![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Og jeg hadde en oppskrift på pannekaker, som man kunne også lage vafler av..
men jeg finner ikke utskriften og finner ikke igjen oppskriften. Den var lagt ut her for leeenge siden... syns den var flott til vafler, og onsdag eller torsdag får jeg besøk av ei som er ny på lavkarbo og har lyst til å vise henne at man kan ha vafler.. p Noen som husker? |
Sitat:
Hvis det ikke er bær i den kan den vel til nød holde tre dager, men da begynner kjeksbunnen å bli ganske våt, og ostefyllet på toppen begynner å tørke opp. |
Sitat:
Sikkert ikke riktig, men jeg synes denne er rågod! |
Sitat:
Ostefyllet tørker jo ikke opp når det er gele på toppen? ;) |
Sitat:
*må skumme hjernen for å huske noe som var i den* Det var ikke rømme eller JBKJ i den, men jeg tror jeg brukte soya protein fra ketolyse i den? *vet ikke* :p |
Jeg lurer på enda en ting jeg :p
Når jeg prøver å åpne noen filer som jeg har lagret, får jeg kun "kinesiske" bokstaver :eek: Før jeg åpner filen ser ikonet ut som en notisbok... kan vel bare slette alle som ser slik ut, tenker jeg :mad: |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har nok avinnstallert det programmet, for "noen" har ryddet på min pc... :p Men finnes det en måte å åpne dem på igjen? Jeg er IKKE data geni, men kan spør sønn om hjelp, han er datageni... |
Hva slags bøker savner du i dagens bokmarked?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er det programmet avinstallert er det bare å installere programmet på nytt for å lese filene. |
Hjelpes meg :o
Jeg får besøk av ei "fjern" veninne, i hele 4 dager:rolleyes: Jeg er ikke så ruttinert som lavkarodame at jeg føler dette blir helt trygt... Hva skal jeg servere av mat disse dagene? Hun spiser ikke lavkarbo, og jeg vil jo helst være ei god vertinne :D Noen som har noen tips til middag/kveldskos for 4 dager??? |
Lavkarbomat er jo i bunn og grunn heilt vanleg mat. Berre utan det som det er mykje karbohydrat i.
|
Jeg har hatt konstant hodepine i går og i dag, noe jeg svært sjelden har. Kan dette ha med at jeg på søndag begynte på lavkarbo å gjøre? Er det vanlig?
|
Sitat:
|
Kan du ikke lage din vanlige mat, men servere høykarbo tilbehør for henne og fettet mest muliig ved siden av for deg?
F.eks stekt egg til frokost. Bacon for den som vil ha ;) og brød for den som vil ha ;) En annen dag kan du lage lavkarbo pannekaker. Smaker nært nok vanlige. Tili middag serverer du mat hvor hun kan velge å spise poteter/pasta/ris til, du avstår. Lag f.eks salat med dressing ved siden slik at hver av dere kan regulere fettmengden etter smak. |
Ok, jeg sitter her med mitt livs første Keno-kupong, og skjønner ikke fela. Jeg har ikke tv, så jeg har bare gått inn på Norsk Tipping sine nettsider for å se resultatet, når jeg har spilt extra eller lotto. Jeg har lest i "hvordan spille", men skjønner fortsatt ingen ting ... Jeg har kjøpt en kupong til femti kroner, go det er ti rekker som heter nivå 1-10 (og jeg ser nå at det er to nivå 10). Jeg ser også på resultatene at det er 20 tall som er trukket, men jeg klarer altså ikke å forstå hvordan jeg skal tolke resultatene ... Jeg er dårlig på sånne ting, altså ... :rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Edit: Hvis jeg velger "åpne i wordpad mfc-program kommer det frem :heia: |
Sitat:
|
Eg lurer på om nokon veit korleis ein låser ei bildemappe på dataen eg?
Korleis man må ha passord for å komme innpå...? |
Sitat:
Hvis ikke må du kryptere folderen og da bør du ha i bakhodet at dersom du glemmer passordet / "mister nøkkelen" så vil INGEN kunne hente ut filene dine. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |