![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Innføring i norsk syntaks av Svein Lie. Gjeeeeesp! :rolleyes:
|
Akkurat ferdig med "Mennesket natur" av Jørgen Brekke og er litt usikker på hva jeg synes. Det var enormt mange løse tråder som skulle syes sammen til slutt, han greide det forsåvidt ganske bra, men det ble litt for mange kapitler som het "3 uker før det skjedde" og "2 uker før det skjedde" og sånt.
|
Sitat:
|
Går bare å venter på at siste boka til Dan Brown skal dumpe ned i postkassa :)
|
How real is real av Paul Watzlawick - utrolig kul bok! Ikke første gangen jeg leser den!
|
Monteringsanvisning til en kommode ;)
|
"Et offer til Molok" av Åsa Larsson. Har nettopp begynt, men den virker lovende.
|
Brudepikene av Jane Costello. :)
|
Vinterstengt av Jørn Lier Horst.
|
Karin Slaughter - Den nådeløse.
Innser at jeg dessverre har lest den før, men da på engelsk. Gjør meg ingenting å lese den igjen, lenge siden sist, og nå attpåtil på norsk :) |
Egentlig leser jeg Jussi Adler Olsens Flaskepost fra P, men så mista sambo lesebrettet mitt i gulvet så det døde :rolleyes: Så nå leser jeg Åsa Larssons Solstorm. I papirformat, denne gangen :cool:
|
Inferno - Dan Brown
|
Sitat:
Jeg leser Himmelens fange av Zafon. |
Sitat:
Ikke alt av Dan Brown som har vært bra.. |
Nå har jeg OMSIDER begynt på Sceneskifte av Douglas Kennedy. -Den har bare ligget i bokhylla her siden jeg kjøpte den i 2005. :eek:
|
Norsk morfologi av Svein Lie. Gjeeesp.
|
Er spent på deres tilbakemeldinger på Inferno..
Jeg innser at jeg har glemt hvem morderen er i "Den Nådeløse", så det er nesten som å lese en ny bok :D |
Dødsskipet av Yrsa Sigurdardottir. Det går sakte framover, for å si det på den måten... Leser noen få sider, så detter jeg av igjen. :o Men det kan jo bli bedre.
|
Ble akkurat ferdig med Hobbiten midt under eksamensinnspurten. *skammeseg*
Den var forøvrig overraskende koselig! |
Endelig kan jeg lese skjønnlitteratur igjen etter at sommerferien begynte! Nå leser jeg ferdig Seierherrene av Roy Jacobsen.
|
For meg sjøl : John Irving In one person.
Høytlesning på senga: Louis Masterson Diablito 2. bok :p |
Har fått nytt lesebrett, så nå leser jeg Flaskepost fra P igjen :D
|
Cecilia Björlind "Springflo", Karoline Hjort "Mormormonologene", Bergsveinn Birgirsson "Svar på brev frå Helga" og Jan Roar Leikvoll "Bovara"... Sistnevnte kommer jeg til å kutte ut for jeg tror ikke jeg gidder lese den ferdig, "Svar på brev frå Helga" er jeg usikker på. Leser alltid flere bøker på en gang. :)
|
Politi av Jo Nesbø :D
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |