![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Var usikker på om alle ingrediensene var "lovlige". |
Jeg har et strikkespørsmål. Har lett og lett, men klarer ikke å finne ut av det. Det er et diagram jeg ikke forstår, noen som kan hjelpe meg?
http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=41&lang=no Hva er de tallene i diagrammet, er det cm eller rader? Om det er cm, er det da i bredden? Rundt kan det ikke være, det blir alt for lite... SUKK... |
Om det er tallene som er skrevet rundt den tegningen av skjørtet så er vel det cm går jeg ut i fra.
|
Det er målene på skjørtet, dvs centimetrene :) Fint skjørt!
|
Kan man få i seg for mye kaffe med fløte og cocosa? Sånn rent fettmessig?
(Utenom at det kan slå seg på magen) Syns det er så godt, og det blir lett 2-3 krus pr dag..:p |
Vet bare at kaffe gjør rare ting med blodsukkeret til enkelte, Lava. Men du har vel ikke hatt noe bremsing av det før så vidt jeg vet?
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg får massevis av små, betente "kviser" over hele hodet. Ikke bare i ansiktet, men i ørene, nesen, hodebunnen, våtkanten på øyet etc. Er IKKE pent! Klør, svir, brenner og er kjempevondt!:eek: Eneste som hjelper ved et sånt megautbrudd, er en runde antibiotika/tetracykliner! Men riktig kosthold( ketolyse?), minimalt med stress og nok søvn kan holde meg fin ganske så lenge av gangen. År, faktisk! Siste store utbrudd, vinter/vår i fjor, skyldtes kun en ting, NAV!:( |
Sitat:
med te uten søtt, så det går nok fint. Takk for svar! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og forresten; dette gjør du sikkert uansett, men jeg må bare få fram viktigheten av å rense huden skikkelig morgen og kveld, og dessuten få nok fuktighet i form av kremer..spesielt nå på vinteren. :) Rensing er essensielt! |
Sitat:
|
Sitat:
Rense? Fuktighet? Gi meg et rense- eller fuktighetsprodukt som ikke trigger et nytt utbrudd, så skal jeg prøve!:p Vasker jeg ansiktet for ofte, pipler det frem på nytt. Hver gang jeg har prøvd et nytt produkt, ny runde med utbrudd!:eek: Har slitt med dette i snart 20 år! Tro meg, jeg har prøvd det meste! Har vært på Riksen 3 ganger og fjernet blodårer med laser, har ligget rett ut med utrolig smertefulle utbrudd, har gått glipp av skoletur pga heftige betennelser i ørene, slitt meg gjennom svangerskap uten å kunne bruke medisiner.............. Og jeg er bare middels alvorlig angrepet!:eek: Skal til hudlegen igjen i morgen! Hele hodebunnen min er full av små sår som væsker, klør og flasser!:( Sorry for å kuppe tråden, Lava!:o |
Sitat:
Iallefall kommer kviseproblemet aldri til å gå helt vekk hvis du ikke kan rense huden morgen og kveld. Det er vanvittig med dritt som samler seg i porene hver dag, og kanskje spesielt hvis man bor i sterkt traffikerte områder. Jeg har noen fine produkter fra dermajetics/herbalife som fungerer kjempefint på meg. Man kan velge mellom produkter egnet til tørr til normal hud, og fet til normal hud. Det er de eneste jeg vil anbefale iallefall. Koster selvfølgelig litt derretter, men det er sååå verdt det. :) Uansett burde du ta deg en skikkelig alvorsprat med hudlegen din. Ingen skal være nødt til å gå rundt og være SÅ plaget! |
Til hverdags har jeg porselenshud i ansiktet!:D
Dog med en del rødme som følge av rosaceaen. Har ikke hatt mange kurer. Kan gå år mellom hver gang! Om jeg bare holder meg unna alle disse produktene som skal være så bra, spiser riktig og ikke stresser (verste fienden!), går det for det meste heeeeelt fint! Har aldri hatt for vane å styre med å rense/smøre huden med noe som helst og har aldri vært plaget av acne i vanlig forstand! Men takk for tips, uansett! Kanskje det kan hjelpe andre i en annen situasjon!:) |
Sitat:
Slik at andre kan finne dem også. |
Jeg trenger noen tips på noen skikkelig gode kjøttpølser uten alskens drit i som selges til en ikke altfor dyr peng i Oslo, gjerne mellom løkka og sentrum. Jeg har SÅÅ lyst på pølser! Men det er for kaldt å vandre rundt og lete :p
|
Meny på oslo city har hatt ketolysepølser hvertfall. Kan jo ringe de og høre om de fortsatt har inne.
|
Jeg trenger tips om en fin skiløype i Oslo-området (nord-/øst-/lillomarka, evt Bærum) som er grei for litt sånn nybegynner. Helst ikke så mange bakker, og hvertfall ikke i starten :_plystre:
|
Går det an å bruke windows live messenger på Linux? Spør på vegne av ei venninne.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
PC-en hennes havarerte fullstendig med supervirusinfeksjon, og ettersom den er kjøpt ferdig innstallert på jobben til faren hennes, som han ikke jobber på lenger, og det ikke finnes noen mulighet for å legge det inn på nytt lovlig, så måtte pc-wizard-kompisen min rett og slett legge inn linux, gitt. Men hun slipper i det minste mer virus. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23. |