![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
det skulle vel gå bra og leve på det du liker
jeg spiser bare pannekaker, kjeks ,sjofrokost,og caramellbar |
Sitat:
|
Jeg tenkte å begynne på fase 2 om 2 uker. men det er etter en helg i trondheim som ikke kommer til å bli veldig eurodietish... så tror jeg må ta litt på fase1 når jeg kommer hjem også. men kjenner jeg har behov for å komme i fase 2 snart. For jeg suget etter noe annet enn pulvermat blir sterkere og sterkere. Og heller litt for tidlig på fase 2 med kjøttmiddag, enn å ramle helt utpå med alt annet usunt (som i dag..)
|
Sitat:
|
Ja, ja,ja....så var denne helga heldigvis over.....Setting; 80 årslag hos tante og onkel i Frankrike. Vertinne: streng fransk matrone som er ekstremt stolt av den franske maten og vokter strengt hver bit du tar, og forventer stående ovasjoner for hver bit. Følgende måltider servert: fredag: fransk kveldsmat; kun 4 retter. Lørdag; lunsj: 6 retter. middag: 4 retter. Søndag: lunsj: 4 retter. Tvangsmedbrakt med hjem: Stor Brie, nøttekake og fransk kjøttpostei. Resultat; deprimert ED-slanker med skremmende undertrykt aggresjon pga. ekstrem blodsukkerstigning med etterfølgende blodsukkersenkning......Mann og barn lister seg så stilt på tå inntil mor har begynt med skikkelig mat igjen.....Tror dette har vært en av de tøffeste utfordringene mine så langt:rolleyes: Får håpe jeg spiste nok av den grønne salaten til å veie opp litt for alt det andre.... Blir ingen veiedag på meg i morgen!
|
Sitat:
http://images.fanpop.com/images/imag...04_450_330.jpg |
Sitat:
|
Veiedag! og vekta viser...... http://www.stranger-things.net/forum...s/drumroll.gif 89,7kg yeeeeeeey http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/happy/12.gif
Er bare så utrolig fornøyd, for jeg fryktet en ny runde med det kjente "kommer ikke under 90-tallet" problemet. Men der stod det altså, 80-tallet :D Så jeg ha en kjempestart på denne uka, og nå teller jeg for fullt ned til fase 2 (8 dager igjen) - vil jeg se 88 innen den tid? |
Sitat:
Unner deg så utrolig å bryte den milepælen, mentalt blir man så mye bedre rustet når man endelig kommer under et magisk tall, man får pågangsmot til å jobbe ned mot neste barriere!!! Nyt seiersfølelsen i dag!http://www.33smiley.com/smiley/other/5.gif |
Sitat:
Sjefen bemerket at jeg er i ekstra godt humør i dag - og jeg er nesten alltid i godt humør http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/happy/3.gif- går rundt å nynner for meg selv og alle i nærheten |
Sitat:
Jeg har hatt veiedag i dag jeg også ,har gått ned 1.7 kg siden sist.. Det kjennes godt på kroppen gitt.. Rart så mye noe kg gjør altså.:D Er også superglad at jeg har gått ned nesten like mye på to uker som jeg gikk ned på fire uker sist jeg var i fase 1..jippi.. |
Sitat:
|
Sitat:
Høres overhodet ikke ut som en god opplevelse, men håper du snart føler deg bra igjen :klem: |
Sitat:
Det er jo kanonbra og velkommen tilbake til 80-tallet, der tror jeg at jeg aldri har vært ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er så kjekt å se at det går riktig vei, kjempemotiverende :D |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
He,he, for en fantastisk fin smileys! Blir i så godt humør av alle de artige smileysene du finnerhttp://www.33smiley.com/smiley/humor/20.gif |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
- Du må bare legge vekk slike tanker, og bestemme deg for å ikke tenke på det en gang. Det tror jeg hun har helt rett, det er veldig lett å bare smake litt på ting når man hele tiden tenker på det. Men det er tøft! Men det er bedre å skeie ut med noe innenfor ED enn sauser og sjokolade. Du klarer det nok! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Så fantastisk flinke alle har vært her. |
Sitat:
Men helt seriøst så tror jeg det er lurt som moren din sier, man må bare slutte å tenke på det.. Da jeg var 13 bestemte venninden min og jeg at vi skulle slutte å drikke brus, vi bare kuttet det ut. Som det ikke eksisterte mere. Og etter det har jeg faktisk ikke vært noe intresert i det. Så det funker å ikke plage seg med det hvertfall. Skulle bare ønske vi gjorde det samme med godis bare:shifty: |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Tusen takk alle sammen , dere er virkelig en god støtte:love::heia::heia: |
Sitat:
Men det er selvsagt lettere når man har noen å støtte seg til og få råd fra. Men det er du selv som gjør jobben ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg sliter... Bare tanken på mat får det til å vokse i munnen. Jeg nekter å gi opp da, men bekymrer meg for at denne maten skal ejg tross alt spise i maaaaaaaaange uker enda. Jeg håper virkelig jeg kommer over denne fasen med alt i behold. Håper maten begynner å smake igjen. Føler proteinpulversmaken henger over alt......
Måtte bare få det ut. jeg vil, vil, vil, vil fortsette.... |
Sitat:
|
Takk solange. Currypasta får jeg få fatt i. Enn så lenge tvinger jeg i meg, så får jeg prøve å finne noen kreative løsninger. Har ikke spist noe særlig dessert og brownies, så blir litt det fremover tror jeg.. Middag i dag var en tomat delt i to, lagt i folie med bittelitt smør på og hvitløk over, stekt i ovnen. Så tar jeg dessert til dessert om en liten stund.. jeg nekter å gi opp etter å ha gått ned 10kg på halvannen måned....
|
God morgen alle sammen http://www.33smiley.com/smiley5/humor/3.gif
|
God morgen herfra også, håper alle får en strålende dag :heia:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |