![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
Koselig med flere her inne. :) Lavkarbo her i gården ;) Hvert level er på 20 min. Har gått ned lite i vekt etter at jeg begynte med treningen ( var i temmelig dårlig form ), men har minket i cm. Merker kroppen er blitt generelt sterkere. Liker denne form for trening :D Pleier ofte å gå tur (rask gange... hoftene mine liker ikke jogging) i tillegg. Lykke til på Rippen :heia: |
Da er dag 6 gjennomført:heia:
|
Sitat:
Blir du fortsatt like støl, eller har det gitt seg? :) |
Da var dagens Ripp Level 4 utført :) :boxing:
|
Sitat:
|
Så bra at dere fortsatt holder denne tråden igang:):):)
Flinke dere er!!!! Jeg har selv vært skikkelig lat i det siste:( Men, jeg bør absolutt kaste meg på en ny runde med Jillian snart!! God treningsuke til dere alle! |
Har noen gode tips til å gjennomføre uten hopp? Jeg eeelsker sånn type trening, men har nå vært nødt til å ta to dagers pause pga bekkenet mitt! Og jeg mistenker hopp for å være årsaken :8 fader alt6ås, jeg som hadde stooore planer om å bli fit til sommern :(
|
Jeg holder på med 30 day shred nå :) Skal trene nå snart, å det blir dag 8 :) Har et spørsmål! Noen som vet hva jeg kan gjøre i stedet for push up? Det er noe galt med håndleddet mitt, så det gjør kjempe vondt å svikter hvis jeg prøver :(
|
Sitat:
Men har lastet ned og trente dag 9 på level 1 i dag, da. Kanskje den kommer når jeg er ferdig med level 3:p |
Sitat:
|
Sitat:
Ja, føler nok at noen av oss har kuppa tråden din :o |
Sitat:
Du kan jo gjøre alle de øvelsene du klarer, og så ta annen kondisjonstrening som du klarer utføre og liker :) eks: Sykling, ellipse maskin el. ( nå vet jeg ikke om du har ergometersykkel eller ellipse-maskin, men det "snill" trening for leddene ) |
Sitat:
Det er ikke så tungt :) Eller kanskje du heller burde styre unna øvelser som belaster håndleddet ditt til det er blitt bedre ;) |
Dagens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
|
Kroppen min har nok bare ventet på å bli ferdig med den Rippen - før den slo til med saftig halsbetennelse og feber her på mandag :helsesjek, får bare ligge her og lese om andre som er flinke - og forberede meg på at ny DVD kommer i posten snart:utenutryk.
Stå på LiBBA (snart ferdig Rippa!!) og alle dere andre:):) |
Nå er det en uke siden jeg starten, på åttende dagen i dag. Jeg var først på trening, 30 min zumba og så 30 min styrke ball før jeg dro hjem til jillian. Var rimelig gåen etterpå da:ja: pleier dere å trene noe utenom, litt usikker på om jeg skal droppe jillian de dagene jeg er på trening eller ikke?
|
Sitat:
... Er egentlig ferdig med rippen nå. Har tatt seks ganger på hvert nivå. Fikk den nye dvd'n i dag, så jeg tror den må testes. Ser ut som den er noe lengre :eek: Ønsker deg god bedring, og sees her inne snart :klem: |
Sitat:
Pleier legge inn gåturer (rask gange ) i tillegg til Jillian så ofte jeg kan. Det holder for meg :D |
Sitat:
|
Sitat:
Trening er bra uansett hva du gjør ;) Du strekker da bare treningen til Jillian ut i tid. |
Da var første dag med Jillian Michaels 6 week six-pack Level 1 utført :boxing:
Det var gøy, men hun måtte selvfølgelig ha med en øvelse som var helt grusom og umulig å gjennomføre ( for meg i hvert fall ) :rolleyes: |
Så flink du er. :heia:
|
Takk for det :klem:
Ser du er godt i draget med treningen :visemuskl :heia: |
Sitat:
Nå bare ligger jeg her og gru-gleder meg til min DVD kommer - mest gruer kanskje:eek: med tanke på den grusomme øvelsen du skriver om; tenker jeg er enig med deg når jeg kommer dit. Kan ellers gjerne vente noen dager med å droppe ned i postkassa, til alle streptokokker har forlatt halsen min!!:_oppgitt::nedfor: |
Sitat:
Neida, lengden var grei. Hun gikk gjennom en del øvelser som en "første"runde. Etterpå skulle samme runde gjøres på nytt, men da med dobbel fart :eek: Du kan si det slik...det klarte jeg ikke. Brukte det tempoet som passet meg. Hvis du synes den "grusomme" er lett er du råsterk :lol: Ellers var nivå 1 ganske grei. Ønsker deg fortsatt god bedring :klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31. |