![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Fryktelig irriterende. |
Sitat:
|
Er det feil av meg å hive innpå med sognemorr med majones som snacks / mellommåltid? fant ut først i dag at morr hadde 0g karbo og jeg greide ikke å dy meg :p lager små hamburgere med morr og majo i midten haha! Men det føles så utrolig feil ut å spise det sånn, og så mye.. (snart spist en pakke med morr på 130g)
|
Det verste som kan skje er vel at du samler vann, Regret.
Jeg vil kjøpe Sognemorr i morra ! Jaaaaa ! :sikle: |
Jeg har vanligvis veldig lite synligge blodårer. Nå plutselig tyter de fram, faktisk mens jeg ser på de blir de tydeligere. Bør jeg dra på legevakta?
|
på grunn av saltet, sant?
Var da enda godt at det var lov. Kanskje jeg tok i litt med tanke på mengden, men av og til er det så utrolig godt med sånt at man greier ikke å stoppe før posen er tom :p :o |
Sitat:
Har du en aktiv betennelse i kroppen? Er du bekymret, kan du ringe legevakten og høre med en sykepleier i første omgang! Få med hva du nettopp har vært gjennom! Hos meg tyter de vanligvis så beskjedne årene frem når det blir varmt/klamt, når jeg stresser, etter langvarig fysisk aktivitet uten hensyn til intensitet osv osv |
Nei, NÅ skal dere få høre et random spørsmål! :p
Hvor kan man få kjøpt seg badekåpe? :lol: |
Sitat:
|
Badekåpe får du på alt fra Sparkjøp til interiørbutikker (ala KID).
Ellos? http://www.ellos.no/cv/_/N-?Ntk=All&Ntt=badek%C3%A5pe Jeg blir anpusten om jeg går og tygger tyggis samtidig (ang rare sammenhenger der oppe). |
Sitat:
|
Finnes det edderkopper i Norge som biter mennesker? Jeg våknet opp med store bitt på armen. Dagen etter så jeg en diger, feit brun edderkopp i senga mi. Den hadde masse seigt mørkebrunt blod da jeg drepte den.Bittene klødde ikke så det var ikke noen mygg som hadde gått berserk. Det var tatt fem biter av huden sånn at det røde kjøtter syntes under. Området er fortsatt rødt omkring bittene flere dager etterpå og det er ikke ferdig grodd. Hvis ikke edderkopp, hvilket insekt kan det ha vært?
|
Sitat:
Sånn kan et edderkoppbitt se ut.. http://www.biologforeningen.org/enbi...erkoppbitt.jpg |
Noen som vet om det er noe sted det går an å kjøpe Cobb-salat i Bergen?
|
Sitat:
http://bama.no/eway/default.aspx?pid...0:6180:7:::0:0 |
Er det flere enn meg som fikk lyst til å snitte opp det edderkoppbittet og klemme ut gørra som Regret la inn bilde av, eller er det bare jeg som er sær? :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har også noen helt merkelige "bitt"... på begge ankler! På så godt som samme sted!
Tror det er myggstikk, for de klør noe helt forferdelig (noen tips til noe jeg kan ha på? Salve eller lignende?), men er likevel sykt irriterende når jeg verken har hørt summing eller merket stikkene... før morgenen etter, når jeg ligger og klør meg i halvsøvne! :lol: :p |
Sitat:
|
Sitat:
Et spørsmål til: finnes det noe sted man kan få kjøpt billige "poser" til å ha skitne klær i (tenker á la disse)? Kunne vanligvis brukt en balje, men blir litt vanskelig å ha med i kofferten... :p |
Sitat:
|
Sitat:
Takk for svar! :klem: |
Sitat:
|
Kan det være kleggbitt? Kleggen tar jo store chunks av huden, og det kan klø no helt infernalsk.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |