![]() |
Sv: Mars eller aprilstartere 2012?
Masse bra resultater og flinke folk her, stå på!
Jeg hadde veiedag i dag, ned 1kg siden forrige fredag, og -6 cm rundt midjen! Veldig fornøyd med det :) håper på noe tilsvarende neste uke. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei :)
Ny på forumet her og startet reisen til min gamle kropp :p i forrige uke. Får jeg joine dere? Begynte 19.04, veide meg 26.04, og har hatt en nedgang på 2,2 kg. (ble _nesten_litt skuffet,hehe :/) Målte meg ved start, og har planer om å ta første måling ved neste veiing (03.05. En torsdags-veier mao) Kom i ketose etter ca to dager. Hvor mange kcal ligger dere sånn ca på pr.dag? Forresten veldig inspirerende å lese om den fantastiske fremgangen dere har hatt! :) -Vanilla |
Klart du kan joine, velkommen skal du være. Aner ikke hvor mye kcal jeg spiser, teller ikke, og liker det :)
Sitat:
|
Hurra!
Jeg kan jo med en gang si at jeg kommer til å "gå på en smell"/gå ut av ketosen om litt, for jeg skal til NYC den 19 mai! :p En uke,haha. Litt kjipt når jeg er så godt i gang, men det er utopi å tro på en tur til NYC uten å kose seg pittelitt. Blir ikke mange pannekaker på meg, og skal definitivt være bevisst på maten sånn in general :) Smellen går vel mest på det å kunne kose seg med en øl eller to på kvelden (eller en Strawberry Daiq :p ) |
Sitat:
|
Hey yàll :cool:
Startet opp igjenn for en uke siden , tickeren min er gammel, og det tør nesten ikke tenke på hvor på den skalaen jeg står nå, for har ikke vegt meg på ett år. :confused: Tør ikke! Men det spiller ingen rolle egentlig, nå er jeg i gang , og gidder ikke henge meg opp i gamle sorger. POsitivitet !! Neste år ska jeg gifte meg også med min prins :hest: så nå er motivasjonen på topp. Problemet er , jeg har rota vekk boka mi og husker ikke helt hva jeg spiste. Er her en tråd med kostråd for ketolysekuren, sånn generelle ? |
Jeg begynte i dag, og vil gjerne være med :)
|
Jeg var sånn passe flink forrige uke. Gikk en del på tur og fikk redusert karboinntaket en god del 1 kg ned.
Hadde meg en lang tur i går og en lang tur i dag + at i dag har jeg vært så godt som karbofri i hele dag og stått over en del fristelser som har vært like foran nesen min. En fornøyd med dagen i dag :) |
Sitat:
|
Heisan! :DVil også være med dere... Har holdt på med Ketolyse i noen få dager... :rolleyes:
|
Sitat:
|
Hei alle sammen! :)
Jeg vil også være med her! :) Tror det kan hjelpe på motivasjonen.. Jeg har gått opp 15 kg på et halvt år pga medisiner. Har tidligere hatt suksess med lavkarbo, da deltok jeg på et vektkurs i regi av et treningsstudio, da med en vesentlig mindre startvekt enn nå. Jeg starter med 81 kg på 165 cm. Startet opp 16.04.12, gikk først ned 300 gr første uka, så opp igjen 400 gr til uka etter. Neste veiedag er mandag 07.05.12. Kom i ketose dag 3, og tror jeg har holdt meg der siden. Dette er mitt første innlegg på min tid her på Lavkarbo.no Mari :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ned 9.9 kg nå. Har blogget om det ;)
|
Ned 0,5 kilo denne uka :) Dette er min 3 uke, pluss at jeg har mensen, så selv om jeg håpet på mer, så sier jeg meg fornøyd med dette :rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har vært flinkere denne uken enn forrige uke, så det er bra. Men jeg er enda ikke helt der jeg ønsker å være når det kommer til mat. Det kommer seg litt etter litt og tankene på hva jeg skal spise snur gradvis riktig vei. Har fått trent litt denne uken også og har gått ned 1 kg.
|
Ned 800g denne uken. Klager ikke på det :)
|
På fredag hadde jeg gått ned 1 kg. Men i helga har jeg spist mye godt i konfirmasjoner. Så det spørs neste uke da.
|
Sitat:
|
Jeg har veiedag hver mandag; i dag viste vekta 80,3 kg mot 81,1 kg forrige uke, det er da NEDGANG! Alle monner drar! :-)
|
Ned 400 gr til etter en tur på vekten i dag. Men ser at 17 mai-målet mitt nok ryker. Det er 2.5 kg igjen, og å håpe på at de har forsvunnet til 17 mai er jo i overkant. Men det går jo rette veien uansett :)
|
Sitat:
|
Ned 900g denne uken :D
|
Sitat:
så jeg var glad jeg ikke hadde lagt på meg... |
Ned 700g denne uken. Synes dette går forferdelig tregt, men vet jo at 700g egentlig er bra :rolleyes:
|
Sitat:
|
Hei igjen :o Jeg har nå gått ned ca 5 kg på en mnd. Cm har jeg ikke målt, men kjenner klærne er blitt større:D Syns kanskje det går litt tregt, men er nok ikke heelt flink nok hele tida. Typisk at jeg med så lavt stoffskifte skal være gift med en som kan spise alt mulig i stoore mengder uten å legge på seg :mad: Men sånn ere bare.
Tenker at det er kanskje like greit å skeie ut littegrann innimellom, en å få en kjempesprekk og gi opp helt.....been there, done that....:p Syns dere er kjempeflinke, stå på videre! Klem til oss alle :o |
Nå er det noen dager siden sist jeg var innom her. Jeg skeiet ut litt på 17. mai og har fått betale litt for det i ettertid. Hoppet opp 1,5kg som endelig er i ferd med å forsvinne igjen. Håper at resultatene på lørdag viser det samme som for 1,5 uker siden, eller mindre.
Hvordan går det med dere andre? Klarer dere å holde motivasjonen oppe? |
Hey alle :) Suser avgårde i ketose, men føler at jeg står litt stille på vekten nå. Vekta må ha nytt batteri, så jeg vet ikke sikkert om det stemmer. Målte meg i dag og jeg er ca +-1 cm, like stor over alt. Har planer om en 5 kgs challange nå. Vil ned 5 kg før ferieturen vår, som er i begynnelsen av august. Også gjelder det å styre unna de verste sommerfristelsene... ;) Noen som er med? Kommer til å oppdattere på bloggen min.
|
Lenge siden jeg har vært inne her nå. Jeg hadde 4 uker pause fra ketolysekuren i forbindelse med sydenferie. For 2 uker siden begynte jeg på ny runde med ketolyse. Jeg hadde trodd at 4 ukers pause skulle ha ødelagt masse for meg. Synes jeg stappet i meg alt mulig usunt (selv om jeg var bevisst på mengder), og gruet meg til å gå på vekten etter pausen. Da jeg startet opp på nytt viste vekten at 4 uker med utskeielser hadde resultert i 2,7kg opp :D Jeg hadde trodd det skulle vært mye værre! De 2,7 kiloene var tydeligvis bare vann, for de var borte 1 uke etter at jeg hadde kommet igang igjen. Denne uken har jeg gått ned 1,1 kg til, så totalt har jeg nå gått ned 9,1kg med ketolysekuren.
Glad for å være i gang igjen. Noen andre mars/april startere som fortsatt holder på? |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg var innom bloggen din og tittet i går, måtte nesten se hvordan det gikk med deg! |
Sitat:
|
Ned 0,6kg denne uken :)
|
Jeg trenger matinspirasjon. Leser matblogger til øyet blir stort og vått, men klarer ikke å la meg inspirere. Det blir knekkebrød, grillmat og salat eller ost eller egg det går i. Noen som har lyst til å annbefale EN god oppskrift? Jeg må ha det konkret :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00. |