![]() |
Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Åh..herregud! :lol:
Vær så snill og slapp av sånn at dere kommer dere inn til byen da! Og SPIS, Ciss!!! ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Hvorfor skal jeg spises??????????????????????:hylgrine: :liste: |
Det ble visst bedre med en komma :rodme:
|
Smaker komma bedre?
|
Ja, mye bedre enn koma, i hvert fall!
|
For de av oss som vil ta igjen Ciss og gjengen så kan man møtes på Cafe Sør ved femtiden. :ja:
|
Jeg haver nu intervjuet Frk. Kakeåndsen og hun kan meddele at hun er klar for å spasere opp til eder. Ikke galle.
NB! Hun er indianeren som prøver å gjemme seg bak mig. Ergo er jeg den sabla single som går først. C U soon! |
Framme på hotellet! Med medbrakt rødvin;-) Spasere oppover etterhvert, med innlagt utepils på Karl JohanB-)
|
Sitat:
Det klarer dem aldri! http://cosgan.de/images/smilie/figuren/c060.gif |
Gratulerer med dagen Nerthus!:):)Kos dere riktig godt! Gleder meg til rapport i morgen(noen gleder må jeg som jobber hele helgen få ha synes jeg:p)
|
Jeg er tilbake på hotellet...
Noens mann måtte trøble slik at politiet ble tilkallet, og siden jeg ikke fant igjen noen av de andre, så gikk jeg hjem. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk for en koselig kveld:). Dro hjem litt tidligere, så ikke fått med det som skjedde.
|
Tusen takk alle skjønne menneskene som dukket opp på Djengis i kveld! Jeg fikk minst like mange klemmer som jeg håpet på!
Det var kjempegodt og se ansiktene til alle de jeg "kjenner" så godt her inne - og jeg vet vi vil treffes snart igjen! Tilbake i Thereses gate litt sliten men VELDIG fornøyd! Enn at et treff med så mange "fremmede" mennesker kunne bli så bra - på BURSDAGEN MIN!! :klem: |
Sitat:
Sitat:
|
jeg var blant de første som måtte gå, så det fikk jeg ikke med meg, var bare godfulle folk da jeg gikk.
buss for tog gikk for en gangs skyld knirkefritt, kors i taket nsb =O |
Ble ikke mindre spent nå, håper bare det var en fylletullebagatell og at kvelden ellers gikk veldig bra:)
|
Tusen takk for en utrolig, fantastisk hyggelig kveld med en herlig blandig av gamle kjente og nye ansikter!:klem::love::suss:
Helt utrolig at vi ble så mange! Julebord neste!:heia: Og Tyrkern ble en hit! :D http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/c020.gif :D |
Tusen takk for en kjempe koselig kveld......
|
Sitat:
åh, litt misunnelig på alle dere som har vært på treff. Håper dere har hatt det hyggelig alle sammen. Jeg er med neste gang satser jeg på! |
Takk for en herlig kveld, veldig koselig å møte dere alle! Og takk til Ignite som tok initiativet til det hele!
|
Drama og action har ikke jeg sett noe til. Det er mulig at jeg har hatt på meg skylapper, men jeg trooor ikke det. Du skulle dratt tilbake til Djengis, Lava. Vi satt der en stund til. Hm, jeg kom plutselig på at jeg aldri betalte på Djengis. De stengte mens jeg satt ute...
Men takk alle sammen for en utrolig hyggelig kveld! Jeg er glad for at lavkarbotreffet kom i en helg som passet meg denne gangen. :snill: Det blir forhåpentligvis ikke siste gang fordi jeg vil gjerne gå på flere lavkarbotreff. :ja: |
Takk for i går!
Kvelden ble avsluttet ganske tidlig for min del også, jammen ble det ikke nok å drikke på i går...igjen! :rodme: God bedring! :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |