![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
HVORFOR er havregrøt "de beste karbohydratene som finns"?
|
Jeg vet det finnes en tråd om det her på forumet en plass, men jeg finner den ikke.. Jeg lurer på om det er mulig å leve på lavkarbo, da gjerne ketolyse på nesten ingen penger? Vi har nå kun råd til 3 middager i uken og så få måltider ellers om dagen. Er det da mulig å leve på lavkarbo? eller må jeg ty til billige høykarboprodukter..? Vi har ikke råd til at kun jeg spiser egen mat, så det må nesten være noe resten av gjengen kan spise også, de skal IKKE ned i vekt!
|
Jeg trenger ditt beste tips for å få håret til å vokse fortere? Altså noe du VET fungerer!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Egentlig vokser håret mitt ganske fort i utgangspunktet, men jeg er SÅ utålmodig på å få lengre hår nå, har hatt samme lengden i en evighet pga avfarging (måtte klippe det mye i ett års tid etter, for å få vekk det mest slitte). Det når så vidt skuldrene nå, men jeg har det travlet og vil ha langt hår nå! :p Jeg er jo stadig innom tanken på det å ta mer b-vitaminer for å få effekt, men vet som sagt ikke hvilke jeg bør ta som gir mest effekt på akkurat dette. |
Sitat:
Mer Student Personilig jakter jeg på halvpris varer på Kiwi og vår nærmeste Coop Mega! Mye god mat som holder i evigheter etter utløpsdato, særlig om man har fryser. Litt fantasi og man kommer langt med lite!;) |
Ah, ja. Google is my friend. Jeg har visst funnet ut av dette før, men som vanlig glemt det sånn som mange andre glimrende ideer jeg må finne ut av AKKURAT NÅ! B6 er visst det b-vitaminet som gjør mest for hårvekst.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Extensions er helt fullstendig uaktuelt. ;) Jeg har nå bestilt svenske-vitaminer. Etter en liten times intens lesing har jeg konkludert med at det kategorisk anbefales et tilskudd av B2+B2 (riboflavin og pyridoksin) som har som oppgave å stimulere omsetning av proteiner i kroppen, hvilket jo hår er -kreatin. Så en boks av hver! :) Verdt å prøve. Jeg vil ha laaaaaaangt håååååååååår! |
Sitat:
Brokkoli er billig for tiden, kan serveres sammen med laksen. :ja: |
Jeg har blitt overrumplet av en sommerforkjølelse, med skikkelig sår hals. Hvilke halspastiller kan jeg bruke uten frykt for å ødelegge alt i forhold til kostholdet? Jeg pleier å knaske i meg et par esker med Vekk i Morgen, men de er vel fulle av sukker...? :p
|
Sitat:
Pappa sa til meg da jeg var liten at FF kurerte halsbetennelse. Jeg tror på det ennå ... Yay placeboeffekten! :cool: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Eg er litt novise på den norske leigemarknaden. Når det er leige + straum, kva anna må ein rekne med av avgifter? Vatn? Avløp? Er det i så fall per år? Ja, eg er litt lost! Her vi bur her nede så er det innbakt i nokre andre kostnadsgreier, men eg er usikker på korleis det fungerer i Noreg.
|
Sitat:
Mange utleiere frister med "gratis" trådløst internett og evt tv-signal. Innboforsikring er ditt ansvar. Eventuelt depostium skal settes inn på egnet konto som hverken leietaker eller utleier har tilgang til på egen hånd. |
Sitat:
|
Takk! :blomster:
|
Jeg har fjerna et par føflekker kirurgisk. Hvor lenge må jeg gå med vanntett plaster? Kan jeg etter hvert bruke vanlig plaster? Jeg skal fjerne stingene om ca 12 dager.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29. |