![]() |
Sv: Togtråden!
Så leit da, Kattungen! Du får heller nyte lørdagen helt og fult ut :) Unn deg hva enn du ønsker og slapp helt av.
Her ble det visst et glass musserende vin på meg og jeg er svimmel og i godt humør allerede :D selv om jeg slettes ikke er i ketose.. Tror jeg i såfall, kan teste etterpå. Jeg har akkurat nytet en skål med sukkerfri vaniljekrem med varme bringebær og etterpå samme krem med saftige jordbær mmmm det var fredagen sin det! I morgen har jeg og sambo en date på kino mens guttungen er hos bestemor så det gleder jeg meg til :D og i natt skal jeg sove til hvertfall kl 8! Møkkalei av å være oppe kl 6-6.45.. Nå ser vi på film på tv og bare chiller :) Også må jeg bare skryte litt av meg selv :P til tross for hvor lat jeg er for tiden så har jeg fått vasket 4 maskiner med klær i dag! Og jeg har bare 3 stativer :D merkelig nok er det fortsatt et halvt stativ ledig så jeg får fint plass til enda en maskin! Hoho nå er det tomt i skittentøyskurvene og det kan jeg ikke huske sist gang det var! Deilig! |
Så bra Regret :heia: Deilig med tom skittentøykurv (varer somregel ikke så lenge hjemme hos meg desverre :( ) Jeg har jobbe helg så jeg skal jobbe hele helgen Gleder meg til tirsdag for da har jeg veiedag :) og når jeg er på jobb så er jeg flink til å drikke vann så jeg håper dette går retteveien nedover :D
|
Oi, jeg var visst i ketose lell! :D endelig! Har hengt på utsiden av toget siden mandag nå, så nå var det deilig å komme inn i varmen igjen ja!
Nå tar vi natta her :) snakkes i morgen! |
så bra Regret :heia:
|
Eg har tatt turen innom ketosevogna og under-100-vogna (for tredje gong sidan 2010) og har planer om å bli der. Er fortsatt i vatnvogna og skal ein tur innom hagevogna (klippe plen, vatne blomar, luke skråning).
|
Sitat:
Så bra sundroad! http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...EDQJQlXm7fffZg jeg skal en tur i parkvognen etterpå med barn og vennene deres. Min kjære er på kurs i dag så da prøver jeg å finne på noe som ungene liker og som får tiden til å gå. |
Her er det lørdag, og jeg er i lørdagsvogna :D Husarbeid, baking og litt tv-titting :D
|
jeg har vært i dundrende hodepinevogna helt siden jeg sto opp:( fint om den vogna kunne kobles av... begynner å bli kvalm også:wacko: da dette ikke er noe jeg har bestillt, så burde det vel gå an å få sendt det i retur:confused:
|
Sitat:
Da kobler jeg av hodepinevognen!! Den trenger vi ikke på dette toget. Og kvalmen sendes i retur! :smile: |
Her har jeg vært i lese-til-eksamen-vogna i to runder i dag, i tillegg har det vært handlevogna og klattrevogna. Blir nok mer lesing utover og forhåpentlig litt planting. Handlet litt uteblomster i dag.
|
I dag har jeg vært i halsbrannvogna, men har fått slokket den verste brannen, så nå ulmer det bare. :p
Resultat av et langt opphold i ei høykarbovogn i går. (skjønner ikke hvor den kom i fra, har koblet den fra nå:D) Har også vært i ryddevogna, men resten av dagen blir fordelt i kjøkkenvogna, tv-vogna og hobby-vogna, tenker jeg. :) Ha ei flott helg! |
Har vore innom shoppingvogna, så nå er kjøleskapet på nytt fylt opp med mykje god nammis mat :D
Resten av dagen blir i soffa- og tv-vogna. |
I dag har jeg laget fudge (nam nam!), brownies (som ble mer sjokolade, men det går fint :D ) og nå skal jeg igang med focaccia :hearts: Gleder meg virkelig til sistnevnte blir ferdig, håper den blir vellykket! :D
|
Vil veldig gjerne tilbake på toget jeg :o I riktig vogn!
|
Kom, katta ! Jeg skal vise deg . . . . :klem:
*viser Kattedamen den hyggelige matvognen og peker på lageret av ekstra fettvarer som står på benken* |
Antoinette :love::love:
|
Sitat:
:klem: til deg, kjære ! |
En dag i bakevogna har vært særdeles vellykket! :D
|
Jeg har vært en tur til i lese-vogna, men nå sier hodet mitt STOPP, vondt i hodet, tykk tåke og sammenbitte kjever, tror eksamensnervene melder seg for alvor her. Heldigvis ikke resultert i noe kraftig sukkersug enda, håper alle sørger for å holde de vognene unna. Jeg har både lavkarbo bringebærpai, sukkerfri sjokkis, karameller og baconsvor å ty til, så det får jaggu meg holde!
Og så har det blitt en tur i stelle-hage-vogna, med planting av et par blomster og litt urter. |
jeg har tilbringt det meste av dagen i sovevogna og nå skal jeg i jobbevogna en tur :D
ha en fantastisk flott lørdag :klem: |
Da skal jeg også en tur innom jobbvogna :( Ikke akkurat det jeg har mest lyst til på en søndag, men men...
|
I dag har eg starta mi reise i frokostvogna og skal fortsette i treningsvogna (spinning 45 min). Så blir det vel innom dusjvogna og ikkje minst sofa/tv-vogna :D
|
Jeg vil inn i ketosevogna. Ramlet av fredag pga jeg var i begravelse og spiste kake :o Startet på lavkarbo igjen i går lørdag da, men tar litt tid for meg å komme i ketose.
|
I dag her jeg også startet i frokostvogna.. Skal snart en tur innom dugnadsvagna.... Og vis jeg rekker det skal jeg innom spinningvogna i ettermiddag..... :)
Gått ned 0.5 denne uka så fornøyd... :) Røk på ei flaske hvitvin i går så litt spent på hvordan det vil gå utover uka.. |
Nå sitter jeg i frokost vogna og spiser en omelett med gressløk og fetaost, bacon og osteknekkis med smør! Stor og god frokost FØR (30min) fasten egentlig er over! Nesten litt stolt jeg :D vanskelig å få ned maten, og samvittigheten er svart, men godt å kunne ta et sånn steg lell :) vekta har stått stille i 2 dager (siden jeg kom i ketose!) og jeg vurderer å ta et steg utenfor komfort sonen og ikke veie før hvertfall tirsdag, det vil si gi slipp på all kontroll og det er skummelt det! Men jeg tror det gir god trening, dessuten er det mye mer spennende å gå på vekta da! Veiedag på torsdag, men jeg feirer 2 måneder på lavkarbo på tirsdag og da blir det tatt et nytt bilde av meg, så da er det kjekt å vite vekta også :)
Som jeg skrev at jeg hadde til frokost, osteknekkis, jeg er helt frelst! Jeg har laget ostechips med landlords hvitost før og synes ikke så veldig mye om det, men så laget jeg med osten fra kavli med jalapeno og den er så god! Perfekt tykk og brukes som knekkebrød her, best med smør på! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |