![]() |
Sv: Togtråden!
:forvirret akkurat sånn føler jeg meg..... Trodde jeg hadde vært rimelig flink denne uka, men neida + 300 gram og 1. juni målet blekner :sint:
Jeg må jo bare fortsette, tror jeg, og spise mere fett og drikke mere vann, når jeg kommer fra jobb i dag skal jeg granske karbo inntaket mitt og se hvordan jeg ligger ann....:detektiv: Ha en fin dag :klem: |
usj. det ligger fortsatt epler og druer i kjøleskapet mitt etter den rundturen min i fruktvogna-og jeg har lyst til å spise det. håper ungene tar litt ansvar og spiser opp alt sammen etter skolen, så det ikke ligger der og roper på meg mer :( men ellers da, så har jeg kjøpt meg cottage chees og har lyst til å prøve sånn wannabe riskrem. ogsåå har jeg endelig fått tak i pølser på rema 1000 med bare 0,5 karber og de ser kjempegode ut :D også har jeg 3 flasker med frossent vann i bunn i fryseren- det burde holde til isvann i hele dag. dette blir en bra dag i vannvogna :ja:
dette her klarer jeg-selv om de eplene og druene er litt pågående akkurat nå. de slutter veel å rope på meg hvis jeg bare kommer meg tilbake i ketose etterhvert :) |
Det ligger en melon på matbutikken og roper på meg også :p Tenk at EN dag ute av ketose skal ha så mye å si?
|
.. . det forteller oss andre at å gå ut av ketose æ'kke å anbefale !
Stø kurs, jenter ! Vi tøffer videre ! :klem: og TAKK til dere ! :lol: |
ja- ut av ketose er bare dumt! får søtsug, er sulten hele tiden, vondt i magen- oppblåst blir man også. visste jo om alt dette fra før- og likevel ville jeg meg selv så vondt :rolleyes: (tenkte at det kunne jo hende det gikk bra denne gangen)
nå har jeg vært i kaffe og "riskrem" vogna :D eplene har slutta og rope på meg-nå er det bare isvannet som roper hele tiden, men det er jo greit:) |
Så deilig at eplene holder kjeft, halkatlala !
Og et øyeblikks nytelse er ikke verdt det ! Ikke med epler, jaffal ! :lol: God togtur i dag ! :blomster: |
Dessuten kan man få meget ustabil mage av typen som krever mye dopapir... :p
Fløtegratinert blomkål og brokkoli til frokost :D Back on track baby! :D |
|
Sitat:
Måtte dagen din bli deilig, deilig, kattungen ! :klem: |
Det er ikke enkelt å motstå melon nå når sommeren er rett rundt hjørnet. Jeg har syndet og spist litt vannmelon, men heldigvis har den ikke tatt meg ut av ketosen. Idag serverte de flatbiff og brokkoli, stekt i smør og surret i fløte i frokostvognen. Slett ikke verst :D
Håper dere alle får en fin togdag :suss: |
Sitat:
|
Da har jeg spist frokost! Jeg lagde omelett med bacon, 2 skiver squash og 2 ostechips med smør på, så nå er jeg god og mett ja! Jeg delte opp frokosten slik at jeg har til lunsj også, så dette er bare herlig :D allerede drukket 1 flaske vann i dag, og nr . 2 står på bordet her :D
tuuutuut! Ønsker alle en riktig god dag! |
Jeg startet dagen med en gledelig overraskelse. Tok på en topp som tidligere har stammet over magen, og gjett: Den var akkurat passe løs og fin. Vet ikke helt når jeg brukte den sist, men har nok unngått en stund, da den ikke satt så pent. Kanskje jeg kan gjøre et nytt forsøk på et par bukser snart, og jeg øyner håp for bunad i barnedåp i august!:D
Her er det planlegging i barnehagen så minsten er hjemme. Har vært i bakevogna og laget nannahs knekkebrød, står i ovnen. Etterpå blir det mer baking med minsten. Høykarbo:eek: sjokoladekake til loppemarked og lavkarbo kake til oss:p. (Klarer jo ikke holde meg unna snikveiing da, og vekta viser nedgang den og, men offisiell veiing er mandag, betyr å holde seg i skinnet i helgen og vente med oppdattering der.) |
Mårnings :)
Starter dagen i vannvogna jeg, før jeg skal inn i kjøkkenvogna, og videre inn i rydde og vaskevogna. Gjøre det fint til helga. :ja: Har en sånn "tjukkebolla-feita"-dag.. :(:mad: føler meg bare stygg og ekkel. bah.... det går vel over snart, håper jeg. Er vel kanskje litt irritert på at jeg spiste høykarbo hele april, og la på meg nesten 7 kg på den tiden!!! :eek::mad: og det tar sånn tid å få det av igjen. Det som plager meg. *mumlemumlemumle* |
Sitat:
|
Ja jeg håper at dette ender i at jeg greier å slutte helt, men fortsatt så sitter jeg noen timer før jeg tør å begynne å lage mat. Jeg begynte med den flasken med vann for å hindre å tenke på veiing, så klokka ble lett 10.30 før jeg kom igang på kjøkkenet, men uansett så er det bra i og med at jeg spiste kveldsmat og at jeg ikke ventet til kl 13! Ble 10-11 timer uten mat og det er ikke ille når søvn er inkludert også :)
Jeg tror små men mange måltider er tingen for meg i såfall, siden jeg ofte går å leter i skapene selv om det ikke er lenge sien jeg spiste. Får jo lov å spise ofte da og det letter litt ja! |
Her er det den store rydde og vaske og kastedagen i dag :( Det kan se ut som om vi må flytte litt før planlagt (halvannet år før planlagt, faktisk...) og det til en mindre leilighet enn både det vi har OG det vi venter på å flytte inn i :( Så da må mange av tingene vekk, sånn er det bare. Hvis noen trenger noe er det bare å hyle ut - kanskje jeg har det? :p
|
Har visst rotet meg inn på feil tog jeg og har problemer med å finne veien tilbake http://www.pvv.ntnu.no/~arntj/animasjoner/smil88.gif
|
Sitat:
|
Sitat:
Du kan veie deg i morgen, vet du, - hvis du vil ! |
Da var besøket i lunsj vogna overstått, ble ikke store frokosten så det var godt med mat. Smakte veldig godt de Nannahs knekkebrød, litt lune til og med.:)
|
Mmmm. . .Jaaaa ! Og så smør og rekesalat og majones og salami og kokt skinke og ost og egg og ansjos og . . . .
:love: |
Nettopp regnet ut gjennomsnittelig vektnedgang siden jeg begynte i januar. Jeg ligger på - 0,4 g i uka. Hvis det fortsetter til desember, så vil jeg ligge på - 20 kg, noe som var målet mitt.
Det hadde vært så morro.:) |
Fantastisk, Nnem ! GRATTIS ! :heia:
Bet er jo det som er anbefalt, dah, - ca en halvkilo i uka ! Go, girl ! |
Og jeg skal bare si atte, atte. . . . :
Jeg har gått ned 900 gram denne uka !!! Flott tog ! :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49. |