![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Jeg er takknemlig for:
*min snille mann *gullet til Marit Bjørgen i går *at det er MASSE OL igjen å se på *at vi har barnefri helg denne uken *at jeg har digg mat med på jobb |
Jeg er takknemlig for at:
- Jeg ser lite på tv og at OL nesten ikke vises her! - Mannen min som er blitt frisk og det passer med barnelaging.. ;) - Bøker! Hva skulle jeg gjort uten de?? - |
-Kjøkkenet mitt blir så innmari fint og stort bare ved hjelp av litt hvitmaling! -Jeg tross alt er relativt fysisk frisk ...! -OL ikke interesserer meg, frigjør sikkert mye tid (samt at jeg slipper å ha en tv som tar opp plass og oppmerksomhet :p) -Jeg endelig klarer å spise normalt igjen -Ting bare kommer til å gå så innmari bra framover, på alle måter :D |
Jeg er takknemlig for:
*de snille barna mine *at jeg ikke fikk problemer med føret på vei til jobb *at det er en stille dag på jobb *at jeg slipper køen hjem fra jobb *at det er vinlotteri i dag |
*Eletrikeren har vært her, og ENDELIG kan jeg ha på to varmeovner, jeg kan støvsuge, jeg kan trakte kaffe uten å måtte skru av en masse andre elektriske apparater først etc. Hurra! *Jeg har gått ned enda firehundre gram på to dager, kropp som kan både samle og slippe vann det, tenker jeg! *For at jeg endelig fikk satt meg ned og renskrevet et eventyr som skulle sendes ut til noen folk jeg skal starte forening med *Vannet ikke må kokes lenger! |
Jeg er takknemlig for
* at jeg har fri i helgen * at jeg og samboer er på hytta * at vi sitter i solveggen og koser oss, godt påkledd vel å merke :) * at vi har kjørt snøscooter * at vi skal kose oss med vin i kveld |
Jeg er takknemlig for:
* Gerds micropannekaker * Verdens seks beste tantebarn som jeg fikk på kjøpet da jeg gifta meg. Han ene har bursdag i dag, så hurra for han!! 13 år gitt... :) * At pappa'n min har fått seg leilighet * Rema 1000 med fint utvalg og fine priser :) * Koselig strikketøy |
* at det er deilig vær
* at ingen av oss er OL hekta, så her er tv n av *at vi har tid til å være mye sammen med slekt denne helgen *at jeg bare jobber litt i helga * at mannen er hjemme på perm i helga *at han snart er ferdig på brannskolen oppi nord *At vi damer hvertfall ikke har mensen HELE tiden!!!( for da hadde jeg blitt gal!) |
Sitat:
Jeg er takknemlig for at By:Larm endelig er ferdig, så jeg får se sambo igjen :D |
Carisma- hadde den et år i strekk jeg også , pga hormonspiral, DA holdt jeg på å klikke!!! 3 år ja....:eek:
|
Jeg er takknemlig for:
*sjefen min som ga meg to uker fri i oktober *kollegaene mine som synes det er helt greit at jeg tar to uker ferie i strekk utenom fellesferien *mannen min som liker å reise med meg og ikke klager over min klaging.. *at vi har penger til å reise bort to uker *at jeg fikk laget digg pizza i går! |
Eg er takknemlig for:
*gratis internett på hotellet :D *at eg er på veg heim! :heia: og sove i mi eiga seng.. *den gode følelsen eg får av å gå på ketolyse.. |
Jeg er takknemlig for at
* lillemor faktisk ser ut til å ta formiddagslur idag * det endelig er blitt litt mildere ("bare" 30 minus idag) * jeg kan spise egg og bacon HVER DAG og fortsatt gå ned i vekt! :D * ting ser ut til å ordne seg på jobb :) |
Jeg er takknemlig for:
*risgrøten jeg fikk på kiwi i går *at jeg kom meg opp selv om det var minimalt med søvn i natt *at Northug vant *at puslespillet mitt er så artig *at jeg har en stille dag på jobb i dag |
- Den snille snille mannen min som laget så deilig mat til oss idag.
- At den snille mannen laver lavkarbo tilpasset mat til meg, uten at jeg må minne han på det engang. - Vinterferie for barnet, så vi kan gå på gallerier, Tropical Island, uten at det er masse folk der. - At det begynner å bli VÅR her! Juhuuu! |
Jeg er takknemlig for:
*snille gutter *snill mann *deilig bil *nok penger *artig mamma |
Jeg er takknemlig for:
*vekta *minsten *mellomsten *frøken Bergen *gubben |
-1 Alle var hjemme på middag i dag, hummer med tilbehør.
-2 Nydelig vær for barn og barnebarn å leke ute. -3 Den eldste dattra flyttet sammen med sønnen utover til oss. -4 Har nådd første delmålet, ned 5 kg. -5 Alle er friske. |
*Jeg endelig går ned i vekt igjen! *Humøret har stabilisert seg en god del *Jeg endelig har fått tømt de siste kartongene, og det begynner å se alt bedre ut her i nykåken *Temperaturene synker, og selv om det snør, så forteller jeg meg selv at det kun er fordi den gamle snøen trenger hjelp til å smelte :D *Jeg snaaaart får litt mer å rutte med! |
Jeg er takknemlig for:
*ebay *billige flybilletter *billige hotellrom *krom *måneden mars |
* at jeg endelig skjønte hva som hindret meg å gå ned i vekt:)
*at mannen min bare har noen dager igjen på brannskolen, så kommer han hjem til oss:) *at jeg fikk skryt for å være sprek i dag *at ungene mine er glade for å komme hjem til mamman sin om dagene *at det er deilig vær ute |
*Jeg går ned i vekt. Hello søttitall -lenge siden sist :D *Jeg har verdens snilleste mamma! *Det er mars, første vårmåned, det er nesten plussgrader og sola kommer snart! *Noen har gitt meg et utrolig nyttig spark i rompa, og jeg begynner å se en del viktige ting som må skje! *Det finnes noe som heter kaffe! :hearts: |
Jeg er takknemlig for:
-mannen min som er verdens beste! -barnet mitt som er verdens beste! -dette forumet, som både er streng, oppmuntrende, kunnskapsrik, støttende UTEN å være dumsnill . (jadda, bare ta EN kakebit, gjør sikkert ingenting, man må jo unne seg! HALLO! det er derfor jeg ER tjukk, har unnet meg for mye, hele tiden!) -at sola skinner og at et Magnoliatre har begynt å få knupper! |
- at sola er framme når jeg kommer hjem om ettermiddagen!
- skiturer - goood indisk mat i dag :) - at jeg slipper å stå opp så tidlig i morgen - at det snart er VÅR! |
Jeg er takknemlig for;
-Den utrolige mannen jeg bor sammen med. Det beste som har hendt meg, utenom Jenta.. :love: -At Jenta smått føler seg bedre, selv om jeg antar kyssesyken vil sitte i en stund.. :love: -At Minsten trives der hun bor, og får den hjelpen hun trenger. :love: -At sola skinner, idag kan det bli kaffe på terassen!! :meditere: -At jeg trives så godt på jobben, og de ser ut til å trives med meg. :smile: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30. |