![]() |
Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
Vekt i dag 74,8 :D
Husker at vekten var over 75 kg for to uker siden. Så at jeg veier mindre etter ferien er jeg storveis fornøyd med. Har hatt en del utskeielser :rodme: Gratulerer med fin nedgang Lindemor, venter spent på dere andre. Ha en strålende dag alle sammen;) |
Etter en bytur på lørdag veier jeg mer en på lenge :( *sur og grinete*
|
Fikk ikke veid meg i dag heller (siden jeg ikke er hjemme og vil bruke samme vekta) så jeg skal veie i morgen :) Men ser at cm. blir mindre da :)
|
Så flinke dere er :D
her har det heldigvis stått på stedet hvil i ferien ,men nå er jeg tilbake igjen så det blir ikke noe reell veiing før neste uke :) |
Heisann gjengen:)
vekt forrige onsdag: 82,5 Vekt idag: 82,0 Jeg har forandret ltt på kostholdet mitt. Jeg har økt karbonivået litt siden det har vært stor stilstand de siste ukene. Og gikk ned 0,5 g på noen dager. Er veldig fornøyd med det:). Man skal jammen megprøve seg frem på dette kostholdet, det er tydeligvis ingen fasit;) |
Hei folkens!
Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke hatt muligheten til og veie meg. Noe forteller meg dog at jeg har gått opp litt. Har holdt meg til lavkarbo, men vi har spist heeele tiden. *mett fortsatt* Gikk i alle fall på vekta i dag, og den viser 1 kg opp. Satser på at det bare er vann. :p |
Sitat:
|
27.7.11: 72.7 kg
08.08.11: 71.9 kg 12 dager: 0.8 kg, noe jeg sier meg superfornøyd med siden jeg sprakk og gikk opp noen kg. Nå er både de kgene og 0.8 kg borte. Hurra! |
Sitat:
|
Sitat:
|
:heia: peppaGris kjempe bra resultat da :)
|
20 juli: 95.7
27 juli: 95.3 3 aug: 95 |
27 juli: 95.3 3 aug: 95 10aug: 93.8 |
Onsdag og veiedag!!! :D
Her er mine tall: Sist onsdag: 85,5 kg Denne onsdag: 84,5 kg :D:D:D Hvordan går det med dere andre? :) |
Sitat:
:heia: |
Var godt et med et jafs i vekta igjen ja ;) Begynner å nærme meg vekta jeg vil på da(ca 10kg igjen) så er fornøyd så lenge det går nedover :)
Ser du og fikk en kilo nedgang :) Gratulerer ;) |
Vekt forje gang:86,6
Vekt denne gang:85,5 :D :D Altså litt over 1kg ned. Håper det fortsetter slik :) |
forrige uke 74,8
i dag 73,5 hurraaa og grattis til alle, bra nedgang dere :D :D |
Gratulerer så masse med nedgang :)
Jeg har vært på vekten i dag og det ble 0,7 ned :heia: og så lenge som jeg har stått på stede hvil så kjenner jeg at det var bra at vekten pekte nedover håper det fortsetter slik :D |
Kjempeflotte tall på dere alle! :D
Er tilbake etter flytting og oppussing, nå på nett også :D |
Forrige uke: 73,5
I dag: 73,9 :hylgrine::hylgrine::hylgrine: Gått opp 400 gram. Ikke gjort noe annerledes enn tidligere. Har noen kvelder hatt en atkinsbar til kveldsmat, men en skal vel ikke gå opp i vekt av de??? Har og trent et par bodypumptimer på sats, kan det være muskler...? Nei, det skjer vel ikke så fort. Sukk, dette var kjipt :( (kan ikke skylde på tante rød heller......) Lykke til dere andre, spent og se utover dagen. |
Hei! :) Får jeg bli med dere eller?
Jeg skal ned 16 kilo og det er vel nærme nok;) Veide meg i dag tidlig og den viste 84,5, så nå har jeg gått ned 5 kg:) |
Onsdag og nytt tråkk på vekten:
Onsdag sist uke: 84,5 kg Denne onsdag: 83,9 kg Et tap på 600 gram sist uke og totalt 8,9 kilo. Jeg stod lenge stille denne uken, men vekten slapp de siste to dagene. Glad for det! Synes det går veldig greit med mat og et hele. Liker svært godt å ikke ha sug på søtt. Jeg vet nå at jeg er av dem som må passe på både karbohydrater og kalorier for å tape vekt på tross av at jeg spiser ketogent og er i ketose. Det er greit. Jeg nyter den maten jeg spiser og blir jo mye fortere mett for tiden. :D Håper det går greit med dere andre!!! :heia: |
Sitat:
Gratulerer med flott nedgang så langt og lykke til videre! |
Sitat:
Bruker du målebånd? Jeg har ikke gjort det selv inntill nå, men ser veldig godt poenget med å gjøre det for en må forvente at kroppen ikke gjør som vi vil i forhold til vekt hele tiden og da vil det synes på målebåndet at vi er flinke alikevell! Atkinsbar er det jo noen som ikke kan spise - en såkaldt partystopper. Jeg vet ikke, men det kan jo være noe i det. Se om du skal kutte det ut og heller velge noe annet til kveldsmat en periode. Stå på! Du er jo kjempeflink uansett!!! :heia: |
Sitat:
Så du skrev at kroppen kan binde vann når man begynner med styrketrening.. Jeg begynner med spinning i morgen, kan jeg forvente å gå opp da eller? |
Sitat:
Det k a n skje, men det er nok ikke noe fasit på dette. Husk på å drikke godt med vann og da helst litt mer enn du egentlig tenker er nok. Så får det bare bli som det blir! Det er tross alt bedre med en sterk kropp enn det motsatte. Trening er viktig. Uansett. Hvis det kommer litt vannvekt på, så forsvinner dette igjen. Det skal uansett ikke hindre deg fra å trene tenker jeg. Lykke til! |
Velkommen i gjengen nightly, og gratulerer med fin nedgang :)
Lindemor: Målte meg når jeg var medlem i vektklubben, det var såååå kjedelig. Men det kan være fordi jeg var så sur og gretten hele den perioden, og gå konstant sulten og fysen er ikke noe for meg.... Uansett merker jeg det veldig godt på klærne nå. Fantastisk følelse når gamle trange jeans begynner å slenge.... Og tilslutt grattis med fin nedgang, du er flink. |
Sitat:
Forstår godt det du forteller og alle får vel finne sin egen måte å gjøre det på. :) Kjenner igjen den gode følelsen når buksene passer og etterhvert blir store... NYT den! Stå på videre! :heia: |
30.06 76,3
06.07 75,8 13.07 75,6 20.07 76,1 + 0,5 kg 27.07 75,3 17.08 75,3 |
27 juli: 95.3 3 aug: 95 10aug: 93.8 17aug: 92.8 Nærmer meg 80tallet farlig nå :) |
Sitat:
Gratulerer med flotte tall :) |
Jeg står fortsatt på 82,5 men håper at vekten løsner snart;)
|
Kjenner jeg er spent på veiingen på onsdag. Har fortsatt feriekiloet med meg. Grrr!!!
|
God Morgen Alle Sammen :D
Ny dag, ny veiedag og jeg er så glad :) Vekta idag viste 83, 8 :D:D Kan ikke huske den var så lite.. Da er det nesten 2 kg ned på 2 uker.. KAn ikke annet enn å være fornøyd med det :) Hvordan har det gått med dere da? :) |
Forrige uke 73,9
I dag 72,6 Jippiiii :D Gratulerer med flotte tall Chalos :) |
Oj...ser det var 73,5 forrige uke, ikke 73,9.... mente ikke å jukse altså :rolleyes:
|
Ny veiedag:
Før ferien: 62.2 I dag: 61.9 300 gram på 1 mnd. Jeg ler! Eller ikke... Vel vel. All nedgang er nedgang og jeg kan jo ikke forvente like rask nedgang nå som jeg faktisk er normalvektig som da jeg var overvektig. Spiser nok sikkert litt for mye også. :lol: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Jeg strålte også på vekten i dag! Den viste 83,5, så da er 5,8 kg borte, 9 cm fra midja og 6 rundt magen:D |
Usikker på hvorfor jeg har gått ned så mye denne uka. Har vært mer i bevegelse enn til vanlig men jeg tror kanskje jeg har fått i meg for lite vann. Regner med jeg finner ut om vekttapet er reelt neste uke :P
20 juli: 95.7 27 juli: 95.3 (-0.4) 3 aug: 95 (-0.3) 10aug: 93.8 (-1.2) 17aug: 92.8 (-1) 24aug: 91.2 (-1.6) Har begynt å skifte over til litt mere karbo nå, og spiste potet for første gang siden midten av mai på lørdagen :) Ikke noe jeg skal gjøre dag men har lov til å unne meg hva som helst endag i uka samt litt mildere hele uka. Er også syk (ble syk før poteten så det er ikke den sin feil :P ) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44. |