra for 200 gram ned, Streber. Så lenge vekta går riktige vei er vi glad. :D Og alle monner drar. (sa kjerringa, hu pissa i havet. ;;) :spent:
Ingen klare favoritter blandt middagene her heller, Eurojente, men den Semolinaen er ganske god og pasta liker jeg godt! :ja: |
gratulerer med 4 kilo!! jeg merket det også godt i ansiktet veldig k,apt, garantert ikke ønsketenkning ;)
håper du blir frisk, nok å streve med maten gitt. og gratulerer streber. i mål kommer vi! liker også pasta. med tomatsaus med masse godt i. sopp og aubergine og squash. jeg synes stekt sopp og aubergine er gode erstattere når man ikke spiser kjøtt. jeg fikk barcelonatur av kjæresten til jul. i april. gleder meg:rolleyes: |
3 Vedlegg
Her er et før bildet og to nå bilder. litt vanskelig å ta, men lovt er lovt;)
Ha en strålende kveld alle mann! Gratulere med nedgang STREBER....du er super-duper!!!! Grattis Eurojente.... |
Så flott du er Monica - skikkelig babe jo :klem:
|
Så skjønn du er:love: veldig fin på alle bildene, men ser du har gått ned ja. Synes du ser ferdigslanket ut jeg:ja:
|
hurraaa! så fin du er :love:
du var fin på alle bildene. men spesielt det siste der du smiler. og ikke kom her å si at du ikke merker 15 kg? gratulerer:D |
OI Monica, SÅ stor forskjell på 15 kilo ! Stor forskjell! Gratulerer og jeg er enig, du ser jo ferdigslanket ut:)
|
Hei hei. Håper dere har en fin lørdag. :klem:
Her har jeg handlet meg tre fine kjoler/tunikaer etter frokost i dag. :spent: Det var halv pris og jeg hadde et gavekort på 1000 kr og betalte bare 100 kr i mellomlegg for alle tre. Sååå fornøyd, moro å kjøpe klær igjen nå som de sitter litt penere. :ja: |
Wow Monica.....slenger meg på resten av jentene her. Du er jo kjempe flott ut - og en ser stoooooor forskjell:):)
For en flott inspirasjon for en nybegynner som meg:p Etter noen pausedager etter en streptokokkinfeksjon er jeg igang igjen. Heldigvis stoppet i vektnedgangen veldig opp ved sykdom, heller på vei ned. Kan notere meg - 6 kg nå på snart tre uker....det er jeg glad for. Eurojente - du er jo kjempe godt igang.... |
Så fantastisk, Buble. :spent:
Her er jeg tvunget ned i sofaen med et glass rødt, gutta lager kyllingwok etter eldstemann sin skolebok. Hører de snakker både sukker og ananas der ute på kjøkkenet, men jeg får heller bare forsyne meg med en liten porsjon og plukke ut maisen. Har visst blandet meg nok inn nå. ;) |
Så utrolig fiiin du er Monica! De kiloene viser utrolig godt! Gleder meg til det blir min tur!! ;)
|
Enig med alle her - du ser både kjempefin ut og ferdigslanket, Monica!:ja: Det så inspirerende å få se slike bilder!:)
Og dere andre også, så artig å høre om nedgangen deres, kjempeflinke er dere! Samtidig, må jeg si at det er godt å høre om andres utfordringer i forhold til dette i hverdagen også, da føler man både at man ikke er alene om det, men også at det faktisk er mulig å komme videre til tross for noen tilbakefall osv. SÅ heia for oss alle!:boxing::heia: |
:heia:
|
Sitat:
Og 6kg på 3 uker er jo knallbra - keep up the good work :heia: |
Søndag morgen og jeg har allerede vært ut og trimmet!! :D
Denne ferieuken min ser ut til å ha trigget en hel masse greier, for ikke bare har jeg greid å koble bort alle tanker på jobb - jeg har også trimmet litt de fleste dager (aktivt trimmet altså, ikke bare gått små turer til og fra bussen). Fantastisk mot stress, og ikke minst så har jeg sovet myyye bedre disse dagene. Dessuten har jeg lagd meg en liste med oppgaver jeg ønsker å gjennomføre her hjemme, og målet er å greie 1 oppgave hver dag. Det kan være så enkle oppgaver som å vaske 2 maskiner med klær, finn musikk til MP3-spilleren, til større oppgaver som å gå gjennom klærne som ligger pakket bort på loftet :rolleyes: I går startet jeg på den av oppgavene som nok kommer til å strekke seg over noen uker - rydde/kaste/innrede loftet. Vi bruker ikke loftet til noe annet enn oppbevaring akkurat nå, men jeg har et ønske om å innrede det ene soverommet til hobbyrom - men da må jeg altså først grave det fram :p Skal snart gå opp og fortsette gravingen..... Ha en fantastisk søndag da dere http://www.webmastergrade.com/wp-con...e-The-Pooh.jpg |
GOD MORGEN OG TAKK FOR ALLE SKJØNNE OG GODE TILBAKEMELDINGER.....
Det varmer og inspirerer til å fortsette!!!! jeg er enig i at jeg ser forskjell, men uten klær er det fortsatt mage og de valkene bak på ryggen er der fortsatt. Men jeg føler meg veldig annerledes og nyter å slippe å drasse på 15 kilo ekstra hver dag.....DET ER EN GOD FØLELSE! ....men ble både kake og litt smågodt igår med gjester, men idag er det en ny dag med bare lavkarbo igjen! Nå skal vi ut snart å nyte solen....herlig, rolig søndagsvær! Håper dere andre har hatt en fin helg?!?!?!? Klemmer.....(gjorde VIRKELIG godt med alle tilbakemeldingene, dere er gode og snille...):klem: |
Ha en god søndag alle flinke mennesker her inne!:)Velkommen hit til Ed tråden Bubble og herlighet for et vekt tap du har hatt!Gratulerer!
|
hei bubble. gratulerer med fantastisk start!!
her fortsetter det også å gå nedover. norterte meg - ca 1 kilo (vekten varierer mellom 0.8 og 1,2 såh). Jeg undrer megover at det går så fort. men nyter det! Nå har jeg vel stort sett begynt på fase to. Har spist kylling til middag allerede, og det hadde jeg igår også. men det får så være. nå skal jeg stålsette meg på at ting kommer til å ta lengre tid. Er ikke lenger i kategori fedme, og er over halvveis:D I helgen har jeg jobbet, og er på jobb nå. Så har blitt rolige kvelder. Imorgen er det 8 timer skole og så skal jeg og kjæresten danse swing boogie woogie! Satser på at han har lyst å fortsette også (jeg SKAL) , tenker dette kan være trening jeg klarer å opprettholde også:) Vil tippe det ikke er hardtrening, men det er noe. Et sted må jeg begynne. Og en slik "nå SKAL jeg løpe på mølle tre ganger uken) funker ikke for meg. Prøver å gå mye da. Blir som regel en time for dagen + - lykke til med loftet grotingeling! Jeg sliter nok med å finne en bra løsning på mitt 16m2 rom:p noen som har tips til hvor man får tak i sakkosekker? Føler lenestoler og sofa vil ta for stor plass, men pinnestoler blir det IKKE noe av. kos dere videre resten av helgen. ikveld skal jeg prøve et nytt TV spill som ble innkjøpt igår (byttet en julegave). :D |
Hei dere. :klem:
Hipp hurra for nedgang! :heia: Lurt med lister, Grotingeling, jeg og samboeren har laange lister og er blitt ekstra flinke etter at vi ga hverandre Iphone til jul, den har en jo med overalt og slipper alle disse gule lappene overalt. T.o.m. minstegutten min på 8 skriver lister over ting vi må huske. ;) Her har det vært en fin og rolig søndag, det blir litt fullt i huset når vi alle er samlet og en merker det særlig under måltidene særlig siden min lille prepubertgutt blir fornærmet av det minste og har en tendens til lage litt sur stemning rundt spisebordet, men vi hentet oss inn i dag også. :ja: Matet over 40 svaner i dag, stor stas for både store og små, og så tok vi like godt middagen på gatekjøkkenet i dag .Jeg bestilte biffsnadder med ekstra salat i stedet for pommesfrites og uten mais i salaten, men det ble litt bernaisesaus og dressing da. Men ikke det verste da. Ellers merker jeg at jeg spiser mer og mer lavkarbo i helgene, og at ED-produktene blir kjeks og barer stort sett. Men nå er omelett laget og jeg er klar for fase 2/3 til uka igjen. :spent: Satser på mer trening til uka også, tenkte å trene indoor waliking på treningsstudio på tirsdag og torsdag og teste ut nye zumba-dvden på mandag og onsdag etter jobb. Og så har jeg vi blitt enige om å prøve å gå en kveldstur hver kveld vi er barnefrie, det er en begynnelse hvertfall. Vi var såååå nære på å kjøpe oss en liten hund i helgen, men fornuften tok oss (meg. ;)). Ellers begynner jeg å studere over nett til uka, det blir spennende og sikker litt slitsomt. Og på lørdag er den o store prøvebrudekjoledagen...:love: Håper alle får en fantastisk ny uke og husk det er ikke de som lever lengst som nødvendigvis har det beste livet, men de som lever hvert minutt, hver time og hver eneste dag. :ja: |
Sitat:
Får vi en aldri så liten før og etter titt til nå.......eller.....håper.....håper..... Sitat:
Jeg er mer konsekvent når jeg planlegger.....kanskje det er nøkkelen til å holde ut.....Grotingeling er helt inne på det med planer og lister. Man blir mer effektiv og strukturert. Men av og til må jeg bare får lov å ikke være super-flink-effektiv-mamma! Imorgen er allerede frokost og lunsj planlagt og resten går av seg selv. Nå er det lavk.mat på oss alle 4. Ungene har ikke spurt etter poteter eller ris eller pasta......virkelig sunt og godt for hele familien! Ha en strålende uke! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |