![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Forresten, jeg trenger en teksteditor (ala word og openoffice), som har faner. Akkurat som det er i Opera, f.eks.. Altså at jeg skal ha en fil, men som kan ha flere dokumenter i seg.
Er så upraktisk å ha "hundre" filer oppe nede på oppgavelinja.. Noen som skjønner hva jeg mener? :) |
Joda! Ingefær hjelper altså, men på det verste når kvalmen var så intens at jeg bare måtte sitte stille i redsel for å spontankasteopp, så tok det knapt luven av det :o
|
Huffda, sånt er ikke godt :nei:
|
Nei, men det verste er over nå :)
|
Sitat:
|
Kult!! :D Grattis photo!
|
Oh my god! Haha. 13 001!
|
Jeg fikk en slik 8 Hour Cream fra Elizabeth Arden i julegave.....
Hva brukes egentlig den til ??? |
Jeg lurer på om det er flere enn meg som fikk litt vondt i magen etter julemiddagen i går...? Jeg drakk julebrus med sukker, spiste en liten potet og litt mørk sjokolade utpå kvelden. Og endte altså opp med ganske så vondt i magen etterpå... Redd for å gjøre det samme i kveld merker jeg. Er vel bare sukkeret/karbene som gjør det vel?? I dag lager jeg blomkålmos i stedet for poteter, og drikker cola zero:)
|
Eight hour cream er veldig bra til tørre lepper, bruker den nesten bare som leppepomade jeg! Smaker litt vondt, men funker som rakkern:)
|
Jeg fikk ikke vondt i magen (spiste 1/4 potet, 3 små pepperkaker, grøt med rød saus), men ble så daff og trett at jeg sloknet på sofaen i 22-tiden. Så trøtt har jeg ikke vært på evigheter!!!!!
|
Hva betyr "äggulor" (står i en svensk oppskrift) er det rå eggeplommer eller kokte eggeplommer?
|
Sitat:
|
Ok, takk :)
|
Jeg lurer på, hvorfor er pappboksene med vin så forskjellige i str?
Følte meg litt lurt, etter å ha hatt en stor eske, og fikk nå av svigersønn en 3'liters med Ken creek, som var sååå mye mindre enn forrige, det var en annen type, (selvsagt).. Er det bare ekstra staffasje, eller hva driver de med? |
Sitat:
|
Eight hour cream er helt fabelaktig! Den og rosebud er det eneste av leppepomader som får røre mine lepper ;).
Ikke minst er den supergod til skikkelig tørre hender, og særlig beskytter den om man smører hendene med den før man skal ut i kulda. |
Angående tørre lepper og hud så slår jeg et slag for gamle A-krem.
http://www.barnashus.no/nettbutikk/d...le/a-krem.html |
Var innom en innvandrerbutikk i dag. Der hadde de hermetikk med noe som het bønnekaker eller soyskaker... omtrent 0 karber.. Noen som vet hva det er?
|
På vinteren får jeg små tørre flekker i ansiktet.. noen som har tips om en skikkelig god fuktighetsmaske som ikke koster skjorta?
Og gjerne et råd som VIRKELIG funker på kviser "under huden" (ikke vanlige kviser, om dere skjønner..), som blir store og røde og blanke og varer i ukesvis :rolleyes: (Teite p-pillene, plutselig har jeg fått litt problemhud, jeg som aldri har hatt trøbbel med kviser) |
Jeg sverger til jojobaolje på vinteren. Veldig bra å smøre i ansiktet før jeg går ut i kulda. En flaske (som varer i årevis, trenger ikke mer enn tre fire dråper om gangen) koster ca 80 spenn, jeg kjøpte min på Sunkost. Jeg drypper noen dråper i hendene, og gnir dem sammen til de er varme, så masserer jeg det inn i huden, og særlig på eventuelle tørre flekker. Jojoba-olje reddet huden min da jeg var hjemme i tørrkulde og med vedfyring. Det tåler vanligvis huden min ganske dårlig, og jeg er helt krakelert i fjeset når jeg kommer hjem fra juleferie. Men ikke i år :D
|
Jeg kjøpte en liten hermetikkboks med wokmix fra eldorado idag.
Innhold: Minimais,bambusskudd,bønneskudd,vannkastanjer og chili. (kjekt med alt i en boks) KH 3,2 g pr 100 gr. (Boksen inneholder 225 gr) Er denne ok å bruke? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23. |