![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
å ja, er moro med flere shreddere og ev. rippere :) :heia: |
Sitat:
Var også veldig støl i starten men det ga seg ganske fort :) |
Det er godt å høre:) jeg er så støl at jeg får ikke sove:(
|
:heia::boxing: Yesss! Ferdig med 6 ganger på nivå 4 også :D
Ekstra tidlig ute idag, hjemmkontor; så da ble det trening i lunsjen. Gikk ganske så greit idag - kjente meg (relativt) sterk og sprek :) Nå spørs det imorgen.... får kanskje variere litt mellom nivåene, inntil den nye DVD'en ankommer. Ha en fin onsdag:):) Dag 33: level 4, 04.05.11 Ri30 Dag 32: level 4, 03.05.11 Ri30 Dag 31: level 4, 02.05.11 Ri30 Dag 30: level 4, 01.05.11 Ri30 Dag 29: level 4, 30.04.11 Ri30 + Elixia Dancestep Dag 28: level 4, 29.04.11 Ri30 Dag 12 -27: level 1,2&3 Ri30, 07-22.04.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Dag 2 gjennomført. Puh!
Ser for meg at jeg kan bli litt lei, når går man over til neste level da? 10 dager på hver? |
Sitat:
Lykke til uansett; er veldig stas å begynne med nytt program etter 10 dager ihvertfall:D |
Sitat:
Veeldig bra Pandora :heia: Sitat:
|
Støøøøøøøl!!! :lol:
|
Kveldens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
Var tungt i dag. :o Har vært mye styr de siste dagene, så jeg var alt sliten før jeg fikk begynt. Satser på at det blir lettere i morgen :) |
Sitat:
Det går over :klem: |
Litt bedre i dag:ja: dag 3 gjennomført
|
Sitat:
Stå på :boxing: |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg bestilte 20.april, men dette var dagen før skjærtorsdag og alle disse hellligdagene, så ikke mange arbeidsdager i forskjell på min og din dato, da. |
Dagens Ripping Level 4 utført :ja:
Ikke fullt så tungt i dag som i går ;) |
Måtte ta en Ripp til før helga:) mens jeg venter på ny DVD...og siden jeg skal ha fri og på jentetur lørdag og søndag;)
God helg:):) Dag 34: level 4, 06.05.11 Ri30 Dag 33: level 4, 04.05.11 Ri30 Dag 32: level 4, 03.05.11 Ri30 Dag 31: level 4, 02.05.11 Ri30 Dag 30: level 4, 01.05.11 Ri30 Dag 29: level 4, 30.04.11 Ri30 + Elixia Dancestep Dag 28: level 4, 29.04.11 Ri30 Dag 12 -27: level 1,2&3 Ri30, 07-22.04.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Sitat:
|
Kaster meg på og starter i dag jeg, jeg jogger til vanlig og thats it så jeg kommer nok ikke opp av senga i morgen :p
|
Jeg hoppet over dag 4 i går, men var tilbake igjen i morges. :heia: Puh, det er tungt altså!!
|
Sitat:
Sitat:
|
Dagens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
Gikk overraskende greit i dag. Er fortsatt ikke sterk nok i armene til å ta alle plankeøvelsene på tærne, men det kommer seg :) kjenner jeg er blitt sterkere. Synes faktisk nivå 4 på rippen er den jeg liker best. :heia: |
:heia::heia:Heier på dere alle- stå på. Nå blir vi kjempespreke:D
Jeg er omsider klart for level 3 rip. Begynner i morgen:D |
Level 3 :boxing:
Heier på deg Wonder woman :heia::heia: |
Hvorfor i alle dager har jeg ikke sette denne tråden tidligere.
Jeg har lastet ned mange sesonger av The Biggest Loser. Egentlig er jeg ikke så stor fan av det amerikanske kliss klasset, men det er motiverende. Jeg har et par spørsmål til dere som følger treningsplanen til Jillian: - Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori) - Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta? - Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"? - Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord. Jeg holder forøvrig på å laste ned DVDrip, gleder meg til å starte i morgen :-D |
Hei så gøy at du blir med. Håper du kommer til å like treningen. Har prøvd å svare på spørsmålene dine.
- Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori) - fungerer helt utmerket på lavkarbo, blir sliten og svett akkurat når det står på, etterpå har man bare vanlig "jeg har trent følelse" i kroppen. - Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta? Jeg har gjort shred og da gikk jeg ned 5 kg på 1 mnd og totalt 24 cm inn på kroppen. Nå holder jeg på med ripped, spent på resultatet om 14 dager - Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"? Det er stuetrening, greit å ha en matte å ligge på under gulvøvelsene greit med manualer også, jeg bruker bare 1,5 liters flasker med vann. - Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord. På shred er det 3 levels, hvert level trener man hver dag i 10 dager totalt 30 dager etterhverandre. På Ripped er det 4 levels, hvert level skal trenes i 1 uke med intill 2 hviledager, totalt 4 uker. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58. |