Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   I DAG har jeg (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=52514)

kloppsi 18-04-14 21:23

Sv: I DAG har jeg

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wowo (Innlegg 1484105)
tatt buss og kjent på følelsen når jeg kan gå rett frem i midtgangen uten å bumpe inni alle armelenene. Mao ... jeg har blitt smalere :D.

For en herlig følelse. Jeg gleder meg til få plass til rumpa i flysetet :-)

Bønna200 18-04-14 21:36

Bestilt USAtur! :heia:

annex 19-04-14 02:15

Ikke så eksotisk, men har bestilt tannlegetime på nett....

BenteR 19-04-14 15:13

- brøytet meg mellom en hel haug med turister i fullt skiutstyr inne i butikken for og få handle kattemat og tørrfisk til bikkjene. Alt jeg gjør for dyrene....:rolleyes:

Kanutten 19-04-14 16:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av BenteR (Innlegg 1484310)
- brøytet meg mellom en hel haug med turister i fullt skiutstyr inne i butikken for og få handle kattemat og tørrfisk til bikkjene. Alt jeg gjør for dyrene....:rolleyes:

Jeg har også kjøpt tørrfisk i dag... til meg selv! :sikle: :lol:

TrillTrall 21-04-14 12:40

Banket Lille Gubben på sykkel - han var utkjørt etter 18,4 km / 70 min, jeg var bare litt svett! :D Sånn blir det når jeg har trent jevnlig (3-6 ganger i uka) siden jul og han har sittet på ræva. Nemlig. ;)

Carisma 21-04-14 12:43

Innsett noe jeg har visst lenge egentlig.. Jeg HATER hagearbeid! Jeg kan virkelig ikke forstå poenget med å skaffe seg en masse ekstraarbeid, bruke penger på noe som uansett dauer om en uke eller to eller hva man i det hele tatt skal med den stygge flekken!
Hvis man har så stort behov for å grave i møkk kan man vel hjelpe til på nærmeste gård da, med noe som faktisk er nyttig! :realmad:

TrillTrall 21-04-14 12:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1484437)
Innsett noe jeg har visst lenge egentlig.. Jeg HATER hagearbeid! Jeg kan virkelig ikke forstå poenget med å skaffe seg en masse ekstraarbeid, bruke penger på noe som uansett dauer om en uke eller to eller hva man i det hele tatt skal med den stygge flekken!
Hvis man har så stort behov for å grave i møkk kan man vel hjelpe til på nærmeste gård da, med noe som faktisk er nyttig! :realmad:

Så drit i hagen da. :) Jeg elsker å pusle i hagen, finnes ikke dyktig på det overhodet, men storkoser meg allikevel. :) Legg asfalt og mal den grønn med tulipaner på.

Fillilura 21-04-14 12:53

Kommet hjem fra fin hyttepåske og startet på klesvasken :)

Carisma 21-04-14 13:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1484438)
Så drit i hagen da.

Kan ikke det når man har dratt påskevær faenskapet. :(. Hjelper ikke akkurat at den er full av grunnfjell så kreativiteten på hva man kan gjøre er mildt sagt begrenset. Er nok ikke uten grunn at 70% av hagene på feltet her er naturtomt. :rolleyes:

smgj 22-04-14 10:32

Blitt så sint at jeg knapt nok klarte å snakke... etter å ha blitt beskyldt for å kaste søppel utenfor containerne i påska (regner med at x-mannen har skylden).

Carisma 22-04-14 10:42

... skikkelig problemer med å komme i gang med jobbinga... :rolleyes:
Og jeg kjenner at jeg bare ikke orker å være sosial. Mer ferie takk!

Lmtjom77 22-04-14 22:01

Endelig blitt ferdig med å male taket i stuen. Det var mørknet trepanel som trengte 3 strøk med maling, nå er det herlig hvitt!!:D:D:D

Carisma 25-04-14 09:25

- gått på vekta tre ganger på rad og fått samme resultaT. (To kg ned siden i går!) Så sminket jeg meg, og gikk på en gang til. Da veide jeg plutselig halvannen kilo mer! Snakk om å være tungt sminket! :eek:

langaard 25-04-14 10:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1484733)
- gått på vekta tre ganger på rad og fått samme resultaT. (To kg ned siden i går!) Så sminket jeg meg, og gikk på en gang til. Da veide jeg plutselig halvannen kilo mer! Snakk om å være tungt sminket! :eek:

:lol:

Kanutten 25-04-14 18:43

.. offentlig fått nytt etternavn... Rart å hete noe fra ala Andersen til noe ala Kielland.
Etternavnet jeg har fått er beskyttet og måtte derfor søke om skifte samt oppgi grunn til skifte samt at sambo måtte godkjenne det. Men nå har jeg sambos etternavn! :love:

smgj 25-04-14 19:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1484733)

:D

Mineralsminke må det iallfall være. :D

TrillTrall 25-04-14 20:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1484781)
.. offentlig fått nytt etternavn... Rart å hete noe fra ala Andersen til noe ala Kielland.
Etternavnet jeg har fått er beskyttet og måtte derfor søke om skifte samt oppgi grunn til skifte samt at sambo måtte godkjenne det. Men nå har jeg sambos etternavn! :love:

Koselig! :)

annex 25-04-14 20:15

Vært hos tannlegen, gikk bra

Carisma 25-04-14 20:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1484784)
:D

Mineralsminke må det iallfall være. :D

Mulig jeg pusset tenna i tungtvann også? :confused::D

annex 25-04-14 20:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1484792)
Mulig jeg pusset tenna i tungtvann også? :confused::D

:D:D
Jeg blir sendt videre til spesialist, pga en lomme i tannkjøttet, mulig litt av vekta mi ligger der, men tror det er mest rundt magen...-

Lmtjom77 27-04-14 23:33

Gått turmarsj med 2 av mine barn, 14 kilometer. Og ifølge appen "Runkeeper" forbrente jeg 1200 kalorier :D

smgj 28-04-14 08:47

Stått opp tidlig og sendt kjæresten tilbake "hjem".

Licota 29-04-14 12:23

I dag har jeg vært hos legen og tatt blodprøver! På tide å sjekke aaalt, fra bvitaminer til stoffskifte. Tre rør ble det!

langaard 29-04-14 18:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1484972)
Stått opp tidlig og sendt kjæresten tilbake "hjem".

Jeg leste slått opp tidlig :lol:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.