![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Ovnsbakt torsk med masse grønnsaker og pilaffris:)
Biff og bearnaise til min kjøttelskende sambo:p |
Her var forretten kaffe og Cognac. Kalkunen ligger og hviler innpakket i sølvpapir og håndkle slik Gerd har fortalt at kjøtt hviler best. Vi lever i nuet og tenker at vi kan sove lenge i morgen. Desserten tror jeg er litt mer kalkun og grønnsaker.
|
Det ble elgbiff, ovnsstekte grønnsaker og utvannet panne med fløte, snøfrisk og soppulver.
|
Biff og bearnaise, sopp, sjalottlø9k, broccoli og deilig rø9dvin, Brolo di Campofiorino :sikle: Det går svrt lenge mellom hver gang jeg drikker alkohol, men syntes jeg fortjente noe skikkelig godt i kveld.
*< Mangler bare selskap ... *< Hø9res ut som en deilig fredag, Zincite! 0*< (tastaturet har fått seg et bad, derfor alle de rare tegnene)*<0*< *<Og nå tror jeg det blir en bit 70% kokesjokolade :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Aubergine lasange!
|
Hvorfor har ikke den kalde kunen delt seg opp i fine skiver på egen hånd? Hmmm - middag er relativt. Noen ganger er nattmat greia og noen ganger er næring ikke fysisk... time will show eller noe slikt :p
|
I kveld blir det biffsnadder: http://forum.lavkarbo.no/picture.php...012204&thumb=1
|
Og her blir det ribbe :sikle:
|
Tipper det blir tacosalat i dag også.
|
Og her blir det nok også det samme som i går. Pepperbiff ... Ukas Go'helg på Kiwi :p
|
Jeg har veldig lyst på Bacon cheeseburger casserole, må bare tulle meg inni klær og gå på butikken... vi får se hva som skjer.
|
Tacosalat :)
|
Hot kjøttdeigsuppe:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Improviserte noe fantastisk godt i dag:
http://img.photobucket.com/albums/v4...11-1017352.jpg 1) Hermetiske hvite bønner og cherry plommetomater 2) Blomkålmos med salt og pepper 3) Stek løk, hvitløk og paprika i olivenolje -> tilsett salt og garam masala -> tilsett kikertpannekakerøre (50/50 vann og kikertmel), bland og stek videre. |
Ble kjøttkaker i fløtesaus og grønnsaker :)
|
Har masse ribbe igjen fra i går :)
|
I går hadde vi ribbe,selerirotmos,kålrabistappe ,surkål og poteter.Mange ulike mennesker på besøk,derfor så mange ulike tilbehør.ribbe og sellerirotmos var veldig godt.
|
Hihi - vi var bedt bort til en GR-er og det er rart og se hvor mye som er felles.
Middagen var fyllt paprika (kjøttdeig, sopp, løk, fetaost + ost), blandet salat og fullkornsris. Bare å hoppe over fullkornsrisen og bytte lettost med ordentlig ost og du har lavkarbo. Snacks var grønnsaksstaver og dip (bytt ut lettrømme med ordentlig rømme og du er på lavkarbo...) :D |
Julepølse med div tilbehør.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |