![]() |
Sv: I DAG har jeg
Bada begge bikkjene, skifta på senga vår, vaskt gulvene og gått tur.
Strålende fornøyd så langt denne våren; i fjor var jeg så dårlig at jeg omtrent bare satt på stas, dette året virker jeg igjen selv om jeg er durabelig sliten nå. |
Sitat:
Og i dag har jeg luket løvetann. :mad: |
... sendt den eposten jeg gruet meg til.
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=676 Et skritt nærmere ferdig! |
Våknet med sjokoladeglasur, fordi jeg sovnet fra sjokoladen jeg spiste på senga i går
Takk gudene for vaskemaskiner, trenger en god, varm dusj selv Da er det bevist at sjokolade smelter ved kroppstemperatur :p:p:p |
Planlagt at mannen skal vaske vinduer!:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Tatt en kaffe i sola på Olaf Ryes plass. :)
|
Sitat:
|
- fyrt i vedovnen :eek: 7 kalde i morges da jeg stod opp.
- lukt en tredjedel av gårdsrommet - vasket/skurt trappen ute - gått tur med bikkjene - laget bountykake |
Hatt besøk av en gammel venn som jeg ikke har sett på to år. Masse å prate om og deilig å kjenne at kjemien er der fortsatt.:)
|
Delt en flaske rødt fra Italia med min kjære :)
|
Begynt forberedelsene til enda et forsøk på lavkarbo...
|
Klart å sitte i lotus igjen!! Neste mål er et bein over hodet!
|
i dag har jeg fiksa symaskina mi som ikke virka og sydd inn en singlet og en kjole på de riktige plassene! :visemuskl
|
Syklet til og fra jobb i sipe-regn. Det er 6, 5 km hver veg. Startet å sykle kl 05.50 i morges :visemuskl: Superfornøyd med meg selv!! :D
|
Sitat:
|
Jobba i hagen i strålende sol, deilig :D
|
Krympet ifra den superstretchy alt for trange jeans-leggingsen min! :eek:
En blessing in disquise siden jeg snart ikke har bukser som henger på :( |
NIce! Har mosatt problem, for mange for små bukser...
I dag har jeg kjøpt bæresele og håper på mer vår for å få brukt den :) Samt hatt gått ett par timer på shopping :D |
I dag har jeg vist banken at jeg og sambo er betalingsdyktige nok til å få kjøpekontrakt på leiligheten!! :w00t:
|
Grattis vaskeklut :D
idag har jeg og samboeren min vært ute å gått i byen, langs brygga OG hatt lunsj på kina-resturanten i gågata <3 kjempestolt av samboeren min, som har bl.a sosial angst og agorafobi, for å nevne noe. |
Takk, silje! :D hurra for samboeren din! :heia:
|
I dag har jeg kjøpt meg en jeans i str. 40! Jeg kan nesten ikke tro at det er min kropp som er inne i den buksa. :) Ren lykkefølelse.
|
bare ikke noe godt humør i det hele tatt!! Noen som gidder sende noen godt-humør-vibber i min retning?? :o
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |