![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Basimycin-salve
|
Kan kondisjonstrening øke toleransen for karbohydrater?
|
Sitat:
Sitat:
|
Kan jeg frityrsteke i kokosolje (den som er expeller pressed/brun cocosa)?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvor, og til hvilken pris, finner man denne basimycin-salven da? Apotek, antar jeg?
|
Sitat:
|
Sitat:
Du bør også være helt sikker på at du tåler oredobben som sitter i. Mange får betennelse pga nikkelallergi de ikke visste de hadde! Er det ikke borte etter en uke, kom deg til legen for mer potente midler!:eek: God bedring!:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg sitter og jobber med grunnstønad nå og har kommet til punktet "fordyret kosthold". Datteren min går på ketogen diett. Ser du har laget et regnestykke på hva dietten koster. Selv fikk jeg sats 1 for dietten da jeg søkte sist. Kan jeg spørre deg om å bruke ditt regnestykke? Det hadde spart meg for masse arbeid (som du har gjort..)! mvh Stein Ivar |
Nyter late dager i Frankrike, og ser i butikkene her at de har endel Stevia: som "sukker", "suketter" ol. Til og med brus søtet med Stevia! Noen som har tips eller kjennskap til hva jeg evt bør kjøpe?
Liten digresjon; frø (solsikke, lin, sesam) får jeg ikke tak i her! Tok med endel hjemmefra, visste det ikke var så vanlig. Har spurt overalt, finnes ikke! Skal prøve på en helsekost senere. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg fikk ikke tak i frø da jeg jobba i Frankrike, vi hadde en tysk kollega som alltid hamstra med seg fra Tyskland og delte ut til oss andre. Synes det er litt rart, men håper du får tak i der nede. |
I stedet for å lage en ny tråd om det, så spør jeg her: jeg har måttet betale moms og fortolling for varer fra dialife, til tross for at verdien på varene er satt til 76 kroner. Jeg lurer nå på hvordan jeg skal gå fram for å få tilbake det jeg har betalt uten grunn? Sendte en mail til toll.no, fikk beskjed om å ringe Postens Godssenter. Dama jeg snakka med der sa at jeg måtte betale moms og toll fordi frakt var inkludert i grunnlaget. Da jeg sa at det ikke stemmer, sa hu bare "javel, jeg setter deg over", så ble jeg satt over til den aller første menyen hos postens kundeservice. Da gadd jeg ikke mer, og la på.
Noen som veit hvor jeg f.eks. kan maile faktura/følgeseddel og kvittering for å få gjort dette enkelt og greit? Jeg har skikkelig lav toleransegrense når det kommer til slikt og gir opp lett. Siden det er snakk om nesten 200 kroner har jeg egentlig ikke råd til å droppe det. :o |
Hva er forskjellen på bodylotion og aftersun lotion? Gir ikke begge deler fuktighet til kroppen?
Kanskje bare et salgstriks, for å selge mer og tjene mer penger.:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
I følge min hudpleier har det ikke så mye for seg med aftersun, hun mener at man skal bruke sin vanlige bodylotion evt en litt feitere. Det som er viktigs i følge henne er at det ikke er parfyme i den, helst ikke parabener og andre stoffer som kan irritere huden. Det viktgste er altså å smøre seg godt etter endt solig og etter at all solkrem er fjernet. |
Hvorfor er lavkarbo med et jafs blitt så rar?? Jeg har mistet alle abonnerte tråder uten at jeg har gjort noe?
|
Sitat:
Har du tips til andre lavkarboprodukter (eller andre spennende ting) jeg bør ha med i kofferten hjem? Vin og gode, lokale pølser pleier jeg alltid å ta med, kanskje litt ost. |
Ryggen min er brent, og full av blemmer tror jeg, får ikke sett der bak, men det er ruglete å ta på. Har bare bodylotion, men jeg kommer jo ikke til der likevel for å smørre :-(
Og så er jeg veldig irritert på Ellos !!!:mad: Akuratt de to produktene jeg skulle ha, hadde de ikke i min størrelse i rett farge, og da jeg da selvsagt må velge annen farge, så dobler de prisen !! For DEN er det selvsagt ikke tilbud på ! Så isteden for at det kommer på ca 170 kroner, så må jeg betale 350 !! bare fordi jeg trenger stor størrelse, og de har solgt lite av ensfarget:mad: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30. |