![]() |
Sv: Hva har du spist i dag?
Frokost: 2 egg og bacon, men litt baconost.
Lunsj: Eggeomelett med røkt laks, fetaost og salat. Middag: Osteknekk av 2 skiver lett-ost med majones og salami. Kvelds: Kyllingfilet med aspargis, blomkål og en nydelig saus av sopp, fløte, fetaost, manchego, creme fraiche, krydret med chili, paprika, salt og pepper. |
Frokost: Egg og bacon og stekt paprika
Middag: Taco Kvelds: Snart nystekt brød, slenger vel på ost tenker jeg. Og så har jeg spist en Oreokjeks, ikke helt lavkarbovennlig den da.. :o |
Idag har jeg bare spist litt makrell i tomat(uten tomatsausen) er syk:mad:
|
Sitat:
|
Kjøttkake og salat.
Fiskekake og salat. Sjokoladekake og ost. |
Sitat:
|
Jammen har du rett, he he. Hjemmelaget alt sammen så da må det bli bra:)
|
Rømmegraut til frokost og biffsnadder med rømmesaus til middag/kvelds :D
So har eg gnafsa i meg ett blomkål i løpet av dagen:) |
Frokost: Kyllingfilet (½), blomkål, aspargis og sopp/oste saus. (Rester fra i går.)
Lunsj: 2 osteknekk av 4 skiver lettost med dressing (rømme, hvitløk og tigersaus), agurk og hamburgrygg. Middag: Salmalaks i creme fraiche med salat. 10 stk halve valnøtter. |
Frokost: salat med Salma laks. (Gjett om jeg føler meg maks sunn da!!)
Lunsj: Biffstrimler i barnaise saus med sopp, paprika og kinakål. Middag: Kyllingfilet med ost og bacon med majones of salat. Sylteagurk og tomat. |
Lunsj: Ost og skinke-ruller med majones imellom
Middag: Kyllingfilet, grønnsaker og rømme Kveldsmat: Regner med at det blir broccoli og rømme-dipp |
Frokost: 2 strimler bacon, 2 egg.
Lunsj: .... Middag: 2 osteknekk med pesto og hamburgrygg. Litt valnøtter. Kvelds: Blomkål/brokkoli-suppe med vann, bujongterning, fløte, fetaost, gräddost, gressløk, smør og Salama-laks. Den ble kremet og god :)))) |
Salat med ghee og tahini, kyllingfilet.
Salat med ghee og tahini, kjøttkake. Fiskekake, ghee og greddost. Ops, litt mye kcal idag med alt det fettet. |
Frokost/lunch: 4 kokte egg, 3 slicer røkelaks og mayones, 2 stk nannahs knekkebrød + smør. Noen valnøtter.
Middag: wok med grønnsaker og strimlet svinekjøtt med med en fløteskvett og en god klatt cream fraiche. Mett og god :-) 4-5 gode krus med kaffi m en fløteskvett |
Frokost: Brokkoli/blomkål suppe med litt Salma-laks. 1 tallerken.
Lunsj: osteknekk av 5 ost med 2 hamburgrygg og bremykt. Litt valnøtter. Middag: Hjemmelaget tomatsuppe. Kvelds: 2 osteknekk av 4 lett-norvegia ost med bremykt og hamburgrygg. 1 kyllinglår. |
Kjøttkake, salat og ghee.
Kyllingfilet med tahini og greddost. Sjokoladekake med ghee og så-lett-ost. |
Sitat:
|
Sitat:
150-230g sukrin 60 g mrm eggehviteproteinpulver 4 g bakepulver og salt 45 g kakao og vanilje-essens 250 g cottage cheese: moses med gaffel og tilsettes til sist gir 809 kcal og 722 g 36,55 g fett 105 g protein 13,35 g karbo. pr stk= delt på 8: 101 kcal og 90,25 g 4,6 g fett 13,1 protein 1,7 g karbo |
Jeg har spist lasagne (den med squash i) to ganger i dag
litt tomater serranoskine og brieost må nok ha litt grønnsaker til kvelds, gleder meg! :D |
Sitat:
ps, hvor får du kjøpt mrm eggehviteproteinpulver? Og er det en mix som heter: "kakao og vanilje-essens"? Hvor kjøper du dette? Og hva er mrm? |
Frokost: 2 egg og 3 skiver bacon.
Lunsj: 2 osteknekk (av 4 skiver lett-norvegia ost) med Bremykt og hamb.rygg Middag: 1 laksefilet med pesto. Kvelds: Litt valnøtter. |
Kjøttkake, tahini, ghee, greddost og så lett ost
Kyllingfilet emd tahini og edamer fiskekake med egg, gressløk og løk, hvetekimolje, dijon sennep og salat |
Frokost: kokt skinke, fløteost, en liten tomat, agurk og ruccola
Lunsj: kaffekopp med fløte og en sukkett Middag: kyllingfilet, fløtesaus og brokkoli |
Frokost: 2 egg og 2 osteknekk, bremykt.
Lunsj: 2 osteknekk (av 4 skiver lett-norvegia ost) med Bremykt og hamb.rygg Middag: 1 1/2 nakkekottelett med brokkoli og fløtesky. Kvelds: Nada... |
Middag: salat av isberg, agurk, tomat, sølvløk, reker og tunfisk m/rømmedressing.
Kvelds: ett kokt egg m/kaviarmix. Eier ikke matlyst for tida:mad: |
Kyllingfilet med hvetekimolje og tahini over + edamer. Min favoritt for tiden.Så jeg tok det til siste måltid også, og til middag tok jeg fiskekake med egg i+stor salat med avokado og rå gulrot til.
|
Frokost: 2 osteknekk med majo og salami.
Lunsj: 1 osteknekk med hjemmelaget pesto. Middag: Hjemmelaget blomkålsuppe med sharlot-løk, kotelett-kraft, buljong og fløte. Nydelig smak Krydret med hvit pepper og salt i kok-vannet. Mmmm :) Kvelds: Blomkålsuppe igjen... |
Ett egg med kaviarmix, litt salat m/reker. Er fortsatt syk:mad:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Frokost: Kjøttkaker med smeltet fløteost, salat agurk paprika
Lunsj: kokt egg, bacon salat, agurk og paprika Middag: kokt laksekotelett, med brokkoli og seterrømme Kvelds: Ostegull |
Ingenting... Bare 1 valnøtt. Er syk... Noen med tips når man har 0 matlyst?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lør-3des-11
Dagens start.. 2kopper svart kaffe + 1gass vann, Frokost: 1 Hexebergbrick m/smør+bakonost+1 sherrytomat+2glass vann, Lunsj: 1 Fakirbiff + 2sherrytomater + 2glass vann, Middag: 2 fakirbiffer + 1sherrytomat + litt blomkål + 2-3glass vann, Kveld: 1/2-1 liter vann + noen paranøtter |
søn 4des-11.
Start: 2k kaffe, Frokost: 2 stk lavk.brød, litt baconost, 1 sherrytomat, litt ost, vann, Lunsj: 1 stk lavk.brød, litt baconost, 1 sherrytomat, 1bitkrydderkake, 3ss krem, kaffe, vann, Middag: 1 fakirbiff, 2kokte egg, 1sherrytomat, 1stk lavk.brød, vann kvelds: vann |
Frokost (Lunsj): 2 Nannas smørbrød med bremykt, salami og agurk.
Middag (Kvelds): 2 osteknekk av lett-norvegia med pesto og agurk. |
Sitat:
|
Frokost: En skive lavkarbobrød med smør
Lunch: Havre og linfrø grøt med proteinpulver og to mandariner Middag/kvelds: En lavkarboskive med skinke, agurk, tomat og majones Mellommåltid: Et par paranøtter og en mandarin |
Frokost/lunch: Tacosalat med masse avakado
Middag: Biff med blomkål/brokkoli mos Etter trening: Mandler + en klementin ( ops) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48. |