![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Jaaa, kose deg du. Men hør på kloke Dilly ;) og velg lavkarbo-øl eller vin.
Og ta med deg en praline bar som du eventuelt kan spise rett før festen eller i smug på do :D eller ikke, alt ettersom. Ha det koselig da! |
Sitat:
|
Kult - la oss finne på noe krøll :dulte:
|
Sitat:
|
hehe... nesten litt redd for å se på stua mi jeg nå:p
|
Sitat:
|
hehe :D God morgen
Nå sitter jeg her og drikker kald kakao, ÆSJ, den er ikke god! ikke mer av den Ting som byr meg i mot hittil:p Jordbærdessert, suppe, kakaoen. og sjokofrokosten, men det er KUN pga "korna" ... smaken var kjempe god. |
HVA? Sjokofrokosten er jo bare noe av det beste jeg har smakt!?!!? Synes virkelig den er KNALLGOD - gleder meg til hver gang jeg skal ha den!!! Hehehe, så forskjellig smak kan man ha. Jeg synes de "kornene" og alt det tjukke skummet på toppen er det som gjør den så bra :-) :D
|
hehe, ja, forskjellig der, men SMAKEN er veldig god. Skal ta ut korna neste gang, så kanskje den kommer på like lista ;)
|
ingen babblere her i dag, jeg får bable litt jeg da ;) mens jeg prøver å få i meg grønnsaksuppa ... Suppene er grusomme, gleder meg til jeg får ettersendt paela om tre uker :rolleyes:
|
Du har min sympati og dypeste beundring:)
|
:o ikke beundr for mye, den gikk rett i vasken, tok meg en "vaffel" jeg
|
Hei :) nå må dere være snille bablere, for jeg har spist rødvin og drukket biff, og elsklingen fyrer stampen..
|
heldigDilly, jeg har ikke stamp jeg :( ... ingen elskling heller:rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
prompe-ruska her :rodme:
Guri malla i ettermiddag har jeg vært skikkelig oppblåst og vond i magen gitt... mon tro den ikke likte den potetsuppa noe særlig..det gjorde ikke jeg heller - den smaker gammel potet :mad: ellers så slengte jeg en sånn kakaoblanding med soyamelk og 4-5 isbiter i blendern til frokost i dag - nammenam, det var skikkelig godt :sikle: Så nå har jeg gjort akkurat det samme med den sjokoladepuddingen og satt den litt i kjøleskapet, så får vi se om den blir god også. Syntes den ble litt i kvalmeste laget når jeg laget den som pudding. Jeg skulle ønske jeg hadde brownie og paella - de høres så gode ut, men får vel ettersendt før eller senere håper jeg. |
Sitat:
|
jeg syns smaken på kakaoen var grusom, men puddingen var grei.
fikk du ikke brownie heller? den fikk jeg... 3 stk :) fikk ikke du varer rett før meg? |
Skal se du får din del av brownier og paellaer ja... Det er jo en livsstil med ed og!
Jeg syntes de første sjokoladepuddingene jeg laget var bæsj... men så så jeg at jeg hadde hatt en dl for lite med væske i... Når jeg oppdaga det var det litt bedre! Og nå er det jo slik at puddingene er helt greie! Men det blir kanskje litt mye av sjokosmaken etterhvert. Nå på fase tre syns jeg at jeg skeier ut hver dag, idag var jeg på kaffesjappe og spiste gulrotmuffins:( Jeg kan jo ikke holde på sånn... Men det er liksom så greit nå at det er så masse som er lov, da er det vanskelig å holde seg på den smale sti... Men nå skal indi skjerpe seg og gjøre akkurat det som står på listen... :) |
jeg kjenner allerede nå at det blir litt vell mye søtt jeg:o.... er så lite salt mat å velge i, men det går fint i 30 dager ;)
Det er SÅ forståelig at det er vanskelig når så mye er "lov! men jeg syns du er kjempe flink jeg, jeg hadde sikkert tatt mer når jeg først hadde tatt en muffins. Dette skal vi jobbe med. :ja: |
fikk du ikke brownie heller? den fikk jeg... 3 stk :) fikk ikke du varer rett før meg?[/quote]
joda, jeg fikk varer på lørdagen - men ingen brownie og ingen paella. :( Men brownien må de ha glemt for den står ikke på listen en gang. Gidder ikke ringe og klage, må likevel bestille ny dose om ikke så lenge. Har enda masse mat, men mest supper og omeletter - trenger mer pannekaker og det andre jeg synes er godt :D Indi; jeg synes du er flink som bare spiste en muffins - jeg håper få såpass kontroll en dag slik at jeg ikke da spiser alt jeg kommer over....:o |
Dokker e så snille med meg:)
Takk! Brownies må på listen Ruska... :) En av mine store favoritter det! |
jeg har masse mat ennå, bestilte så man skulle tro jeg venter på krig :o
|
Hei alle goe bablevenner :)
Denne dagen begynte litt dumt, for vekta viste oppgang, og det var faktisk uten grunn. Om den går opp etter i dag, er kanskje forståelig, men ikke den i dag morges.. I dag var det jeg som var på tur... eller egentlig ikke. Hadde bare en liten slantefest for meg selv, side vi gjorde innskudd i glassbanken i dag.. og kom ut med en skrekkelig mengde av alt mulig eh..whisky, vodka, gammeldansk, konjakk, vin... + + Hva slags vin drikker dere som drikker vin? Jeg er en enkel vindrikker... altså, selvfølgelig så liker jeg et glass portvin, sherry osv, hvis det er anledning, men sånn generell hvitvin og rødvinsdrikking til hverdags? Jeg er absolutt ingen vinkjenner, men har vanskelig for å tro at folk driver og skvalper og pøser vin til hverdags i noen dyr prisklasse... jeg holder meg på 3- litere til rundt 300 kroner. greit nok. Hvitvin er grei, jeg er en enkel sjel som er glad i den enkle, friske og gode Tariquet. Har alltid minst en 3-liter stående. (selv om jeg vet at den er bedre på flaske) Rød er verre, men nå har jeg funnet en som er enkel og grei: En chilensk som heter Vina Maipa. Skikkelig pappvin.. sånn mellomsur. Egentlig skulle jeg smake på en "Distre" drink i kveld, vodka, 7up og bringebær, har fått det i hus, men glemte det pga vinen. Å, så gøy det hadde vært med besøk i stampen. Gjestesuppe er helt topp det:p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |