![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Faren min har alltid sagt at konjakk er tingen ved vond hals; man blir ikke friskere, men det er mye kjekkere å være syk:D
|
Sitat:
|
Dytter:
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Er lavkarbo BRØD og lavkarbo KNEKKEBRØD like "ille" - altså like mye partystoppere? Har litt lyst til å prøve å lage nannas gode knekkebrød, ser at mange skryter av dem. Men så var det det da, at mange sier det gjør at man stopper opp hvis man vil ned i vekt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ups, jeg tror jeg utelot en detalj der, jeg mente dersom man går til psykolog som en del av et behandligsopplegg dersom man er forhindret fra å jobbe. Men jeg skal høre med henne en gang til for å være sikker.
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hjelp! Hva kler man på en baby i dette været? :confused::confused:
Var ut og trillet første tur i dag, og da ble han alt for varm stakkars! I vognbag med bommulsbody tynn bomullsbukse, på lammeskinn (skal jo være varmeregulerende) med bomullslue, helseteppe og dyne..... |
Sitat:
Gratulerer med den lille, forresten. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Koselig å høre litt om dere! Og velkommen hjem fra sykehuset :klem:
Jeg tenker at det er litt mye med bukse, dyne OG helseteppe? Vet ikke med skinnet altså, men ville vel eksperimentert litt i forhold til påkledningen. Det er jo varmt, og kanskje bedre og mer behagelig med bare bein under teppet og evt ha dyna løst oppå beina, slik Olive Oil skriver? ... og der hadde hun skrevet mer ja :D |
Sitat:
Nå har han sovet i bagen en stund med body, lange sokker, det tynne tovede teppet og helseteppe og virker veldig mye mer fornøyd! |
Sitat:
|
Du må nok regne med å bli mye forvirret fremover, Carisma. Mange velmenende der ute som mener forskjellig. Min kjære mor kan fortsatt mase om at jeg kler på minstemor for lite klær. Hun er 8..
Trøst deg med at det ikke tar lang tid før du får erfaringen med hva som er riktig for deg og babyen.:) |
Hva med å legge en gradestokk ned i vognen, og måle hvilken tenperatur det faktisk er der nedi? den tanken har jeg hatt før, men ikke hatt noen å prøve på. jeg synes mange pakker på babyene alt for masse, spesielt når om sommeren. Ja eldre unger i vogn også.
|
Hvilken film er dette:
Et ungt par reiser på vandretur i skogen, og velger feil sti. Det er noen som lusker rundt der. Den ene av dem, eller begge blir kidnappet, og holdt fanget av et galt par, som vil ha barn. Så de tvinger disse to til å ha sex, så det skal bli et barn. Når de protesterer blir de torturert. Jeg husker bare ikke hva den heter ! |
Er det noen som vet om det er riktig at vin BINDER vann? Har alltid hørt at det er vanndrivende...
|
Sitat:
Det er uansett viktig å drikke rikelig med vann til alkohol, da slipper man noe av de verste "bivirkningene" dagen derpå, og noe av grunnen til de er jo at kroppen dehydreres ved alkoholinntak. |
Jeg bare leste et sted at vin binder vann. Men har heller aldri hørt det før.
Det rare er at vin aldri har gitt noe utslag på vekta for min del. Men man kan jo ikke drikke ubegrensa fordet;) Her går det stort sett i vann. |
Vi har sverget til lammeskinnet hele tiden..:o Til og med i Syden. Og har aldri opplevd at snuppa har blitt svett eller veldig varm.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28. |