![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Forskjell på visa og visa electron, anyone?
|
Sitat:
Gjett om han gleder seg til å bli 18 og kunne kjøpe spill etc på nett uten å være avhengig av meg!:D |
Sitat:
|
Merkelig. Mine 4 håpefulle fikk automatisk bytta sitt Visa electron ut med ekte Visa da de passerte 18:confused:
|
Når jeg fylte 18 så gikk jeg i banken og sa at jeg ville ha visa. Mulig du også må møte opp..
|
Sitat:
|
Bussen som er satt inn for flytoget, hvor stopper den på Oslo S? Eller hvor går den fra på Oslo S? På den siden med det store uteområdet eller no?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva bør man se/gjøre i Edinburgh? Skal på ferie, woohoo, første på mange år.
|
Sitat:
|
:confused:Lurer på om det er ugunstig for kroppen å gå ut og inn av ketose? Jeg skal til spania i ferien og har lyst til å spise litt frukt og drikke litt vin :cool:Da går jeg ut av ketose men kommer raskt inn igjen dagen etter. Er det bedre å spise litt ekstra karber og kutte ned på fettet ? Eller er det greit å gå ut og inn i ketosen?:confused::confused:
|
Sitat:
I denne tråden kan du også lese hva dr.Torkil selv sier om saken! |
Sitat:
|
Sitat:
Er nok best å skaffe seg et Visa Debit eller et kredittkort når man skal reise. Jeg har begge deler slik at jeg kan legge kreditkortet igjen i hotelsafen når jeg er ute, er aldri godt å vite hva som kan skje, og jeg liker å ha noe i bakhånd. |
Sitat:
|
Noen som er datakyndige her?
På hytta har naboen lagt inn bredbånd, og vi har, mot en liten sum, fått lov til å koble oss på det trådløse nettverket. Problemet er bare at dekningen er ganske dårlig, ender ofte med å stå i vinduet, i en spesiell vinkel, for å få dekning:) Kan jeg kjøpe en router eller mottaker av et eller annet slag som mellomledd og installere hos oss? Hva må jeg passe på? Er ganske datakyndig selv, men har aldri gjort noe a la dette. Lokale expert kunne ikke svare, men håper å få litt hjelp her :) |
Vanligvis går det å få satt forsterkerantenne både på sender og mottaker. Det beste er nok om du kjøper en forsterkerantenne som han kan sette på sin sender... og en ruter med mottaker til deg, slik at din ruter mottar signal fra ham og sprer det vidre inne hos deg.
Du bør gå i en databutikk med spesialkompetanse for å få hjelp til å velge riktig utstyr. Alternativet er å trekke en kabel i bakken fra ham og til deg. Og så sette opp en trådløs ruter inne hos deg. |
Er det ikke både rimeligere og enklere å kjøpe en ice-ruter? De har forskjelige typer, blandt annet en hvor du betaler for hver uke den brukes. Vi har en slik og er kjempefornøyd.
|
Sitat:
|
Jeg vet det er noen datakyndige her inne, og jeg har hatt en del rare meldinger på min "gamle" pc. Tok den frem i dag, for å ha den som reservepc når min " litt nyere" pc skal på overhaling. Måtte oppdatere AVG antivirus som var på den, men så dukket problemene opp.
Meldingene er som følger Ved oppstart: Feil ved innlasting av C windows/system 32\atgaban.dll Den angitte modulen er ikke funnet. Og mens jeg er på nettet: avgcmgr. exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne. Hva betyr disse, noen som vet? |
Sitat:
Sitat:
En oppdatering av antivirus og en full datamaskinskann burde kanskje fikse det? :) edit: så først nå at du allerede har oppdatert avg - mulig det var noe som gikk feil underveis - forsøk en avinstallering og nyinstallering :) |
Er det slik på AAP at den summen jeg får i feriepenger av tidligere arb.giver blir trukket fra AAP-summen jeg får neste gang? Om det var forståelig:rolleyes:
|
Sitat:
|
Haha, altså, det var forståelig, men nei, feriepengene blir ikke trukket fra aap-en. De pengene tjente du inn i fjor.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21. |