![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Problemet er vel at det blir vandring i Bergen by hele fredagen og det er jo ikke så lett å få laget seg noe mat, men jeg skal nok få det til :) Barer og kjeks funker ikke som måltid tidlig på dagen så jeg må nok tenke nytt. Håper jeg får varene mine på onsdag eller torsdag, da skal jeg få laget en plan :) |
Sitat:
Dagen i dag har gått fint. Pannekake til frokost. salat med soyanøtter til lunsj, så en bar rett før konserten jeg spilte og så ble det egg og litt bacon (selv om det ikke er eurodiet...) til kvelds/middag. har drukket masse vann også. I morgen er planen pannekake eller noe slikt til frokost, skal lage salat med pasta til lunsj, suppe til middag og bar eller kjeks til kvelds.. Vann til alle måltid. Har desverre blitt glad i pepsi max siste uken.. den uvanne skal bort... |
Sitat:
|
Sitat:
Vandring i Bergen by ja, sånn synes jeg er litt vanskelig også. Når man skal med sånne type sosiale ting. Men har du begynt på fase 2 da? Da blir det litt lettere, kan alltids få kjøpt litt salat og kylling eller noe. Så deilig å dra til Bergen da, digger den byen..:) |
Sitat:
|
Sitat:
Skal nok gå fint, men det verste blir vel festen på lørdagen og den påfølgende dagenderpå på søndagen ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
ja de er vansklige de selskapene ,,men en kan jo ikke mure seg inne heller
du er tøff om du klarer og motstå alt du ikke skal ha jeg har viljestyrke lik en mygg eller noe , når det kommer til sånt . da kobler den sunne fornuften helt ut ,, desverre ,og angrer som en hund dagen derpå,men trøster meg selv at livet går vidre ,og at jeg bare har utsatt slankinga litt,, |
Sitat:
|
WOHOOOO 88,9 er dagens tall..... 88,9 http://www.33smiley.com/smiley2/sports/gymnastics/8.gif
|
Sitat:
Jeg har endelig løsna litt jeg også, riktignok bare 300 gram.........Men var redd jeg hadde stoppa opp heeelt etter Franriketuren forrige helg, så jeg er veldig fornøyd;) |
Sitat:
|
http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/a130.gif
GRATULERER!!! Deilig å komme på 88-tallet! BECAUSE YOU DESERVE IT! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:heia: Knallbra :) |
gratulerer med 8 tallet , superbra
|
Hei alle sammen!!
Da er jeg tilbake fra Istanbul=) Jeg har hatt en fantastisk tur, selv om dietten kanskje ble lagt litt på hylla.. men har stort sett holdt meg på matta, og unngått det av karbohydrater jeg kunne. Og i dag hadde vekta en godnyhet jeg så sårt trengte: 77,1kg!!=) så jeg gikk ned, selv om jeg ikke var superstreng=)=) |
Sitat:
|
Det er jo supert, Studine:):) Gir håp for andre som skal på ferie om at det er mulig;)
|
Sitat:
|
Velkommen tilbake, Studine:) Så deilig med en Tyrkia ferie, med både nedgang på vekten og SOL?
Gratulerer så mye med vektnedgangen! :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Studine - det var kjekk lesing. At det er mulig med ferie uten å være superstreng og faktisk gå ned!!! Fantastisk!!
Gartulerer med vektnedgang i ferien!!! |
Sitat:
I dag er det egentlig ryddedag... hele hybelen er bomba ned av siste forsending ED-produkter og klær fra turen.. pluss en litt for stor koffert.. Jeg kom så langt som til å re opp senga:P haha men jeg MÅ rydde ferdig, for det er ikke levelig her!!!=) |
Sitat:
|
I morra drar jeg til Bergen, har time hos Fedonlegen på fredag så det blir spennende :)
Har omtrent ikke mat igjen og jeg får det sikkert ikke før på fredag og da er jeg i Bergen. Men men jeg tror jeg skal klare meg med det jeg har iallefall. Kommer nok til å titte innom her i løpet av helga og rapport på søndag :) Ønsker alle ei riktig helg :klem: |
Kjempespennende! Jeg ønsker deg lykke til på timen og med maten i helga:)
|
Sitat:
Tror absolutt jeg trenger det, er nervøs for begge deler :) |
I morgen er det legetime igjen. Spent på hva tanitavekten sier.... denne uken blir det ikke nedgang, men har vel hatt nok med å få av tullet fra helgen.... Har i det store og hele holdt meg i skinnet. Nå i helgen blir det tur, og det kommer ikke til å bli eurodiet på turen, men skal jo prøve å holde meg i skinnet med tanke på karbene. Fra mandag igjen er det ny frisk. Da er det fult fokus fremover...
|
Sitat:
Blir spennende hos legen da, men du har vel i grunnen ikke noe å frykte, håper du får klarsingnal til fase to:p |
Sitat:
Kos deg med helgeturen;) |
Og dagens gladmelding fra min side.. Jeg har endelig kommet meg under 100, jippi.. 99.7 sto det på min jukse veiing i dag .. Jippi.. Jeg får gå å feire det med en sjokolade shake:rolleyes:
|
Sitat:
HURRA!!!!! Under 100 er en super milepæl:D Gratulerer så masse og stå på videre:) Skåler i skjoko-shake med deg:p |
Sitat:
Den sola i Bergen tror jeg forresten at jeg må se langt etter :lol: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26. |