![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
*) at begge kattene er hjemme igjen
*) at jeg er alene hjemme etter langvarig besøk... *batteriladetid* *) Vår! |
5 punkter! ALLTID!:p
|
Sitat:
+ sol! :p |
*Bedre helse
*Bedre kondis *Ikkerøyker *Snill mann og *snille barn samt at jeg er heldig som har blitt født i Norge og ikke i Saharaområdet. |
*børste litt støv av denne*
I dag er jeg takknemlig for:
|
Her er mine 5 i dag...
-kvedsbad i solnedgang -blåbær, nyplukkede -fredag og SOMMERFERIE -oppussingsprosjekt i gangen, som snart er ferdig! Blir digg m litt orden igjen! -ny kokebok, m Ulrika Davidsson Fantastisk fin tråd, skal prøve å skrive ofte! Kjenner at det er godt å være takknemlig! Så TAKK;) |
Re: Takknemlighetsdagbok
- jeg har endelig oppdaget ostechips
- jordbær på altanen - Fridag (må ikke forveksles med en vanlig frEdag) - Hortensiaene som blomstrer så fint nå! - Gode bøker |
- fredag
-kjempegode kollega som stiller opp for meg;) - glade sommerbarn - 3 billetter til kaptein sabeltann! Grøss! - snart 10 kg lettere!!!!! (mangler 0,2kg så jeg feirer i dag) |
NÅ har jeg mye å være takknemlig for!
*Jeg hadde en aldeles super bursdagsfeiring i går! Fint vær til og med (ja, bortsett fra århundrets haglskur, men det var i alle fall litt spennende! :D) *Jeg har virkelig funnet alt jeg kunne drømme om i kjæresten min. Fine fine mannen! *Jeg kom inn på drømmestudiet mitt på UiO! *I går fikk jeg beskjed om at Nav godkjenner og støtter studiet mitt! *Jeg føler meg i grunn friskere enn på lenge! |
I dag er jeg taknemlig for:
*At "perioden" min endelig er i gang, etter ikke mindre enn 14 dager pms!(stakkars mannen..) *At mannen holder ut pmsmonsteret meg! *At jentene mine kommer hjem til oss i morgen, etter en måned hos sin far. *At jeg slipper å lage middag i morgen, lagde en stor porsjon til i dag. *At det kun er 2 vakter igjen til tidenes mest etterlengtede sommerferie!!!!! |
- for at det finnes ferdiglagede pizzabunner som både sambo og ungene liker
- for at det finnes pizzafyll som både sambo og ungene liker - for at det finnes ferdig raspet ost - for at det er en egen pizzafunksjon på stekovnen - for at sambo og ungene kan lage pizzaen sin selv grunnet overnevnte! :heia: - for at jeg skal kose meg med biff og ostegratinert sellerirot med masse hvitløk og estragon i! :sikle: |
I dag er jeg takknemlig for:
Oh joy! |
I dag takker jeg for
At- gangen er ferdig oppusset. Den ble knall!! - spinning på en søndag - at vesla ikke er forkjølet lenger -taco m tynne eggewrapps - ubegrenset m urter på terrassen! |
Er takknemlig for :
-den snille mannen min -den herlige datteren vår på 4 mnd. -flotte guttene -for hus og hjem -familien min :love: |
Jeg er takknelig for at jeg kan glede meg over livet, selv om tårene renner for de som mistet det:love::hylgrine:
|
Akkurat nå er jeg takknemlig for:
- puta mi - dyna mi - senga mi - jobben min og alle mulighetene og friheten jeg har Og sist, men ikke minst: Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg kan sove lenge i morgen!! :sove: |
-feriens første dag
- sørlandstur i morgen - mørk sjokolade - sommerklær som ikke lenger er trange - god kondis Riktig god ferie alle sammen, logger av en ukes tid;) |
-For at det snart er høst! Gleder meg såå ille til frisk luft.
-For ny jobb, og nye muligheter. -For at jeg har fått verdens herligste lille jente! Hun er så omtenksom og vidunderlig på alle måter, at jeg blir helt øm i hjertet. -For at det snart er tilbake til hverdagen med barnehage, skole og det som er. Følelsen av å komme seg videre er magisk. -For at man ikke MÅ se på OL!:) |
-For at jeg har ca to uker igjen av ferien
-For jeg har verdens nydeligste datter -For at jeg fant ut at jeg skulle prøve lavkarbo -Huset mitt -Og mest av alt familien min. :D |
For at jeg husket å gå på forumet for å få ny inspirasjon :)
|
Jeg er glad og takknemlig for
1. Den fantastiske arbeidsplassen min. 2. For at kjæresten min endelg får så fin hjelp med problemene sine. 3. For verdens mest vidunderlige lille jente, som sprer så mye glede og kjærlighet til alle rundt seg. 4. Fordi at vektnedgangen går så fint og greit. 5. For lønningsdag. |
1. For mannen og barn
2. For 2 jobber jeg trives kjempegodt i 3.For at jeg får jobbe mest på natt og kveld(b-menneske) 4. For at det ikke er lenge til sommerferien 5. For at når denne 17.maien er over slipper vi å arrangere den offentlige feiringen flere ganger( 8.klassene gjør det her) |
:heia:
|
Henger meg på her. :)
|
Sovet igjennom natten med bare en liten hetetokt. Det er forbaska myyye bedre enn å våkne hvert 50 minutt og føle at man nesten besvimer av svette og varme :ja:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21. |