![]() |
Sv: I DAG har jeg
I dag har jeg tatt valget om å bli på psyksoe avdelingen på sykehuset fremfor å flytte tilbake på akuttposten hvor jeg egentlig trives bedre, fordi behandlingen er mer systematisk her.
Ikke et lett valg fordi de er superstrenge på alt her på denne posten men jeg tror utfallet blir bedre på sikt. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har padlet tur med kjæresten. 7km, utlegg av geocache. En flokk med kanadagjess med unger, sol... :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag har jeg ... funnet min første 5/5-cache sammen med kjæresten.
|
... klippet plenen i solsteika! Guri malla meg og mine som svetten rant da gitt!
Men litt stolt av meg selv er jeg jo :) |
Tilbragt første feriedag åpen terasse 3m fra sjøkanten, med sporadiske forfriskende bad. Helt greit med ferie hos svigersønn med sånn tomt!
|
(I natt har jeg, blir mere riktig!) Hatt mareritt jeg drømte at jeg satt ved ett bord med ett berg av mat - veldig likt det Helstrøm viser folk om hva de har spist ila ei uke.... Prøvde å bortforklare det for samboeren "Jeg skal bare ha litt altså!".
Det verste var følelsen da jeg skjønte at det var en drøm! Noe må være gærnt med meg. Tydeligvis vil underbevistheten min ha tidenes største sjokoladekake! |
.... satt meg på valpeliste hos landets beste Rottisoppdretter! Hurraaaa!!!! Til våren blir det hund! :D
Da får vi forhåpentligvis en god gutt i hus. Bella vår døde 23/6 i år, og himmel og hav så tomt det er i huset nå! Adskillig mindre støv og hår, men jeg tar et tonn bikkjehår over stillheten nå! Vi venter bare på at tispa skal få løpetid rundt nyttår/januar'ish. Da blir det parring, og forhåpentligvis en liten gutt til oss :) |
Tatt ferie på et alternativt sted... Ligger på Haugesund sykehus og venter på beskjed om det blir hasteoperasjon av brokk i natt/i morgen.
|
Uff da, Carisma. Masse god bedring til deg :)
|
Sitat:
|
God bedring Carisima:)
|
Slapp operasjon, det gikk seg til i løpet av matta. Men har et bedre argument for å få det fikset, de anbefalte å få det vurdert igjen nå når det hadde vært i klem.
I dag har jeg vært på en helt fantastisk strand, Ogna mellom Jæren og Dalane. |
Så godt at du slapp operasjon Carisma!! :klem:
I dag har jeg nådd første delmål :_punk::visemuskl:heia::boxing::kul: -10 kg, og det etter en 9 dagers ferietur i Toscana med god mat og drikke!! :cool: |
Sitat:
|
Takk, har VÆRT i Toscana....kom hjem i går... ;)
|
... har jeg kjøpt plantejord og dekkbark. Bare jeg får rensket litt skikkelig opp i skråningen vår skal det bli planter der også! Det er en himla jobb alene, men jeg SKAL klare det sånn at skråningen blir plantet før det er slutt på plantesalget for i år!
|
Sitat:
I dag har jeg faktisk sola meg. -Uten å få heteslag! :D |
Plukket bjørnebær! Slik luksus har vi ikke på østlandet.
|
Konstatert at 3-åringen ikke akkurat er feminist da han etter å ha studert do-dørene spør: mamma, er den doen for mennesker eller damer?... :lol:
|
Sitat:
Hahaha! Ubetalelig! Det kommer virkelig gullkorn på løpende bånd i den alderen der! Gleder meg til Lillle Knott her i huset knekker språkkoden også! Han er 2.5 år, og har et helt eget språk som bare han forstår med et og annet norsk ord, og et og annet engelsk ord innimellom ;) |
Siste arbeidsdag før ferie!! Woho!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31. |