Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Marsskravletråden til 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41307)

Anarko 11-03-11 03:31

Sv: Marsskravletråden til 30+

Oi, ser ut som en meget god investering!

Nå er jeg kommet hjem, og spist en altfor sen kvelds, etter å ha møtt lavkarbo-gjengen i Bergen :) meget koselig.

sistegang 12-03-11 00:23

Jeg sitter her og angrer noe fryktelig på at jeg har meldt meg på to timers grunnkurs på Zumba i morgen. Ikke har jeg koordinasjon eller kondis. Jeg må ha vært "utilregnelig" i gjerningsøyeblikket, da jeg meldte meg på.

vimsen85 12-03-11 00:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sistegang (Innlegg 1053915)
Jeg sitter her og angrer noe fryktelig på at jeg har meldt meg på to timers grunnkurs på Zumba i morgen. Ikke har jeg koordinasjon eller kondis. Jeg må ha vært "utilregnelig" i gjerningsøyeblikket, da jeg meldte meg på.

Det er gøy og ikke spesielt vanskelig! Jeg lover!

Anarko 12-03-11 01:10

Kan love deg sistegang at det blir kjempemorro!

Kiro 12-03-11 01:39

Den siste måneden har egentlig ikke gått så veldig bra for meg sånn vektnedgangmessig. Har prøvd det meste, og bytter konstant fra den ene filosofien til den andre, men det har til min store fortvilelse stått ganske “stille” og jeg har gått opp og ned de samme to kiloene. Men på mandag begynner jeg med streng induksjon igjen, så nå skal jeg bare nyte helgen, og kose meg med blant annet hjemmelaget is (Takk Nupsida!), og bare glede meg til å virkelig starte på mandag. Wish me luck. :)

sistegang 12-03-11 22:01

Zumba var skikkelig gøy, men jeg plundrer virkelig med å få med meg beina. Har lasta ned noen videoer. Så her skal det pugges trinn til neste gang.

vimsen85 13-03-11 13:27

I'm in looooooove!!!

Ha en nydelig søndag alle nydelige folk på forumet!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

grotingeling 13-03-11 13:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1054915)
I'm in looooooove!!!

Ha en nydelig søndag alle nydelige folk på forumet!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Herlig :love::love::love::love:

vimsen85 13-03-11 13:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 1054919)
Herlig :love::love::love::love:

Det er virkelig herlig :D

Anarko 13-03-11 15:25

Deilig å være forelska ja :D

sigboh 13-03-11 23:29

Min plan for mars er å forhåpentligvis gå ned 7 kg så jeg får den etterlengete brystreduksjonen min! :D

vimsen85 13-03-11 23:51

Gaaaaaaaad! Koffor må kjærlighet være så jævlig vanskelig. Koffor måtte den her dagen bli en jævlig berg og dalbane?

Dersom noen sier noe i fylla, regner dere det som bare fyllevrøvl dagen etter på. Jeg trodde at ting man sa i fylla skulle være sanne. Jeg får bare mer mot til å si ting jeg ikke tør ellers i fylla, men kanskje andre er annerledes? Kanskje de sier ting de egentlig ikke mener for å være hyggelig. But y? Det kompliserer da bare ting!

Jeg er fortsatt forelsket.. Kanskje bare litt mer ulykkelig sådan.

Anarko 13-03-11 23:52

Nytt mål for mars; komme i gang med ketolyse! Bestilte bok i dag!

Carisma 13-03-11 23:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055611)
Dersom noen sier noe i fylla, regner dere det som bare fyllevrøvl dagen etter på.

Det kommer jo litt an på... Jeg har nok litt hang til å tenke at hyggelige ting sagt i fylla er forsøk på å få noen til sengs... Men nå er jeg noen hakk mer kynisk enn de fleste da. :o

Anarko 14-03-11 00:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055611)
Gaaaaaaaad! Koffor må kjærlighet være så jævlig vanskelig. Koffor måtte den her dagen bli en jævlig berg og dalbane?

Dersom noen sier noe i fylla, regner dere det som bare fyllevrøvl dagen etter på. Jeg trodde at ting man sa i fylla skulle være sanne. Jeg får bare mer mot til å si ting jeg ikke tør ellers i fylla, men kanskje andre er annerledes? Kanskje de sier ting de egentlig ikke mener for å være hyggelig. But y? Det kompliserer da bare ting!

Jeg er fortsatt forelsket.. Kanskje bare litt mer ulykkelig sådan.

Jeg tror han mente det jeg. Bare ta det litt rolig og flørt og sånt. Han kan umulig motstå din søte sjarm mener da jeg :)
Man mener jo ting man sier i fylla, man er bare ikke like modig dagen derpå som oftest.

vimsen85 14-03-11 00:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1055619)
Det kommer jo litt an på... Jeg har nok litt hang til å tenke at hyggelige ting sagt i fylla er forsøk på å få noen til sengs... Men nå er jeg noen hakk mer kynisk enn de fleste da. :o

Hehehe. Ja, men det blir jo en litt annen situasjon enn den jeg var i. For dette foregikk på melding og vi bor i 2 forskjellige byer. Så det vet jeg ikke var motivet.. Dette er noen jeg kjenner inn og ut og som kjenner meg inn og ut. Og i går sa hun at "jeg kanskje var den som kunne få jenta som ikke tror på kjærlighet til å tro på den". Mens i dag var det litt sånn at hun ville unngå å snakke om elefanten i rommet.

Beklager at jeg bare spyr ut all frustrasjon. Føler meg skikkelig fjortis, men ingen av vennene mine hadde tid til å henge i kveld.

vimsen85 14-03-11 00:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1055625)
Jeg tror han mente det jeg. Bare ta det litt rolig og flørt og sånt. Han kan umulig motstå din søte sjarm mener da jeg :)
Man mener jo ting man sier i fylla, man er bare ikke like modig dagen derpå som oftest.

Tihi. Takk Anarko :) Jeg skal ta det rolig. Bare ble litt mye frustrasjon. Og HUN skal komme på besøk i april. Og jeg vet liksom ikke hvor jeg har henne nå. :confused: Forvirra. Men jeg får vel bare avvente det..

Carisma 14-03-11 00:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055627)
i dag var det litt sånn at hun ville unngå å snakke om elefanten i rommet.

Å, det bare høres ut som fylleangst. Bare la det modnes litt, og vis at du ikke syns det var for pågående så går det seg nok til :ja:

vimsen85 14-03-11 00:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1055657)
Å, det bare høres ut som fylleangst. Bare la det modnes litt, og vis at du ikke syns det var for pågående så går det seg nok til :ja:

Takk :)
Jeg kjente jeg trengte litt oppmuntring. Føler meg litt dum som har fallt for en av mine beste venner. Det kompliserer ting veldig.. Men det har vært mye flørting egentlig. Bare at det som oftest er i fylla. Jeg skal være tålmodig, snakke det i hel med mine venninner som kjenner historien og så ta det som det kommer. Ingen masing..

Hva skulle jeg gjort uten forumet?

Anarko 14-03-11 01:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055627)
Hehehe. Ja, men det blir jo en litt annen situasjon enn den jeg var i. For dette foregikk på melding og vi bor i 2 forskjellige byer. Så det vet jeg ikke var motivet.. Dette er noen jeg kjenner inn og ut og som kjenner meg inn og ut. Og i går sa hun at "jeg kanskje var den som kunne få jenta som ikke tror på kjærlighet til å tro på den". Mens i dag var det litt sånn at hun ville unngå å snakke om elefanten i rommet.

Beklager at jeg bare spyr ut all frustrasjon. Føler meg skikkelig fjortis, men ingen av vennene mine hadde tid til å henge i kveld.

Beklager at jeg skrev han altså!
Men tror hun mente det. Det er nok bare nerver. Ganske modig å si noe slikt, og da føler man seg kanskje litt nervevrak etterpå.

Anarko 14-03-11 01:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055629)
Tihi. Takk Anarko :) Jeg skal ta det rolig. Bare ble litt mye frustrasjon. Og HUN skal komme på besøk i april. Og jeg vet liksom ikke hvor jeg har henne nå. :confused: Forvirra. Men jeg får vel bare avvente det..

Om det er noen trøst så vet hun sikkert ikke helt hvor hun har deg heller. Nå vet jeg jo ikke hva du svarte tilbake til henne, MEN vil tro at etter det hun sa så er hun nervøs, og litt til ;)

vimsen85 14-03-11 01:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1055672)
Om det er noen trøst så vet hun sikkert ikke helt hvor hun har deg heller. Nå vet jeg jo ikke hva du svarte tilbake til henne, MEN vil tro at etter det hun sa så er hun nervøs, og litt til ;)

Vel jeg har vel egentlig sagt at jeg mente alt jeg sa. Og jeg snakket med henne på msn før i dag og spurte om jeg kunne være helt ærlig me henne. Og da sa hun at hun trodde det ikke var så lurt. Så jeg spurte om vi bare skulle unngå å snakke om elefanten i rommet. Og da sa hun "Ja, for den er trofast" (og det er fra et sitat fra Horton hears a who; "I meant what I said, and I said what I meant. An elephant's faithful, one hundred percent!"). Så no skjønna eg egentlig ingenting..

Og det går fint at du sa han altså. Skulle bare spesifisere.. :p

Tror jeg skal legge meg nå. Så håper jeg at det ordner seg på en eller annen måte. og jeg tror hun er redd. Jeg er iallefall det.

Anarko 14-03-11 01:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055675)
Vel jeg har vel egentlig sagt at jeg mente alt jeg sa. Og jeg snakket med henne på msn før i dag og spurte om jeg kunne være helt ærlig me henne. Og da sa hun at hun trodde det ikke var så lurt. Så jeg spurte om vi bare skulle unngå å snakke om elefanten i rommet. Og da sa hun "Ja, for den er trofast" (og det er fra et sitat fra Horton hears a who; "I meant what I said, and I said what I meant. An elephant's faithful, one hundred percent!"). Så no skjønna eg egentlig ingenting..

Og det går fint at du sa han altså. Skulle bare spesifisere.. :p

Tror jeg skal legge meg nå. Så håper jeg at det ordner seg på en eller annen måte. og jeg tror hun er redd. Jeg er iallefall det.

Er alltid litt skremt når man begynner å få noe på gang jeg. Alltid redd for å bli såret og kanskje spesielt siden dere er så gode venner ifra før av? Men så må man bare hoppe ut i det :) Jeg tror søvn hjelper, og hun har vel egentlig sagt at hun mente det da, så det trenger du ikke engste deg for. Er nok bare nervene som prater til dere begge.
Sove godt da :)

vimsen85 14-03-11 01:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1055678)
Er alltid litt skremt når man begynner å få noe på gang jeg. Alltid redd for å bli såret og kanskje spesielt siden dere er så gode venner ifra før av? Men så må man bare hoppe ut i det :) Jeg tror søvn hjelper, og hun har vel egentlig sagt at hun mente det da, så det trenger du ikke engste deg for. Er nok bare nervene som prater til dere begge.
Sove godt da :)

Nja, hun har ikke sagt at hun mente det etter hun ble edru. Hun bare unngår å snakke om det. Men nå skal jeg slutte å snakke om det. Og gå å legge meg. Sov godt du og! :D

vimsen85 14-03-11 01:57

Ja, btw. Var jeg som quota Horton først. Jeg vet ikke helt hva hun la i det å quote tilbake. Meeeen. Jeg skulle jo sove. Gaaad! Takk for at du gidder å peptalke :D

kthxbye 14-03-11 02:09

Helluen. Jeg slenger meg med her, jeg. Men hva foregår her? Ser flere har skrevet om planer for mars, er det det tråden går ut på? I tillegg til skravling?

Jeg har aldri brukt den sosiale delen av et forum før, så dette kan jo bli interessant. ^^

vaskeklut 14-03-11 02:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kthxbye (Innlegg 1055681)
Helluen. Jeg slenger meg med her, jeg. Men hva foregår her? Ser flere har skrevet om planer for mars, er det det tråden går ut på? I tillegg til skravling?

Jeg har aldri brukt den sosiale delen av et forum før, så dette kan jo bli interessant. ^^

Vi skravler om alt her vi! Grunnen til at folk snakker om marsplanene sine er fordi jeg spurte om hva folk hadde planer om i mars da jeg starta tråden for å få i gang praten.( Og fordi jeg er grådig nysgjerrig da :o )

Velkommen til dere nye, vi er steintøffe her inne, ikke sant folk? :D

Anarko 14-03-11 02:14

:lol:Kthxbye: det var bare noe vi fant ut vi ville skrive om denne måneden. Vår og greier vet du. Velkommen btw :)

Vimsen: klart, peptalker anytime. Been there, done that med nervøsitet, undring og alt. Vet det ikke er enkelt. Jeg som trodde bare mannfolk var vanskelige :lol:

Anarko 14-03-11 02:14

Vi er beinharde :D

kthxbye 14-03-11 02:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1055682)
Vi skravler om alt her vi! Grunnen til at folk snakker om marsplanene sine er fordi jeg spurte om hva folk hadde planer om i mars da jeg starta tråden for å få i gang praten.( Og fordi jeg er grådig nysgjerrig da :o )

Velkommen til dere nye, vi er steintøffe her inne, ikke sant folk? :D

Aha, da forstår jeg. Jeg gadd ikke lese helt fra begynnelsen, litt lat og sånn. Planen min for mars er å få all snøen til å smelte vekk. :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1055683)
:lol:Kthxbye: det var bare noe vi fant ut vi ville skrive om denne måneden. Vår og greier vet du. Velkommen btw :)

Takk. (:

Anarko 14-03-11 02:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kthxbye (Innlegg 1055687)
Planen min for mars er å få all snøen til å smelte vekk

Beste planen hittil!

kthxbye 14-03-11 02:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1055694)
Beste planen hittil!

Muligens er jeg litt for optimistisk, men man må jo satse hardt? Er bare å hjelpe til, så kan vi dele heder og ære. ;)

vimsen85 14-03-11 11:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1055683)

Vimsen: klart, peptalker anytime. Been there, done that med nervøsitet, undring og alt. Vet det ikke er enkelt. Jeg som trodde bare mannfolk var vanskelige :lol:

Kthxbye velkommen :)

Anarko: Hehe. Venninna mi har slutta å komme med uttalelsen "mannfolk, altså" og sei no "folk, altså" til ære for meg. Eg trudde og det var lettare å være lesbisk enn hetro. Der tok eg visst feil. Kjærlighet er vanskelig uansett.. :p Men hode mitt føles litt lettare i dag :)

Carisma 14-03-11 19:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055679)
Nja, hun har ikke sagt at hun mente det etter hun ble edru. Hun bare unngår å snakke om det.

Hmmm, hvor full var hun? Kan det være at hun ikke husker alt helt klart og derfor ikke vil snakke? Altså husker noe, men ikke hele sammenhengen f.eks?
Og....du er helt sikker på at hun spiller på samme laget? For hvis hun ikke vanligvis gjør det kan det jo være litt sjokk hun lider av også, over seg selv.
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1055862)
Eg trudde og det var lettare å være lesbisk enn hetro. Der tok eg visst feil.

Haha, jeg er impnert over de som tør årøve jeg. Hadde aldri orka å være sammen med noen som tenkte likt som meg! :lol:

Kitsu 14-03-11 20:36

Usj... Har drukket kaffe og som vanlig så har jeg av alle ting blitt dautrøtt av den. Merkelig reaksjon altså. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan kvikke meg opp litt?

Vimsen, fikk du svaret mitt på PMen? Aldri svart på en på dette forumet før, så vet ikke om jeg gjorde det riktig? .D

Kitsu 14-03-11 20:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1056297)
Hadde aldri orka å være sammen med noen som tenkte likt som meg! :lol:

Heh, tenker nok likere samb'en enn en hvilken som helst jente jeg. Ikke den mest utpregede feminine jenten i verden liksom. Men er enig, kudos til alle som tørr være seg selv.

vimsen85 15-03-11 02:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1056297)
Hmmm, hvor full var hun? Kan det være at hun ikke husker alt helt klart og derfor ikke vil snakke? Altså husker noe, men ikke hele sammenhengen f.eks?
Og....du er helt sikker på at hun spiller på samme laget? For hvis hun ikke vanligvis gjør det kan det jo være litt sjokk hun lider av også, over seg selv.

Haha, jeg er impnert over de som tør årøve jeg. Hadde aldri orka å være sammen med noen som tenkte likt som meg! :lol:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1056376)
Heh, tenker nok likere samb'en enn en hvilken som helst jente jeg. Ikke den mest utpregede feminine jenten i verden liksom. Men er enig, kudos til alle som tørr være seg selv.

Hahaha. Vi er ikke så like da. Men ja, hun spiller som meg, på begge lagene :p Og hun var ganske full. Og nå har jeg fått et halvklart svar på en mail jeg sendte og vi har snakka på msn et par timer. Vi har vel ikke kommet fram til noe mer sånn egentlig. Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Dersom det skjer, skjer det.

Ja, jeg fikk den Kitsu. Skal svare snart. Kan hende vi må utsette det..Men jeg skal sende melding til dere i morra..

vimsen85 15-03-11 16:02

Så hva skjer blandt 30+erne på en helt vanlig tirsdag ettermiddag?

Engledans 15-03-11 16:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1057111)
Så hva skjer blandt 30+erne på en helt vanlig tirsdag ettermiddag?

Funderer på hva jeg skal finne på til middag. :rolleyes:

Kitsu 15-03-11 16:34

Spiser middag! Så kommet hakket lengre... :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.