Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   I DAG har jeg (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=52514)

TrillTrall 19-05-14 11:27

Sv: I DAG har jeg

Syklet til jobb! Og da snakker jeg ikke om den vanlige ruta, men fra Lille Gubben til jobben - altså Orkanger - Trondheim. Det blir ikke noe jeg kommer til å gjøre hver uke for å si det sånn, brukte 3,5 time på nesten 5 mil, men det er litt kult å kunne si at jeg har gjort det! :) Men jeg gleder meg ikke til å sykle hjem til meg selv i ettermiddag... :p

tjeldberg 19-05-14 12:08

Haha bra jobbet

I dag har jeg planlagt å vaske mens mini sover - men foreløbig leser jeg på forum :p

Carisma 19-05-14 13:30

... og alle mine kollegaer fått beskjed om at det blir 0 kr i lønnsøkning i år. Som i fjor. Jeg har bare jobbet her i 1,5 år, men det er visstnok 5. året på rad. Så det spørs om det blir få igjen av oss etterhvert....

Carisma 20-05-14 13:28

... En sprukket vanncyste igjen, og ligger strak på sofaen :(

langaard 20-05-14 14:12

Handla råfor til bikkjefilla, 8 mils reise :rolleyes:

tjeldberg 21-05-14 20:23

.. solgt en bil :D det vil si min bil!

TrillTrall 21-05-14 21:16

Startet dagen med en nydelig joggetur i Trondheim Bymark - et yrende fugleliv og hvitveis og fioler som blomstret om kapp gjorde turen ekstra flott. :)

nellie 21-05-14 22:20

Bestilt ferdig sommerens ferie.:) Først to netter på Nordens ark hotell med tilgang til dyreparken.. Også tre netter på Dueodde badehotell på Bornholm. Tror det blir sammen med mammaen min. Og lillemor, så klart.

Kanutten 23-05-14 16:13

hatt egenpleiedag :p
Kl 0800-0900 klassisk massasje.
Kl 0900-1000 hårklipp, napping av øyebryn samt farging av vipper hos frisøren.
Kl 1000-1100 nyyydelig fotpleie!
Kl 1100-1200 deilig lunsjbuffet på en asiatisk restaurant.

Og dagen skal nå fortsette med hårfjerning hist og her, ansiktsmaske samt hårfarging. Det serveres rødvin ved siste seanse. :p

Ziltoidia 23-05-14 16:34

Fått formelt bekreftet plass på doktorgradstudie. Jeg fatter det ikke. Er overlykkelig og skrekkslagen. :P

Har også lært noe finurlig om meg selv: Jeg er besynderlig rolig når jeg har voldsomt mye arbeid å gjøre og tror at ting går rett til helvete. Men blir helt overveldet når ting går skikkelig bra. Pulsen har vært i høygir en god stund nå. Synes det gir fint lite mening å ha sånn motsatt stressreaksjon. :p

Kanutten 23-05-14 16:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1487042)
Fått formelt bekreftet plass på doktorgradstudie. Jeg fatter det ikke. Er overlykkelig og skrekkslagen. :P

Har også lært noe finurlig om meg selv: Jeg er besynderlig rolig når jeg har voldsomt mye arbeid å gjøre og tror at ting går rett til helvete. Men blir helt overveldet når ting går skikkelig bra. Pulsen har vært i høygir en god stund nå. Synes det gir fint lite mening å ha sånn motsatt stressreaksjon. :p

Mannen min :love: er klin lik deg der. :o

Og gratulerer så masse!!! :heia:

Ziltoidia 23-05-14 17:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1487043)
Mannen min :love: er klin lik deg der. :o

Og gratulerer så masse!!! :heia:

Godt å høre at jeg ikke er alene om det. Har han noen god forklaring? :p

Takk!! :D

Carisma 23-05-14 17:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1487042)

Presterter godt under press heter det når du skal i jobbintervjuer! :D

Ziltoidia 23-05-14 17:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1487045)
Presterter godt under press heter det når du skal i jobbintervjuer! :D

Haha, notert! :p Må passe på å ikke nevne at jeg får helt hetta av positive utfall da. Det har ikke sånn supereffekt på eksamenspuggingen min merker jeg.

akas 23-05-14 18:34

Gratulerer, Ziltoidia!! Godt gjort! :)

Ziltoidia 23-05-14 22:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av akas (Innlegg 1487049)
Gratulerer, Ziltoidia!! Godt gjort! :)

Takk! :D

TrillTrall 24-05-14 18:00

Jentungen (13,5 år) og jeg har akkurat kommet inn etter en gå/joggetur som etterhvert inneholdt en runde i ny, fiiiin park (ved Havstein kirke for den som er lokalkjent i Trondheim), opp i marka og rundt Kyvannet og forbi der Northug bor og hjem. Ble 11 km på 2 timer og vi er veldig fornøyde og ganske slitne. :)

Wowo 25-05-14 11:22

..vært på fuglevandring og sett både stillits og kattugler. :) Jeg har også (tror jeg) lært meg å skille mellom svarttrosen og munken sin sang. Rødvingetrosten sin sang har jeg hvertfall lært. Artig start på dagen. :)

Kanutten 25-05-14 19:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wowo (Innlegg 1487136)
..vært på fuglevandring og sett både stillits og kattugler. :) Jeg har også (tror jeg) lært meg å skille mellom svarttrosen og munken sin sang. Rødvingetrosten sin sang har jeg hvertfall lært. Artig start på dagen. :)

:love:

Ziltoidia 25-05-14 21:01

Herreguuuuuuuuuud i dag har jeg vært helt hul i magen hele veien. Hva skjer? Ikke direkte sulten, men når man prøver å få arbeid gjort kan det i grunn opplevels som det samme. Men jeg har jo spist så det suser: tandoorikylling, sopp, andebryst, blåbær, bringebær, yogurt, noen valnøtter. Burde da virkelig være mett nå.

Grr... Endte med at jeg pælmet i meg pepsi maks, som selvsagt kun har midlertidig virkning for så å gjøre vondt verre. :p

annex 27-05-14 05:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1487180)
Herreguuuuuuuuuud i dag har jeg vært helt hul i magen hele veien. Hva skjer? Ikke direkte sulten, men når man prøver å få arbeid gjort kan det i grunn opplevels som det samme. Men jeg har jo spist så det suser: tandoorikylling, sopp, andebryst, blåbær, bringebær, yogurt, noen valnøtter. Burde da virkelig være mett nå.

Grr... Endte med at jeg pælmet i meg pepsi maks, som selvsagt kun har midlertidig virkning for så å gjøre vondt verre. :p

Rene luksusmaten, men bytt ut pepsi-maxen med et glass gylden chablis...:D:D:D

Ziltoidia 27-05-14 08:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av annex (Innlegg 1487256)
Rene luksusmaten, men bytt ut pepsi-maxen med et glass gylden chablis...:D:D:D

Haha, ja xD Forlater studentboligen for sommeren, så da må alt fancy som har blitt fryst ned for å spare til en festlig anledning, som aldri kom, spises opp. :p

Wowo 31-05-14 20:54

gjennomført første dag i Våttkortkurset i kajakkpadling. Jeg har aldri prøvd kajakkpadling før, det ble mye "bading", men det var kjempegøy. Nå er jeg tvers igjennom sliten i hele meg ;).

tjeldberg 01-06-14 10:10

Pleier gnagsår etter å ha testet skoene jeg skal bruke neste helg :(

Carisma 01-06-14 10:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg (Innlegg 1487535)
Pleier gnagsår etter å ha testet skoene jeg skal bruke neste helg :(

Våte ullsokker og hårføner! Da blir de passe.

I dag har jeg ikke lyst til å rydde inne når det er så fint ute :(

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.