![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Kan noen kakke denne dama i bakhodet??? (bare for å presisere... på nordnorsk så betyr det bare at hun blir svimmel og slutter bråke.. :p)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det ble Thailand :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg skal snart til Tyrkia, Alanya, og det blir nok en del soling. Men jeg ønsker å også få oppleve noe, så jeg har minner fra ferien.
En ting jeg har lyst til er å dra til en delfinpark, og se på delfiner, men jeg er ikke helt sikker på hvor det ligger. og så har jeg hørt om noen varme kilder, men er usikker på om det er lengre enn en dagstur fra Alanya. Skulle gjerne vært ute i båt også, men de spiller så HØY musikk der, og min kjære blir gal av den høye musikken. Og så tenker jeg på å kikke på et museun , og gjerne besøke en moske. Men jeg vet ikke, det finnes kanskje andre serverdigheter som er verdt å få med seg? Vi såg borgen i fjor, det var en opplevelse. Noen tips?:) |
Sitat:
Og om du ikke har vært i Hamam bør det også prøves. |
Jeg trenger tips til hvordan jeg kan oppbevare all ørepynten på badet! Vil at den skal komme godt frem slik at det er enkelt å finne frem og slik at alle blir brukt innimellom. Vil helst ha noe som kan stå på ei lita hylle eller aller helst - henge på vegg.....
Tenkte på magnetlist først....sånne som man henger opp kniver på......men så fant jeg ut at ørepynten IKKE var magnetisk... *ler* Noen tips ??? |
Why do I heart chocolate so much??
|
Drog på dagstur til Aspendos frå Alanya, det er eit romersk teater. Stilig! Eg song der til og med! ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
Litt verre med de som har dobb, men de kan du ha på det brettet som følger med og henge det opp ved å fjerne noen pinner i nettingen slik at det blir bedre plass. Eller de kan ligge i en skuff :p |
Tørre lepper.
Vet at å bruke leppepomade bare gjør det verre over tid, men skal man bare gå med tørre lepper til det går over da? Bruker pomade kjøpt på apotek og bruker mindre nå enn da jeg kjøpte i matbutikken.. :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er mye i denne; ethylhexyl stearate, ricinus communis oil, cera carnauba, paraffinum liquidum, paraffin, lanolin, care alba, titanium dioxide, alumia, simethicone, benzoic acid *puh* -muligens med en skrivefeil.. Skal sjekke helsekosten neste gang jeg er i byen, det er vel der man lettest får tak i noe rent? |
Hei, jeg fikk et lurt tips om å bruke et stort råkost jern (mitt er fra Ikea) og sette dette på ei hylle eller der du måtte ha plass- så har du plass til mange par øredobber ved å henge dem i hullene. Lykke til!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Den er jo flytende nå i varmen så det bør gå lett :lol: har ikke tenkt på den jeg :o |
Altså. Nå har jeg (igjen) vært i en lavkarbodiskusjon. Vedkommende påstår at når man ikke spiser zero carb, men lowcarb må man huske på å ha "utskyllinger" (hva nå nå dette skal bety fikk jeg aldri klarhet i) hver tredje måned, fordi man på lowcarb utskiller såkalte giftstoffer, noe man ikke gjør på zero carb??:confused:
Er det noen som har hørt noe om dette og kan enten fortelle meg at vedkommende farer med vissvass, eller fortelle hva som er greia? Jeg kunne ikke argumentere for eller i mot, siden jeg aldri har hørt noe som helst om dette. Men jeg har vanskelig for å tro at det er annet enn vissvass? Hjelp? |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49. |