![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Game of Thrones
|
Presten av Hanne Ørstavik, til forelesning i samtidslitteratur neste uke. Tenk at de setter henne på pensum, igjen! Noe så tomt og døvt. :rolleyes:
|
Sitat:
|
Har akkurat lest Fasandreperne. OK men ikke særlig mer enn det.
|
"Orkideens hemmelighet" av Lucinda Riley. Jeg har likt veldig godt det andre hun har skrevet, men denne er litt drøyere å komme inn i synes jeg...
|
Sitat:
Snart ferdig. Neste bok på pensum på dette emnet er den første Min Kamp-boka av Knausgård. Bare elendighet, vettu. :p |
Leste nettopp ut Tusen Strålende Soler. En knakanes bra bok!
|
Akkurat nå leser jeg Askepott av Kristina Ohlsson!
|
Jeg har et tegneseriekick og leser gjennom The boys, og så litt i boka Lykketyvene (Torkil Brekke) sånn innimellom :p
|
Sitat:
|
Pianostämmaren av Stefan Tegenfalk. Endelig kom den i pocket - jeg liker Tegenfalk.
|
Sitat:
Neste bok på pensum (nordisk samtidslitteratur 1990 - i dag, om noen lurer) etter det er Karl Frode Tillers Innsirkling I. En forfatter jeg ikke har noe forhold til. Akkurat nå leser jeg diktanalyseteori fra tredvetallet. :p |
Sitat:
|
Flink pike av Gillian Flynn. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Den er kjempespennende, og tar hele veien uventede vendinger! Men, den er litt vel amerikansk innimellom.... |
Game of Thrones
|
Knausgård er BRA, Obscura ! Jeg elsket spesielt En tid for alt
Men jeg har _ikke_ begynt på Min Kamp 5 Jeg ble liksom litt ferdig . . .. Det kan ha noe med at jeg ventet leeeeenge på den på biblioteket. Gudd løkk ! :blomster: . . . og nå leser jeg Irving om igjen for underholdningens skyld. :) |
Jeg er ca halvveis i Min Kamp 1. Den er jo bra, selv om det er litt drøyt med utbroderinger, og det ligger hele tiden spor etter denne voldsomme engsteligheten hans, noe som kanksje kan forklare det foregående. Men mannen skriver jo fryktelig godt da, det skal han ha. Blir spennende med gjennomgang på torsdag!
|
Rampete Robin i skrekkens hus. (Illustrasjons-research :p)
|
Sitat:
|
Flere som synes at 50 shades of gray er KRAFTIG overvudert???? Ble overtalt til å lese de. Sliter med bok 2.. Hovedpersonen irriterer meg mer enn samtlige knut hamsun karakterer jeg har kommet over.
Vil noen ha dem, så gir jeg dem bort! |
Jeg har bestemt meg for _ikke_ å lese Fifty Shades. Fantasien er som regel mye bedre :D
Gleder meg til å slappe av med "Politi" jeg :ja: |
Leste Indias datter (All right), Blomstenes hemmelige språk (fin!) og Bli best med mental trening (ok, bare litt mye teit egenreklame og litt uoversiktlig) denne uken, på ferie.
Nå leser jeg Mercy av Jussi Adler Olsen. Heter den kvinnen i buret på Norsk, tro? Interessant ihvertfall. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |