![]() |
Sv: April-startere
Sitat:
|
Sitat:
Hvordan går det med deg? |
Nå har jeg kommet tilbake der jeg var før påske! Juhu! 1,3 kg på fem uker er da statusen. Det går i riktig retning i det minste :P Hva gjør dere på utenom lavkarbo, da?
|
Skulle trylle frem nam kylling surret i bacon med tomatsaus, men så kutta jeg meg grovt i fingern. Blødde som en gris... Fått på bandasje nå, og mannen fikk stå for middagen: brødskiver... Jaujau. Noen ganger altså!
|
Sitat:
Håper det går bra med fingeren din! |
God morgen!!! Gikk på vekta i dag, den viste 81, 4!! Noe har skjedd!!! Har prøvd å ha ett måltid med mye grønnsaker hver dag, kanskje det er det? Eller at jeg har kutta ned på pepsi max?? Hadde fri flyt i påsken for å sikre at jeg ikke sprakk, synes det er vanskelig å kutte ned...
Tilbake til vekta, så hadde det vært utrolig gøy å sett 70-tallet før juni:) nå tror jeg faktisk at jeg kan klare det! Gratulerer med dagen i dag, og god helg!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ned 2 kilo den siste uka. Jeg har jobba iherdig med både mat og trening, så det var veldig kjekt :-)
|
Så bra, gratulerer :)
|
Hvordan går det med dere jenter? Fryktelig stille her ;-)
|
Sitat:
|
Eg har veie dag i dag, og vekta viste 81, 4 kg, selv om jeg har vært på klubb å spist pasta og smågodt denne uken! Det er jo litt deilig at det ikke straffa seg så sinnsykt... nå er der bare å motstå fristelser videre... er sef tilbake på pepsimax kjøret... må snart slutte med det også.....
Hvordan har dere andre det?? |
Sitat:
|
Hallo ?
Er det noen her ? Ville bare fortelle at jeg veide meg før helg og har endelig kommet på 70 tallet! Vekta viste 79,9!!! Første gang under 80 på seks år!! |
Gratulerer med under 80 kg :) har prøvd å nå det målet selv. I en mnd har vekta vist 80,4 og 80,2 innmari vanskelig å gå ned de siste gramma!!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00. |