![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Javel - har ikke vært flink i det hele tatt de to siste ukene. Det er så lett å skeie ut når jeg ligger mellom fase 1 og 2.
Skal fra imorgen av kjøre kun fase 1. Lotta nå må du passe på meg litt :klem: Så begynner jeg i ny jobb imorgen, og er jo selvsagt veldig spendt på kantinen der :) |
Sitat:
Hvorfor føler du at det er lettere å skeie ut mellom de to fasene? Må bare spørre og se om jeg kan plukke med meg noen tips :) |
For min del så tror jeg det er at når jeg spiser kjøttet vi har hjemme, om det er biff eller kylling +++, så har jeg så lett for å ta sausen som er laget til den + at jeg tar en liten skje med ris e.l. Vet ikke hvorfor, men syns fase 1 er så mye lettere å holde seg til...
|
Sitat:
Noen som vet hva som anses som sunn fettprosent i kroppen? Mange delmål har jeg selvfølgelig på veien. Første delmål fremover nå er å komme under 30 i bmi! Har i skrivende stund 3 kg dit. Man må prøve å ikke tenke på hvor lang tid alt vil ta, da mister man motet. For min del har jeg ikke greid å gå på ED i et helt år, måtte ha en lang pause, så da tar jo alt lenger tid. Men jeg velger å fokusere på det jeg faktisk HAR gått ned, og hvor deilig det er med tanke på at jeg i 15 år bare har gått OPP. Nå har jeg jo et verktøy som jeg vet virker, det er en lettelse bare det, å vite at jeg faktisk er i stand til å gå ned bare jeg følger denne dietten. |
Sitat:
Blir automatisk verre når man lager mat til flere :( |
Sitat:
Altså det står vel på hver utskrift av vekta mener jeg, men la iallefall merke til det første gang når jeg fikk forklaringsarket med. Jeg tenker egentlig ikke så mye på BMI, men heller at jeg skal komme innenfor det som er sunt for meg i antall fettkg. Jeg har aldri vært tynn så det er ikke lett å vite hvilken BMI eller str som passer meg så jeg tenker i første omgang 30 kg, selv om jeg vet at det ikke er nok så er det ett stort nok mål pr i dag :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men blir du ikke veid på en tanitavekt hos legen da? Her er en link over meget gode tanitavekter: http://engros.nordicfitness.no/fitnessvekter/cms/125 Ville ikke kjøpe en til 500-600 kr på jernia for å si det sånn, det har jeg og den er ikke pålitelig :) |
Sitat:
|
Sitat:
Godt å tenke på at man endelig har funnet verktøyet som funker!!! Og at man ikke er alene om det :) |
Sitat:
|
Troe man skal være ganske selektiv med de vektene, jeg har en som er helt ubrukelig. Cameron heter det merket. anbefales ikke, hehe
|
beundrer de som har familie og lage mat til og samtidig selv gå på ED
jeg hadde aldri klart det om jeg skulle lage mat til fler ,, så denne dietten begynte jeg på første gangen da min yngste sønn flyttet ut ,og det ble bare meg og katta hjemme |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
. |
hehe nei heldigvis:D katten får ha maten i fred
|
Sitat:
|
Sitat:
Fat %: 21,0 - 32,9% Fat Mass: 14,1 - 26,1 kg. |
Sitat:
Jeg har nå paella og pasta jeg veskler mellom til middag og jeg blir litt småkvalm av begge deler :( Og jeg har omtrent tre uker igjen på Fase 1 :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Kanskje vi kan bytte noen før jeg skal kjøpe nytt? Jeg er uten tvil mest glad i frokostblanding for tida :lol: |
Hvilke produkter vil du bytte forresten? :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46. |