![]() |
Sv: I DAG har jeg
Syklet til jobb! Og da snakker jeg ikke om den vanlige ruta, men fra Lille Gubben til jobben - altså Orkanger - Trondheim. Det blir ikke noe jeg kommer til å gjøre hver uke for å si det sånn, brukte 3,5 time på nesten 5 mil, men det er litt kult å kunne si at jeg har gjort det! :) Men jeg gleder meg ikke til å sykle hjem til meg selv i ettermiddag... :p
|
Haha bra jobbet
I dag har jeg planlagt å vaske mens mini sover - men foreløbig leser jeg på forum :p |
... og alle mine kollegaer fått beskjed om at det blir 0 kr i lønnsøkning i år. Som i fjor. Jeg har bare jobbet her i 1,5 år, men det er visstnok 5. året på rad. Så det spørs om det blir få igjen av oss etterhvert....
|
... En sprukket vanncyste igjen, og ligger strak på sofaen :(
|
Handla råfor til bikkjefilla, 8 mils reise :rolleyes:
|
.. solgt en bil :D det vil si min bil!
|
Startet dagen med en nydelig joggetur i Trondheim Bymark - et yrende fugleliv og hvitveis og fioler som blomstret om kapp gjorde turen ekstra flott. :)
|
Bestilt ferdig sommerens ferie.:) Først to netter på Nordens ark hotell med tilgang til dyreparken.. Også tre netter på Dueodde badehotell på Bornholm. Tror det blir sammen med mammaen min. Og lillemor, så klart.
|
hatt egenpleiedag :p
Kl 0800-0900 klassisk massasje. Kl 0900-1000 hårklipp, napping av øyebryn samt farging av vipper hos frisøren. Kl 1000-1100 nyyydelig fotpleie! Kl 1100-1200 deilig lunsjbuffet på en asiatisk restaurant. Og dagen skal nå fortsette med hårfjerning hist og her, ansiktsmaske samt hårfarging. Det serveres rødvin ved siste seanse. :p |
Fått formelt bekreftet plass på doktorgradstudie. Jeg fatter det ikke. Er overlykkelig og skrekkslagen. :P
Har også lært noe finurlig om meg selv: Jeg er besynderlig rolig når jeg har voldsomt mye arbeid å gjøre og tror at ting går rett til helvete. Men blir helt overveldet når ting går skikkelig bra. Pulsen har vært i høygir en god stund nå. Synes det gir fint lite mening å ha sånn motsatt stressreaksjon. :p |
Sitat:
Og gratulerer så masse!!! :heia: |
Sitat:
Takk!! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Gratulerer, Ziltoidia!! Godt gjort! :)
|
Sitat:
|
Jentungen (13,5 år) og jeg har akkurat kommet inn etter en gå/joggetur som etterhvert inneholdt en runde i ny, fiiiin park (ved Havstein kirke for den som er lokalkjent i Trondheim), opp i marka og rundt Kyvannet og forbi der Northug bor og hjem. Ble 11 km på 2 timer og vi er veldig fornøyde og ganske slitne. :)
|
..vært på fuglevandring og sett både stillits og kattugler. :) Jeg har også (tror jeg) lært meg å skille mellom svarttrosen og munken sin sang. Rødvingetrosten sin sang har jeg hvertfall lært. Artig start på dagen. :)
|
Sitat:
|
Herreguuuuuuuuuud i dag har jeg vært helt hul i magen hele veien. Hva skjer? Ikke direkte sulten, men når man prøver å få arbeid gjort kan det i grunn opplevels som det samme. Men jeg har jo spist så det suser: tandoorikylling, sopp, andebryst, blåbær, bringebær, yogurt, noen valnøtter. Burde da virkelig være mett nå.
Grr... Endte med at jeg pælmet i meg pepsi maks, som selvsagt kun har midlertidig virkning for så å gjøre vondt verre. :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
gjennomført første dag i Våttkortkurset i kajakkpadling. Jeg har aldri prøvd kajakkpadling før, det ble mye "bading", men det var kjempegøy. Nå er jeg tvers igjennom sliten i hele meg ;).
|
Pleier gnagsår etter å ha testet skoene jeg skal bruke neste helg :(
|
Sitat:
I dag har jeg ikke lyst til å rydde inne når det er så fint ute :( |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |