![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Sitat:
|
Sitat:
|
Tusen takk for det Engledans!! :)
Blir ingen sånne supersøte kaffedrikker fra Starbucks heretter:P Likesågreit :) |
Dere er så flinke alle sammen. Gurimalla.. Bøyer meg i støvet :)
|
8 Vedlegg
Ja, da hopper jeg i det. 15 kg er bort (fortsatt en lang vei igjen)
Er litt stolt over meg selv, det må jeg bare innrømme :) ser ikke store forskjellen selv, men det er vel enkler for andre å se, enn når man ser seg selv i speilet hverdag ;) Tilbake melding settes alltis pris på. er inne på bilde tråden når jeg trenger litt inspirasjon :) |
Hah - det er jo ingen tvil. Rompa er på vei oppover og magen innover! Sjekk 'a - du har jo sprettrumpe nå.
|
Sitat:
Det er målet :p *fnis* |
Det er kjempeforskjell!! Se på bildene selv og lat som det er en annen!! Godt jobba!!
|
Herregud for en forskjell CecVik!! :) Du skal være stolt!! :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Tusen takk :rodme: |
Cecvik; det er stor forskjell!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:rodme::stortsmil |
Jeg har da tatt et bilde av meg nå, fra siden i truse og bh. Har tenkt å legge det ut. Men venter til helgen, så jeg kan legge ved et bilde fra når jeg var mye større for 3 år siden. Jeg har aldri likt å bli tatt bilde av, så det er et tilfeldig tatt bilde av meg mens jeg holder en kanin, så sammenligningsgrunnlaget er vel ikke så fantastisk. Men det kommer! For nå skal jeg også tørre.
|
Wow, CecVik. For en enorm forskjell! Du kan med god grunn være stolt over deg selv og de kiloene du har klart å bli kvitt :D Veldig bra jobba..!
|
og hvordan legger man inn bilder? :confused::confused::o
|
Sitat:
|
2 Vedlegg
Etter en laang pause så starter jeg opp igjen. Nå er jeg ferdig på skolen, kommet i gang med jobb og motivasjonen er på topp.
Legger ut et par bilder. Første bildene i hver bildestripe er fra jeg begynte og slanke meg første gang for rundt et år siden, siste bilde er tatt i dag. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
2 Vedlegg
Det ene bilde i 2004 og det andre nå i november 2011 :D