![]() |
Sv: Popularitet?
Sitat:
|
Takk for tilbakemeldingene jeg har fått.Det er veldig hyggelig ,og jeg er glad det er så mange hyggelige mennesker som bryr seg om en på dette forumet.http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/000203FB.gif
http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Ja jeg såg ikke det før nylig jeg heller, plutselig folk som hadde kommentert innlegga mine og greier.. er jo litt koselig da :)
|
Sitat:
|
Ikke strekk den strikken for langt for da ryker den!!
|
hva snakker du om kanutten? Hva strikk?
|
Ja, Kanutten, den klarte jeg ikke helt å følge. Kunne du ha utdypet?:o
|
Sitat:
Når det gjelder den røde prikken til Kari Anne var det nok IKKE fordi hun hadde blitt bedt om å ta det rolig uten å ta hensyn til det, men mest sannsynlig på grunn av måten hun selv svarte på motinnlegg. Noen ble provosert og ga en rød prikk. Det er fritt opp til hver enkelt. Om den er fortjent eller ikke er ikke opp til oss eller Kari Anne å vurdere. Like mye som folk ikke behøver være enige i alle de grønne prikkene. Det er lenge siden jeg har sett så sterke reaksjoner på en rød prikk ! Den ble gitt, den er der, - lev med det ! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Det må da være lov å takke for kommentarer på innlegg vel...Ingen som krangler av den grunn vel :)
Forøvrig syns jeg !! etter alle setninger lett blir tolket som at du er litt sint... ;) |
Sitat:
|
kverulere? Hvordan kverulerer man når man takker for kommentarer?? Den eneste som kverulerer her nå er jo du..... ;)
|
Dette temaet er vel etterhvert ganske utdebatert, er det ikke ?
Alle får ha sin mening og alle kan ikke bli enige om alt. Det er slik livet er ! :cool: .....og noen lurer på hvorfor det er krig i verden ? NEI, det var ikke ment som et spørsmål, IKKE svar ! :p |
Sitat:
|
OK, vi legger det bak oss :)
Godnatt alle sammen :) |
God natt :) Her blir det sent kjenner jeg, så ikke legg dere alle da :P :P
|
Sitat:
|