![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
|
Bestilt USAtur! :heia:
|
Ikke så eksotisk, men har bestilt tannlegetime på nett....
|
- brøytet meg mellom en hel haug med turister i fullt skiutstyr inne i butikken for og få handle kattemat og tørrfisk til bikkjene. Alt jeg gjør for dyrene....:rolleyes:
|
Sitat:
|
Banket Lille Gubben på sykkel - han var utkjørt etter 18,4 km / 70 min, jeg var bare litt svett! :D Sånn blir det når jeg har trent jevnlig (3-6 ganger i uka) siden jul og han har sittet på ræva. Nemlig. ;)
|
Innsett noe jeg har visst lenge egentlig.. Jeg HATER hagearbeid! Jeg kan virkelig ikke forstå poenget med å skaffe seg en masse ekstraarbeid, bruke penger på noe som uansett dauer om en uke eller to eller hva man i det hele tatt skal med den stygge flekken!
Hvis man har så stort behov for å grave i møkk kan man vel hjelpe til på nærmeste gård da, med noe som faktisk er nyttig! :realmad: |
Sitat:
|
Kommet hjem fra fin hyttepåske og startet på klesvasken :)
|
Sitat:
|
Blitt så sint at jeg knapt nok klarte å snakke... etter å ha blitt beskyldt for å kaste søppel utenfor containerne i påska (regner med at x-mannen har skylden).
|
... skikkelig problemer med å komme i gang med jobbinga... :rolleyes:
Og jeg kjenner at jeg bare ikke orker å være sosial. Mer ferie takk! |
Endelig blitt ferdig med å male taket i stuen. Det var mørknet trepanel som trengte 3 strøk med maling, nå er det herlig hvitt!!:D:D:D
|
- gått på vekta tre ganger på rad og fått samme resultaT. (To kg ned siden i går!) Så sminket jeg meg, og gikk på en gang til. Da veide jeg plutselig halvannen kilo mer! Snakk om å være tungt sminket! :eek:
|
Sitat:
|
.. offentlig fått nytt etternavn... Rart å hete noe fra ala Andersen til noe ala Kielland.
Etternavnet jeg har fått er beskyttet og måtte derfor søke om skifte samt oppgi grunn til skifte samt at sambo måtte godkjenne det. Men nå har jeg sambos etternavn! :love: |
Sitat:
Mineralsminke må det iallfall være. :D |
Sitat:
|
Vært hos tannlegen, gikk bra
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg blir sendt videre til spesialist, pga en lomme i tannkjøttet, mulig litt av vekta mi ligger der, men tror det er mest rundt magen...- |
Gått turmarsj med 2 av mine barn, 14 kilometer. Og ifølge appen "Runkeeper" forbrente jeg 1200 kalorier :D
|
Stått opp tidlig og sendt kjæresten tilbake "hjem".
|
I dag har jeg vært hos legen og tatt blodprøver! På tide å sjekke aaalt, fra bvitaminer til stoffskifte. Tre rør ble det!
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13. |