![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Fins det blant oss på forumet - eller kjenner du ein (tidlegare) bibliotekarstudent som har ei brukt (norsk, så klart) DDK5 til salgs? PM meg om du kan hjelpe ein fattig stakkar som treng arbeidsverktøy.
|
Sitat:
Liker du indisk? Det er vel egentlig asiatisk, men jeg slenger det med: Indian house ved Jernbanetorget har fantastisk god mat som ikke er spesielt dyrt. :) |
Sitat:
|
Sitat:
De har nemlig en super avdeling her i Asker også!:) |
Sitat:
Jeg betaler ALDRI mer enn 150-200 når jeg skal ut... |
Jeg synes Big Horn har tapt seg veeeldig. Bedre biff/kjøtt på Friday's, ca samme prisklasse, og de er alltid overmåte hjelpsomme med tilpasset grønnsakstilbehør. Ellers sliter jeg med å komme på noe sted å spise noe ikke-asiatisk. :cool:
|
Skal snart til usa... og lurer på om jeg får med meg sukrin og fiberhusk i bagasjen eller om det er like lett å ordne det når jeg kommer frem?
Håper jeg får ok mat på flyet. Har fått ordnet null gluten og laktoseredusert.. Får jeg ha med eget mat tru? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Tips til billig overnattingssted i Kristiansand / nærheten av kristiansand? I høysesongen. Gjelder bryllup, og dyrehavebesøk :) Regner med hotell tar tabbe på feriepengene.
|
Vurderer å prøve å lage meg fløtegratinerte jordskokker i morgen, med et eller annet kjøtt til. Noen som har prøvd seg på jordskokk og har tips å komme med når det gjelder tilberedning? og har de mye karber?
|
Sitat:
|
mat går greit så lenge det ikke er flytende. hatt med sandwicher gjennom kontrollen mange ganger
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
takk for svar dere. Jeg tenkte på "rundstykker" laget av frø med pålegg fra hotellet :-) Satser på at det går..
|
Sitat:
Husker ikke næring, tror de hat rundt 15 g karb pr 100 g, men at en god del av de er insulin og ikke stivelse, så de ender opp på mellom 3 og 4 g. Det er flere tråder om det her inne så bruk søk funksjonen..... :) |
takk Lala77 :-) mente at det var noe med de karbene ja, at ikke alle ble regnet med.
|
Sitat:
|
Stavekontroll på iPhone er noe dritt :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Tips til lunsjmat til å ha med på jobb som ikke lukter så mye? Med så lite karbo som overhode mulig?
|
eggerøre med baconbiter og ønska grønt (jeg elsker vårløk og paprika)
|
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Har forskjellige typer proteinpulver forskjellige bakeegenskaper? Tenkte å kjøpe et nøytralt pulver til baking. Helst noe annet enn bakepro.
|
nå er jeg så "heldig" at jeg har fått permitteringsvarsel. jeg blir permittert i opptil 30 uker, og da blir jo mest sannsynlig sommerferien forsvunnet i permittering..
men kan jeg regne med at jeg får feriepengene mine selv om jeg er permittert? eller blir de spist opp ett eller annet sted.. bedriften stenger jo egentlig 3 uker i juli, men hvis jeg er permittert, kan jeg da ta den når jeg vil, sånn egentlig? må jo kontakte nav og sånn etterhvert, men jeg har masse tanker inni hodet mitt nå o.o |
Vet ikke så mye om sånne regler, men du finner sikker masse på nav. no
Det jeg vet, er at ingen kan ta feriepengene dine! Det er DINE penger uansett!!! Bedriften er jo ikke konk heller, den prøver jo å unngå å bli det ved å kun permitere i harde tider i håp om at det kommer bedre tider senere!:) |
Feriepengene ble opptjent i fjor så de skal du ha uansett :ja: be om å få de så fort som mulig så de ikke prøver seg på noe!
|
vi får dem som regel første uka i juli. tviler på at de prøver seg på noe tull, "røysla" står sterkt hos oss. omtrent all på gulvet er organisert :) bare masse tanker i huet som surrer da jeg aldri har vært med på dette før.
men det kom ikke som noen bombe egentlig, så jeg er ikke opprørt eller noe. bare håper pengene kommer når det skal og at det ikke blir tull med dagpenger. har tross alt lån og husleie som skal betales. |
Sitat:
|
borte :p
|
Kan man ha hjernehinnebetennelse uten at utslettet synes godt?? Sös havna på legevakta i natt med kjempevond nakke, ukontrollert oppkast og bittelitt utslett uten at de kunne si hva det var.....
|
Sitat:
Håper det ikke er det :klem: |
Kan man med god samvittighet myrde en dame på Mva kontoret i Tønsberg ? Damen som ikke kunne jobben sin, og sa at mannens firma ikke var momspliktig, og dermed har lurt han for 75.000,- i fradrag for mva i fjor ? (Er nå advkokatmat)
Jeg føler STOOOOOR trang til å myrde !!!!!!!!!!!!! |
Håper virkelig ikke det nei.....:( Nytt legebesök om noen få timer.
|
Sitat:
Har du vurdert noen harde slag og spark på velplasserte steder isteden?:D |
Sitat:
Tragisk med slike mennesker som ikke kan jobben sin :mad: Du får satse på at advokaten tar henne |
Sitat:
Stakkars mann! Ellers er jeg for en praksis der slike rådgivingsfeil automatisk degraderer en til gatefeier med kost. Tre års kostepraksis bør være passende for slike "forseelser" Mangler man lokale veier, så finnes det milevis med fylkesveier osv. der man kan koste og plukke søppel i veikanten. |
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43. |