![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Idarull, hvordan vondt er det da? Det kan jo være hormonelt, hvis du er pre-mens (for du er vel ikke gravid?). Da kan det bli ømt, til og med veldig ømt ... Men hvis du er bekymret er det vel bedre å gå til legen en ekstra gang kanskje? |
Sitat:
Er det ikke "vanlig" vondter som ved menstruasjon.....eller graviditet..........hvor brystene blir usedvanlig ømme? |
Sitat:
De siste 4-5 eggløsningene før befruktning hadde jeg dritvondt i brystene, nesten sånn at det var en gruelse å ta på seg bh eller komme borti de. Jeg tror ikke man skal tenke det aller verste til å begynne med, for det er sikkert bare hormoner som jobber intenst. Men om du er redd, gå til legen. |
Sitat:
Skrulokket er helt tett og de tar vel 2 dl ... Og der ser jeg at du skulle ha kjempesmå kopper, jaja, det vet jeg ikke hvor du kan få tak i, men kanskje de har på apoteket (type urinprøveglass - de er jo helt rene). |
Sitat:
Wii fit sports |
Sitat:
Frøy: jeg er ikke gravid såvidt jeg vet. Går på pilla. Skal ha mensen til helga så da ve jeg sikkert ;) Sitat:
|
Sitat:
og skulle Gjerne hatt Wii (hihi), men ikke tatt oss råd , enda :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Hva er feil med dette bildet???
Klippet fra nettet... Nykjæresten til Clooney. :o http://www.media.allerinternett.no/p...&ee=1305727458 Se på DET beinet?? Slik ser hun ut på andre bilder... http://www.media.allerinternett.no/p...&ee=1305727458 |
Merkelig bein, men kløfta var grei.
Dessuten gjør en 800mm zoom rare greier med proposjoner. |
Sitat:
|
Jeg lurer på om noen kan gi meg en peke pinne på hva slags filosofi jeg burde peile meg inn på når jeg skal ned 7 kg. Jeg prøver meg i dag på noe ketolyse aktig, men går like mye opp som ned :(
|
Og i tillegg skal jeg lære meg å stave proporsjoner ;)
|
Sitat:
|
siden jeg er ny da og ikke så erfaren så spiser jeg 10-15 karbs om dagen, men jeg bruker ikke ketostick å slikt.. ;)
|
Sitat:
|
Eller kjøpe det hos fastlegen din. Selges kanskje i resepsjonen:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg anbefaler STERKT og lese boka et par ganger og følge det som står i den i en mnds tid. Da har du kunnskap og erfaring til å si om akkurat ketolyse er noe for deg. Hvis du skal ned bare 7 kilo - og du allerede er innenfor normal BMI - må du smøre deg med litt tålmod, det kan ta tid siden lavkarbo er vektregulerende og ikke sikkert du og din kropp er enig om mål-vekten :) Lag deg en egen journal evt en tråd under introduksjoner hvor du kan fortelle og spørre litt om ditt eget kosthold - da blir det liksom "din" tråd :) - hvis ikke kan du risikere og "drukne" litt i denne tråden siden det er så enormt mange tema som tas opp. |
Noen som vet om noen butikker som likner Panduro i Liverpool?
|
Jeg vil bare rapportere eventuelle interesserte her om at mine tidligere dataproblemer har løst seg, dvs jeg har funnet årsaken. Da jeg reduserte antall faner på nettleseren (google chrome) ble problemet borte. Og jeg er nå ganske sikker på at krøllet oppsto fordi Firefox ble brukt samme dag. Jeg kom nemlig til å klikke på Firefox-ikonet her en dag, og da jeg åpnet Chrome begynte maskina å jobbe hardt igjen ... Jeg gjorde det samme og reduserte faneantallet, og problemet var borte.
Jeg synes det er litt merkelig at det skal bli problemer av å bruke to nettlesere, men men ... Er det noen andre enn meg som har sviktet Firefox til fordel for Chrome, forresten? Jeg liker den lille ildreven, men på denne maskina som har det nyeste skjermformatet som er mye lavere enn på den gamle maskina, synes jeg tar Firefox' oppsett stjeler alt for mye av plassen i skjermbildet ... Chrome sin løsning er veldig grei med miniatyrbilder, men ikke like greit på alle måter, og sånn prinsipielt ville jeg heller brukt Firefox :rolleyes: |
1 Vedlegg
Sitat:
|
1 Vedlegg
Nja, jeg synes fortsatt det tar en del plass altså ...
Her er min: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |