![]() |
Sv: I DAG har jeg
Insett at vanlig cola smaker høgg!
Det var som å drikke RC Cola (No offense til de som liker RC Cola!). Kjente formelig diabetesen komme snikende på! |
Hehe. Jeg har forelsket meg i Solo Super jeg da. Den syntes jeg er ganske så frisk og fin når som det er varmt. Drikker jeg vanlig brus, kjenner jeg formelig sukkeret knase mellom tenna!
|
Tatt et lite skippertak på husarbeidsfronten igjen. :) Har innsett at vi aldri kommer til å ha det strøkent og fint til enhver tid, vi er og blir skippertaksmennesker begge to. Heldigvis er vi veldig like på den fronten så vi ikke går og gnager på hverandre av den grunn. :)
|
Sitat:
Betyr nemligen at du bruker dagene på andre mer gøyale ting :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
motatt oppstartsdato for nesesprayen for IVF (prøverør)! ikke det at jeg synes det er kjempe gøyalt men gleder meg til å prøve igjen etter siste spontan abort . og gleder meg til å bli gravid!
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nesespray i seg selv er vel ikke det som skriker "rai-rai"! |
I dag har jeg kost meg på kjøkkenet siden jeg får ene sønnen min og "svigerdattera" på ferie i kveld.
Har laget: -karbonader -stekt løk - laget rekesalat uten eggehvitter (allergi) - laget eggerøre uten eggehvitter - laget vanlig eggerøre -stekt og skåret opp roastbeef -stekt kyllingvinger -bakt brød og nå skal jeg ut å hente litt jordbær til oss. Gleder meg til de kommer :) |
Plukket inn årets avling fra solbær- og ripsbuskene.
|
Ønsker meg solbærbusk! Har verdens største ripsbusk som har gitt meg 2 runder med gele (6 liter bær) + en halv vaskebøtte bær i løsvekt til broren min og et par små poser med løse bær til mamman til venninna mi.
Jeg elsker solbærsyltetøy, så jeg MÅÅÅ få tak i en sånn busk altså! |
Hatt impulsbesøk (i min krets er bestemt under et døgn tidligere impuls) av venninne fra Oslo.
Også har jeg kveldsbadet. Og pusset vinduer. |
Skikkelig kort lunte! Har lyst til å fly i synet på sambo bare han puster (er det mulig å puste så høyt!?!), og det er ikke pms heller. :rolleyes: Kanskje greit han skal på jobb igjen i morgen... :D
|
Nytt en stille og rolig dag hjemme alene :)
Er veldig glad i familien min, men det er deilig med litt tid for seg selv også av og til :) |
... kjøpt inn alle plantene jeg trenger til skråningen vår ute. Gurimallamegogmine! Det blir liksom så veldig alvor når det står planter til 2000 kr og venter på å komme i jorda! Her er det bare å brette opp ermene og sette igang!!
|
Malt gangen! Eller, i går og i dag egentlig.
|
- rota til stuen min.
Jeg har arvet mormors veggseksjon, så alt i min veggseksjon er rydda ut og ligger overalt føles det som. Den gamle veggseksjonen er delt opp i tre deler og plassert på tre av rommene på loftet, mens enkelte skap der er flyttet i bod, loftstue og WC. Min "nye" seksjon kommer i morgen, så da blir det forhåpentligvis litt ryddigere her. |
Gått lang trimtur, med innlagt deilig badepause i et skogsvann:rolleyes: MEn den store varmen som har vært i vannet, er ikke der lengre, sommeren er visst på hell:) MEn FOR en nydelig sommer det har vært:D
|
Vært på skikkelig langtur, 4t effektiv gåtutr hvor 2/3 var bratt oppover.
|
Vært i solen, bantes over telefonen som er en dust og spist god mat :)
|
Syklet 3 timer geocacherunde. Mo i lårene nå.
|
Idag har jeg klart å gå på vekta….stooooort skritt for meg :)
Starter opp (igjen) og gruet meg lenge for å se hvor mye jeg har gått opp. Jaja….87,7 og 111,5 rundt magen. Forbedringspotensiale:boxing: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31. |