![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
En kollega som skal flytte tilbake til Inda selger dette, men det står i Oslo:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=29607558 |
Får dem som er med på slike Bli Ny opplegg beholde klærne / skoene / pynten de blir fotografert i ???
Og er det andre enn KK som har slikt ? Hadde vært gøy å meldt seg på.... :-) |
Sitat:
|
Sitat:
Meld deg på du, Jabba, eg skal krysse fingrane for deg :) |
Det har vært noe snakk om denne 17-day-diet her som går ut på å holde forbrenningen oppe ved å endre diett hver 17. dag, hadde dette fungert om man byttet mellom lavkarbo og lavkalori hver 17. dag også? Eller blir den type forbrenning for forskjellig?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Tenkte jo at her var sjangsen til å få ny "riktig" garderobe...... :D |
Hva er deres beste tips for sterkere negler ?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvordan får jeg kjørt Flash på iPad?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Da jeg reiste på ferie på mandag virket scrolle- hjulet på pc- musen min. Etter at jeg kom hjem i dag, får jeg den ikke til å virke!:eek:
Er så tungvint! :p Har fått penger til ny mus i bursdagspresang, men vil jo gjerne kunne bruke den gamle så lenge. Noen tips til feilsøking?:confused: Trådløs, forresten! |
Sitat:
Før du gjør dette, kan du godt sjekke med en annen mus om den fungerer, da vil du vite om det er musa det er noe galt med, eller driveren på maskinen som skal styre musa. (Altså enten en annen trådløs, eller en som kobles i en usb-port på pcn). Du kan prøve og tilbakestille driveren til musen, evt laste ned ny. Avinstaller først programmet som ble lastet ned når du koblet til den trådløse musa - om du har et slikt program da. Installer på nytt. Bruk en mus du kan koble til maskinen med kabel for å få til dette, ellers må du bruke tastatur og da er det ikke så lett og orientere seg uten mus :) Hvis dette ikke hjelper, klikk START - KONTROLLPANEL - SYSTEM og VEDLIKEHOLD - ENHETSBEHANDLING (vis maskinvare og enheter) - MUS og andre pekeenheter. Klikk pila ved denne så du får fram den trådløse enheten, høyreklikk og velg Egenskaper. Sannsynligvis vil det være to valg her, en driver for usb/kabelmus og en for den trådløse. (Sjekk at det står at "denne enheten fungerer som den skal". Velg driver fra fanen øverst i det nye vinduet, og prøv "oppdater driver". Hvis dette ikke fungerer, velg avinstaller, og restart maskinen. Den skal kunne finne igjen og laste inn ny driver om du har vista/win7. La muse være tilkoblet maskinen når du restarter. Evt restart igjen uten musa i og plugg den i når maskinen er startet. Det var det jeg kunne rådgi om, har hatt problemer med tastaturet mitt selv og måtte restore hele maskinen fordi det var selve systemdriveren som ikke fungerte, og installere alt på nytt (dritt altså!) - forhåpentligvis må ikke du la det gå så langt :) |
Hvorfor tror folk med 2 pyntekilo at ketosetilstanden er veien til evig bliss?
|
Sitat:
Et teknisk lite vidunder selv min spillgale nerdespillesønn har godkjent!:D Og den scroller i alle retninger og har mange knapper og og og.....:cool: |
Skal lage en rett der det står en ss fersk revet ingefær. Jeg har ikke fått tak i fersk her jeg bor. Kan jeg bruke malt, tørket istedet?
|
Sitat:
|
Hvis jeg ikke har frisk ingefær, så bruker jeg tørket, malt + litt revet sitronskall for å få frem litt av den syrlige smaken fersk ingefær har.
|
Takk! :) Jeg må innrømme at jeg ikke har laget så veldig mye mat fra bunnen av før de siste ukene... var veldig glad i Toro, for da slapp jeg å tenke sjøl;)
|
Sitat:
|
Noe av det samme møter vi hos venner og bekjente; hvorfor i all verden spise lavkarbo siden vi ikke er overvektige.....
Har brukt gabske mye tid på å forklare at jeg ikke slanker meg men spiser ren, sunn og god mat som ikke påvirker blodsukkeret for mye. Til nøden kan jeg bli "tilgitt" for dette, men at mann og barn også spiser detter, er visst heelt uforståelig. Møter også holdninger som at de mener jeg er gal, fordi kroppen trenger karbohydrater og at det er veldig sunt å spise hamburgermeny og skylle ned med Cola når man føler seg trett og uopplagt:eek: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |