![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
Frokostblandingen skal jeg ta med i morgen og prøve på jobb :) |
Sitat:
|
Sitat:
Spiser du den kald eller varm? Jeg har kokt meg egg uten ett par ganger, det er jo reine proteiner så når jeg kastet omeletten så valgte jeg ett egg for å få i meg nok av proteinene :) |
Jeg spiser den kald. Tenker den kanskje blir litt kvalmende varm? vet ikke...
bruker dere skummetmelk eller laktolight? Jeg bruker skummetmelk, og så lenge jeg går greit ned så fortsetter jeg med det. Skulle jeg få kramper og symptomer på redusert kaliumnivå får jeg heller begynne med laktolight. |
Da har jeg laget dagbok her inne. Så om noen vil følge meg der så blir jeg glad. Jeg kjenner jeg virkelig har troen denne gangen..
|
Sitat:
Ref. dette som vi har snakket om at vi må krydre, krydre & krydre. Så må jeg bare fortelle om hva som skjedde da jeg skulle lage sjokoladepudding igår kveld. Jeg glemte helt å krydre, og det var absoultt den værste desserten jeg har smakt i hele mitt liv. Det skal jeg aldri mer gjøre. http://www.cheesebuerger.de/images/midi/boese/a038.gif |
Sitat:
Sjokoladeblandingen tar jeg både i kopp og skål. Jeg spiser frokost på jobb, og da er det enklest med kopp. Men i helgene så tar jeg skål for da sitter jeg sammen med familien og det ser mer "normalt" ut med skål. Jeg liker å være praktisk! :o |
Sitat:
|
Sitat:
*we are wathcing you*:cool: |
Jepp. Skal gjøre det. men prøver å få den flyttet til journal først..
|
Nam. Salat med litt smeltet cocosa over var veldig godt. Den kokos-smaken passet veldig god med salaten. Tips tips..
|
Sitat:
Jeg spiser skjokoladefrokosten varm, varmer den i gryte på svak varme såpass lenge at "gryna" får riktig konsistens, ikke for harde, ikke for bløte.... Heller over i skå og spiser med skje:) Bruker sukkerfri sojamelk. Jeg må også av og til bytte ut med rene egg....Orker ikke alltid den omeletten. Blir mett nok, og det er jo ikke så mye kalorier i egg... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Syns sjokoladepuddingen var grei som den var jeg... For ikke snakke om creme bruleten jeg akkurat har spist. den var kjempegod. godt jeg har bestilt den...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Synes det er litt rart med de produktene, eller meg kanskje. Jeg har smakt ganske mange av produktene, og en del av de synes jeg var direkte pyton. Andre synes jeg var gode så jeg bestilte mere. Men så likte jeg de plutselig ikke lengere, merklig altså. Nå har jeg endt opp med frokost blanding , kjeksen og nøttene. Kanskje jeg skal prøve med en omelett igjen, kansje de er gode i dag, hehe
|
Sitat:
Omelettene var så grusomme i min munn at jeg garanterer at jeg heller sulter enn å spise de :) |
Sitat:
|
Sitat:
fint med tips om kanel,kardemomme, vanilje og ingefær:). Og dere som bruker stix: Målte i går kveld 2 timer etter mat, den var beige....selv om jeg VET 100 % sikkert at jeg hadde gjort alt riktig i flere dager, og kroppen er varm, ånden er dårlig osv. ALLE tegn på at jeg skulle være i ketose....Merkelig....kan være en feil med stixa? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er mest i bloggene, så hvis dere vil lese bloggen min, legg meg til som venn siden jeg har lukket blogg :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |