![]() |
Sv: Torsdag-veietråden (for alle som vil)
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg gikk opp alt for mye i julen og har kun gått ned 100g siste uke. :nedfor:
Etter som jeg ikke har sjans til å få av gifteringen og mensen dukket opp over en uke før tiden, tror jeg myyye er vann og at jeg rett og slett begynner nytt veieregime neste uke! Orker ikke begynne med en nedtur, liksom!:p |
Denne uka ble det ned 600 gr og jeg er SUPERHAPPY!!! ENdelig ser jeg 77 på vekta og ENDELIG har jeg passert minus 30 kilo!!!!! *jubler*
|
Sitat:
Kjempebra jobbet!:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
GRATTIS Jabba!!! :heia:
|
Sitat:
|
Hurra Jabba som har passert mektige 30 kilo ned!
|
Sitat:
|
Jabba-dabba-dooo! Bølgen for Jabbas imponerende -30! :D
|
Sitat:
|
Jabbadæins :heia::heia::heia: Så flink du er!!
|
Sitat:
Og for egen del lærer jeg noe hver gang jeg går opp igjen som gjør det litt lettere å stå på neste gang! Til slutt vinner jeg, og ikke kiloene!:p:D |
Hmm, i såfall har jeg gått ned sånn omtrent 80-90 kg de siste årene... :rolleyes: Så det sier seg jo selv at man ikke kan telle det...
Uansett, stillstand denne uka, på tross av at jeg er en vandrende vannballong. |
Begynner du ikke å telle "på nytt" hver gang du aktivt går inn for å få ned vekta?
|
Sitat:
|
26.11.09: 95.9 Magemål: ??
03.12.09: 94.3 - 1,6 Magemål: ?? 10.12.09: 94.8 + 0,5 Magemål: ?? 17.12.09: 94.8 0 Magemål: 11 24.12.09: 95,1 ------------------- 31.12.09: 98,2 06.01.10: 97,5 -0,7 14.01.10: 94,9 -2,6 21.01.10: 93,8 -1,1 :D Vekta er fra i går, da dagens vekt ikke var helt representativ pga veldig sen middag i går kveld.. Men whoohoo! Jeg kan oppdatere tickeren! ENDELIG! Totalt siden 31.12.09: -4,4 |
Opp tre hekto.. Vel, kunne vært verre :p Får bare fortsette sånn som jeg har startet, må jo "løsne" en gang.. Endrer ikke tickeren, siden dette er vann, men går jeg ned et halvt kilo til neste torsdag, så har jeg gått ned et halvt kilo :D Selv om tickeren da flyttes bare 2 hekto. Nemlig :cool:
|
Sensurert ...
|
Opp, så håper på bedre tider neste uke. Lar vekta stå som den er og håper det er forbedring neste uke. cm-kommer i morgen.
|
Opp 900 gram, men jeg veit at forkjølelse og lite søvn er årsaken.
|
Får bare innse at enten har jeg faktisk gått opp 200gram, eller så veide jeg meg ved et meget heldig tilfelle forrige uke!
|
Må være noe galt med vekten. Jeg kan ikke ha gått ned 3,5 kg fra tirsdag til torsdag.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |