![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Dexter's final cut. Så langt er den litt kjedeligere enn de andre Dexter-bøkene. Litt for mye Hollywood-dill og liten framdrift i perioder.
|
Mysteriet i Mercy Close av Marian Keyes.
|
Mindfulness for beginners - Jon Kabat-Zinn.
|
Sju jävligt långa dagar - Jonathan Tropper (ja, jeg leser den på svensk.)
|
Inferno av Dan Brown. Joda, jeg merker jo at han følger malen sin... og jeg kan bli litt lei av den evinnelige rømme fra de som jakter på oss -greia.
|
Maria Reinertsen "Henriette Schønberg Erken : en norgeshistorie sett fra kjøkkenbenken". Har nettopp begynt da, men den virker veldig lovende. :)
|
the deed of paksenarrion, av elizabeth moon. en samling av det som egentlig er en triologi av bøkene : 1.Sheepfarmer's Daughter, 2.Divided Allegiance og nr3 Oath of Gold.
Jeg leser helst på engelsk^^ Fantastiske bøker for meg som veldig godt liker sf/fantasy |
Fugletribunalet av Agnes Ravatn.
|
Ingenting å angre på av Trude Marstein
|
Minishopoholiker av Sophie Kinsella.
|
Ble akkurat ferdig med The fault in our stars, av John Greene. Hadde nok noe store forhåpninger, mener nå i etterkant at boka er hypa opp en del. Men, bevares, veldig fin bok! Anbefales om man liker å flire mens man griner. :p
|
Endelig i gang med Politi!
|
How to talk to a widower - Jonathan Tropper
|
Sitat:
Jeg leser nå Liknelsesboken, en kärlekshistoria av Per Olov Enquist. Fine mannen! |
Akkurat ferdig med "De bortgjemte og hvordan ME ble vår tids mest omstridte sykdom" av Jørgen Jelstad
http://debortgjemte.com/about/ Lånte den som lydbok og kan bare si at boken er sterk og setter store spørsmålstegn over hvordan ME-pasienter oppfattes av leger og andre. Som mor til en ung mann med diagnosen ME etter Canada-kriteriene (de strengeste kriteriene) forstår jeg etter og ha hørt boken at min sønn tross alt ikke er den verst behandlede ME-syke, selv om jeg med hånden på hjertet kan si at jeg vil heller ha haugen med mine sykdommer i stedet for og måtte leve i guttungens kropp. en fæl sykdom:( |
"Skitten snø" ac Mahmona Kahn, en ungdomsroman om overgrep i det pakistanske miljøet i Norge. Forfatteren er i 30-årene og er født og oppvokst i Norge.
|
Bryllupsnatten av Sophie Kinsella. Denne er perfekt når hjernen ikke henger helt med ... :p
(Men jeg liker jo veldig godt feelgood også, da. :ja: ) |
Gatekatten Bob ,en fengende og sann bok:)
|
Sitat:
Sitat:
Har lest en bok av henne før (husker ikke tittelen, men debutboken), og likte den. Ei i lesesireklen vi hadde vokste opp i samme område som henne, så det var egentlig eneste kriteriet vi valgte fra, altså personlig bekjentskap, men alle likte den. Så jeg vil anbefale flere av henne :ja: |
Sitat:
Nå leser jeg Fuglane av Vesaas. |
"Født til å løpe" for andre gang... Den er så god!
Men jeg burde begynne med "En gatekatt ved navn Bob", jeg tror den må leveres først... |
Carisma: jeg tror ikke den er avsluttet! For mange løse tråder, som du sier.
|
Sitat:
|
Camilla Läckberg. Ferdig med Ulykkesfuglen, godt i gang med Tyskerungen.
|
Carmen Zita og døden av Karin Fossum.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19. |