![]() |
Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Jeg brukte som sagt tre måneder på å i det hele tatt komme opp i angitt dose (3x500), så bare vær tålmodig. :) Ellers kan du også kjøpe en pilledeler på apoteket for å gjøre overgangen enda mer smooth. Hadde jeg visst at det fantes den gangen, hadde jeg nok gått til anskaffelse av en sånn en. :) Og husk å spise nok! Jeg kan fortsatt bli kvalm om jeg spiser for lite. ;) Lykke til!
|
Jeg måtte kutte ut tablett nr 2, selv om jeg venta lenge med å leggje den til. Ventet noen mnd og prøvde iggjen, da gikk det mye bedre. Tror jeg brukte halvannet år på å komme opp på dosen jeg er i dag, 2x500mg.
I følge legen er det de som trenger det som får bivirkninger, om det er noen trøst... :o |
Sitat:
Sitat:
Ja, er jo bra det iallefall. Vet nå at det funker også da sånn sett :) |
Spørsmål:
Jeg går på ketolysedietten, og jeg tar disse vitaminene... I dag klarte jeg å ta Magnesiummen til frokost isteden for den jeg skulle ta til frokost. Nå blir hele vitamin-planen for dagen forflyttet... Gjør det noe? Kommer jeg til å få leggkramper til kvelds da eller? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Men da er det på en måte et avføringsmiddel da?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har et spørsmål...
Jeg har holdt på med dette nå i 4 mnd, og har hatt fin vektnedgang... Den siste uken, har jeg gått litt opp, og jeg vet at det er sånn som kan skje, og at man ikke skal stresse med det... At man kan svinge litt... Men det jeg lurer på er: Bør man forholde seg til det veiledende kcal-inntaket på DIETT.NO? Der står det at jeg må spise under 2300 kcal pr dag for å gå ned... Jeg har ikke plottet inn der i de siste månedene, men er ganske sikker på at jeg spiser over det med alt det fettet som pøses på... (avokado, feit fisk, stekefett, rømme, fløte, creme fraiche, oster osv osv...) Jeg har bare til frokosten i dag spist 1400 kcal. Sinnsyk mye, dagens frokost var riktignok sjelden stor... Hva tror dere? Setter pris på hjelp... :) |
Sitat:
Kanskje ikke et superklart svar, men det er like individuelt som med det meste annet når det kommer til kropper og hva som funker :p |
Sitat:
|
Hei:)
Kan jeg spørre Marella hva du har spist til frokost,fordi det hørtes veldig mye 1400cal,som jeg nesten for hele dagen :(Men det er noe annet med meg,jeg er ikke så glad i å spise :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei, jeg er nå begynt på lavkarbo..spiser et-to egg til frokost, en boks cottage cheese til lusj, kyllingkjøttdeig og litt wok m/cream fresh eller ett egg og bacon til middag og kanskje en atkins bar eller litt naturell yoghurt til kvelds..Noen som kan svare meg på om dere tror jeg kommer i ketose med dette? bruker snus og drikker en kopp kaffe per dag..ellers bare vann:)
Takk for svar:D |
Sitat:
Jeg vet ikke hvor mange karbo det er i den atkins baren, men jeg hadde droppet den og yoghurten, og spist mer grønnsaker... Men om du er under 15g kh pr dag, så kommer du i teorien i ketose. (Du kan veie og legge inn alt du spiser på www.diett.no, så får du se hvor mange kh det er pr dag. Eller du kan regne ut selv.) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24. |