Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Regret 26-05-11 08:43

Sv: Togtråden!

tror vi må sette på flere vannvogner jeg så de blir lettere å finne, har vært noen dager siden jeg så den sist også!

Veiedag i dag og sitter i grunn bare å haler ut tiden før jeg veier, da jeg eeegentlig ikke har så lyst å veie :p Vil ikke vite av det, men jeg føler at jeg har gått opp fra i går.. cm også!

Gerd 26-05-11 09:46

Vannvogner er på plass:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...wDSvkSRzDzjr-A

:D

kattungen 26-05-11 11:27

Jeg er på spise-ute-vogna, så hvis jeg hopper ut av ketose til i morra blir jeg overhodet ikke overrasket :p

Nnem 26-05-11 12:07

Endelig sier jeg :D
Etter en ukes sprekk med oppgang på 3,4 kg har kroppen endelig løsnet og energien har kommet tilbake. Nå nærmer jeg meg endelig - 10 kg, da jeg denne uken gikk ned 4,3 kg.

Antoinette6 26-05-11 16:32

Jøss !!! Nnem ! GRATTIS !

Ja, Gerd, - tålmodighet ER en dyd !

:heia: :heia: :heia:

Og tuuuusen takk for vannvognene ! Jeg finner dem nå !

tora trollmor 26-05-11 19:39

Her er jeg etter konfirmasjon og hyggelig besøk til svigermor. Ha gått meg helt bort etter dette besøket, lite vann og dette kjenner jeg på kroppen :mad:
Tror nok jeg går opp denne uka også :eek:
Gratulere til alle som har gått ned :)

VSB 26-05-11 20:22

Gratulerer Nnem. :heia:

Sliter med å finne vannvogna jeg også. Kanskje vi trenger et kart i dette mega-lange toget?

Var uheldigvis en tur i sovevogna nå på ettermiddagen jeg, har visst blitt litt mye i dag. Så får vi se hvordan det påvirker natten...

Nnem 26-05-11 20:25

Takk, er lettet. Bare å fortsette slik de neste ukene også:)

halkatlala 26-05-11 20:42

etter noen dager i fruktvogna er jeg nå tilbake på toget:)

Antoinette6 26-05-11 20:51

Gussjelov, halkatlala ! :blomster:

kattungen 26-05-11 21:16

Jepp, det ble (som fryktet) en tur av toget i dag. Poteter til middag, og panacotta til dessert!! :D Men nå er jeg tilbake, og gleder meg allerede til i morgen :D

Regret 26-05-11 21:32

forslag til fysemat som er full av fett? og som mest sannsynlig ligger lett tilgjengelig? eller noe annet for å stilne fysen? antar jeg har fått for lite fett i dag..

kattungen 26-05-11 21:39

Bacon? Rømme? Ost? Feta og tunfisk i olje?

Antoinette6 26-05-11 21:44

Smørrrrrrr !!!

Regret 26-05-11 21:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1118442)
Bacon? Rømme? Ost? Feta og tunfisk i olje?

vil ostechips fungere på samme måte som 'rå' ost? i såfall så har jeg det jeg trenger til det :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1118448)
Smørrrrrrr !!!

hehe, akkurat det med å ta meg ei skje med smør får jeg ikke til :p men om ostechipsen er brukbar så kan jeg jo ha smør på det :rolleyes:

Antoinette6 26-05-11 21:48

Jaaaa ! Lagde det i går, jeg, Regret. Ostechips med mye smør !

Dæven, så godt det var !

Regret 26-05-11 21:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1118456)
Jaaaa ! Lagde det i går, jeg, Regret. Ostechips med mye smør !

Dæven, så godt det var !

Wohoo! :D
Da vet jeg hva det blir til kveldsmat!
Bare synd jeg ikke har kavli sin ost med jalapeno, den er den beste til sånt! Har sånn landlord hvitost da, så det får bli det i dag.

Antoinette6 26-05-11 21:53

Gudd løkk, - og en :klem: til deg !

Flinke, kloke damen som tar tak !!!

:blomster:

kattungen 26-05-11 21:54

Åh, her blir det en tur i sovevogna allerede merker jeg :D Var oppe litt over tre i natt, sov en halvtimes tid på dagen, og må opp i sekstiden i morgen også. Huset er bomba (jeg har starta på tidenes ryddeprosjekt...) og matlysten er på bånn, men i morgen blir en bedre dag - bare jeg får sovet litt! :p

Antoinette6 26-05-11 21:54

Nattaaaa, kattungen !

:sove: godt !

Regret 26-05-11 21:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1118472)
Åh, her blir det en tur i sovevogna allerede merker jeg :D Var oppe litt over tre i natt, sov en halvtimes tid på dagen, og må opp i sekstiden i morgen også. Huset er bomba (jeg har starta på tidenes ryddeprosjekt...) og matlysten er på bånn, men i morgen blir en bedre dag - bare jeg får sovet litt! :p

Godt natta, Kattungen :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1118469)
Gudd løkk, - og en :klem: til deg !

Flinke, kloke damen som tar tak !!!

:blomster:

aww så herlig du er! :love:
Nå er det 5 minutter til fasten egentlig skal begynne, men NEI det gjør den ikke! :D Jeg skal ha kveldsmat nemlig! Det er det lenge siden jeg har spist ja!

Antoinette6 26-05-11 21:58

Dette er sååå bra, Regret !

Saaaakte, men sikkert . . . .

:love:

Regret 26-05-11 22:18

oi. Klokka slo 22 og det ble brått og veldig uventent svææært vanskelig å gå til kjøkkenet. hmm.. nei, jeg skal gjøre det allikevel, så snart jeg får ræva ut av sofaen.. :rolleyes: Jeg er på min 3. flaske vann da, som nå ble tom, så jeg har jo uansett kommet ett steg videre. 1 flaske igjen så har jeg drukket 3L vann i dag, og alt for mye brus, det ble 7,5dl der også.. bra for væskeinntaket, men tenna kunne ha greid seg uten brusen føler jeg.

Får dere sånn vond smak i munnen når dere drikker mye vann fort? Jeg får alltid sånn sur metallsmak i munnen og føler jeg har veldig dårlig ånde etter å ha drukket vann.

Antoinette6 26-05-11 23:19

Me too !

Så flott med vannet ! Og da har du jo kommet et fiiint skritt.

Lurt å ikke ta alt på en gang, tror jeg. jeg skal veie meg i morgen og gruer. Føler jeg har gått opp. Det er så ekkelt . . . .

Regret 27-05-11 00:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1118608)
Me too !

Så flott med vannet ! Og da har du jo kommet et fiiint skritt.

Lurt å ikke ta alt på en gang, tror jeg. jeg skal veie meg i morgen og gruer. Føler jeg har gått opp. Det er så ekkelt . . . .

Huffa :( sånn jeg følte meg tidligere, i det som nå blir i går det. Jeg hadde rett også forsåvidt, 600g opp. Håper du er heldigere!
Nå går jeg å legger meg tror jeg og sier meg fornøyd med å ha drukket mye vann, spist kveldsmat og føler meg fortsatt vel, annet enn en svart samvittighet og overraskende nok en trang til å trykke på 'angre knappen' ang maten, men det skjer ikke.
God natt :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.