![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
noen eggspesialister her? i påska var vi innom en dyrebutikk i jersey, de selger også gårdsegg. og 3 DIGRE egg av ukjent fugl. dvs, vi skjønte ikke helt hva fyren sa egget var for noe, eneste vi fikk med oss er at det er en mindre strutsefugl.
skallet er perlehvitt og tykt, ser nesten ut som om det er lagd av plastikk, makt måtte til for å slå høl i skallet.. http://img.photobucket.com/albums/v7...Jersey/egg.jpg |
Jeg har fått hvitløksolje på noen klær og lukten går ikke bort!
Har vasket klærne en gang, men de lukter veldig av hvitløk enda... Noen som vet hvordan jeg får bort lukten? |
I morgen skal jeg fjerne stinga på øyelokkene!!! :heia:
Jeg tar dem selv... Har utstyr til det. Nå strammer det noe forferdelig, men det ser meget bra ut. :ja: Dette blir bra!! :heia: |
Sv: Hvorfor
Sitat:
MEN på en måte er det rart... Sambo rører overhodet ikke fedmen min på samme måte som pytten gjør.. Sambo rører ved formene mine..:love: pytten prøver røre det som er langt INNENFOR formene mine.. Og han strever med det... Fedmen stenger.. Sikkert derfor jeg føler meg matt.. :mad: |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er manuellterapeut foresten noe man kan få dekt? |
Sitat:
|
Denne tråden har 300 sider :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Putten min sa også at det er stress som har forankret seg i musklene mine... Han skulle bare ha visst....:( |
Sitat:
Takk for svar :) |
slapp og sliten
Hei dere :) Nå har jeg levd lavkarbo i fire dager, og har følt meg sååå fresh - men i dag gikk jeg på en smell - og sovnet på sofaen med en gang jeg kom hjem fra jobb. Sov i tre timer! Jeg som ikke pleier å sove middag til vanlig.. Kan det ha noe med kostomleggingen å gjøre?
Fikk også et skikkelig svimmel-anfall under en liten fjelltur i går. Kan det også være en begynner-tabbe fra meg? |
Sv: slapp og sliten
Sitat:
|
Nå har jeg lett etter usalta smør på alle butikkene i byen og når jeg først fant står det på pakken at det er laget av syrnet fløte... Noen som har prøvd dette smøret? Er det stor forskjell i smak i forhold til vanlig smør?
Tenkte å bruke det til eggemelk... |
Sv: slapp og sliten
Takk for raskt svar :)
Det skal bli spennende å se hvordan dette går. Jeg prøver hovedsaklig for å se om det kan hjelpe på psoriasisen jeg sliter med - men hadde ikke hatt vondt av å gå ned 10 kilo heller. Nå gleder jeg meg bare til å få på plass ny-kjøkkenet slik at jeg kan lage skikkelig mat. Går mest i salater og ostepletter, hehe. |
Syns det er akkurat det samme, med litt mindre smak, bare! :)
Rema her har alltid hatt usaltet smør, så jeg har ikke tenkt på at det kan være vanskelig å få tak i! |
Sitat:
|
Hvor får jeg med stor sikkerhet kjøpt underskjørt (har ikke funnet på lindex/kappahl eller undertøysjappa på byporten) og avocadoolje (ikke funnet på meny/centra)?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det sannhet eller myte at man blir lettere full når man har mensen?
|
Sitat:
|
Underskjørt/kjoler kjøper jeg på Fretex/UFF eller andre bruktbutikker.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |