![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Mizzim, fettnurket og vaskeklut: dere har vært superflinke!
Meget sterkt jobba :heia: |
Synes visst det man kan se at det er 20 kg Mizzim!
Tusen takk for svar, vaskeklut! |
Fettnurket, Vaskeklut og Mizzim: for noen fantastiske resultater. Alle ser strålende ut :) Nydelig kjole på det siste bildet Mizzim. Dere er flinke jenter!
|
Du ser kjempegodt ut Mizzim!
Ser godt at du er både lettere og sunnere nå :D |
Sitat:
utrolig forandring altså! jeg håper jeg engang kommer inn i konformasjonsbunaden min.. det er det jeg håper at jeg klarer en dag. blir så rørt av dere!!:) |
3 Vedlegg
Da får jeg vel legge inn et par bilder av meg også da :) De to første stammer fra tiden før jeg begynte å slanke meg, mens det siste bilde ble tatt i går. Forskjellen er over 30 kg! =))
Edit: Tenkte ikke på det før nå! De to første bildene viser ikke så mye. Det er litt leit å tenke på at dette er de eneste bildene jeg har av meg som stor. Jeg hatet å bli tatt bilde av, men med god grunn da. Uansett, det å gå fra fra 125kg til 93,5kg hjelper på selvtilliten, så nå slipper jeg å gjemme meg bak svarte klær og utstillingshunder! ^^ |
Fantastisk jobb, alle sammen. :)
|
Du er kjempeflott Ekanna. Veldig søt jente!
|
Ekenna: TULLER DU? :eek: Veier du virkelig 93,5 kg på det siste bildet? Du ser IKKE slik ut :eek: (og med det utbruddet mener jeg selvfølgelig at du ser MYE lettere ut!!!) FLINK! :D
|
du ser ikke ut som du veier 93 nei.. fy søren å tynn å fin du er:D
takk til alle som mener de ser god forskjell på meg å:D er meget fornøyd. har gått på ketose nå i 22 dager å har gått ned 5,1 kg. så det er morro.. har totalt mistet 21,5 kg til nå:D dvs jeg har 18,5 kg igjen |
Takk å takk Vimsen85! :) Ikke så flott som deg da!
Og vaskeklut: Ikke noe tull. :) Det tar jeg som et stort kompliment! Og tuuusen takk for det! :D Mizzim: Takker og bukker :) Og jeg mener å se ganske stor forskjell på deg fra juni 2010 og frem til i dag! 21,5 kg er ikke bare og bare vetdu! |
Ekenna og mizzim: kjempestor forskjell, så flinke dere er!! :D :D :D
|
*dytter haka på plass* wow! For flinke folk altså! Håper jeg ser like flott ut når jeg kommer meg ned på 90 tallet:)
|
Ekenna; nydelig! Du er mildt sagt pen!
|
Sitat:
Kjempeflink :heia: |
ekenna ! Nå vet jeg jo hvordan du ser ut !
Førr ei dame !!! Juhuuuuu ! :heia: |
Wow!! Så flinke dere er alle sammen!
Burde sikkert lagt ut bilder selv også.. Men tør ikke. Ryddet i en gammel sekk med klær for å se hva som kunne gis bort. Og når jeg tok på meg den fikk jeg litt hakeslepp... Klarer ikke å se for meg at jeg har gått ned så masse rundt mage osv :eek: |
Åå, takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg har vanskelig for å se det selv, hvor mye jeg egentlig har gått ned, når jeg ser på kroppen min. Men nå når jeg fant de gamle bildene av meg, fikk jeg et mildere sjokk! :)
|
Ekenna; du er jo HOT :D Bra jobba!!
Mizzim; Jeg sier bare, wow! :D Og det samme sier jeg til vaskeklut og fettnurket og alle dere andre :) Her snakker vi resultater...jeg blir så imponert, og inspirert. Takk jenter. |
For en fantastisk tråd dette er, blir så glad av å se alle de flotte bildene som ligger her - for en forandring!!
Ekenna, du ser helt smashing ut med 93,5 kilo, nesten ikke til å tro! Men det er utrolig inspirerende!!! |
Hei og hopp :)
Etter å ha sett i denne tråden sikkert minst 100 ganger er det vel på tide å takke for fantastisk motivasjon!!! Fantastisk innsats av alle sammen! Engang så kanskje man blir tøff nok å legge ut noe også, men det skjer nok detsværre ikke på denne siden av jul. |
Sitat:
|
For en fantastisk tråd, og for noen fantastiske resultater dere har oppnådd. Håper jeg en dag har slike resultater å vise til, og at jeg kanskje til og med tør å dele bilder av det.
|
Fettnurket: Takker så mye, har vært og kommer til å være en lang prosess, men det viktige er jo att man beveger seg i riktig retning :) Heier på deg også! :heia:
|
Fy fader, altså! Bøyer meg i støvet her! Dere er utrolig viljesterke, og inspirerende! Og dere som har lagt ut bilder...herregud, dere er jo flotte jenter, rett og slett VAKRE!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41. |