Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Popularitet? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39928)

Kari Marita 27-01-11 23:26

Sv: Popularitet?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1013214)
Under kontrollpanel øverst på den grønne linja kan du se de tilbakemeldingene du har fått, og fra hvem. Scroll ned til under oversikten over oppdaterte tråder.

Ok,takk.:)

Kari Marita 27-01-11 23:36

Takk for tilbakemeldingene jeg har fått.Det er veldig hyggelig ,og jeg er glad det er så mange hyggelige mennesker som bryr seg om en på dette forumet.http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/000203FB.gif

http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1

senorita 27-01-11 23:46

Ja jeg såg ikke det før nylig jeg heller, plutselig folk som hadde kommentert innlegga mine og greier.. er jo litt koselig da :)

Kari Marita 27-01-11 23:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 1013271)
Ja jeg såg ikke det før nylig jeg heller, plutselig folk som hadde kommentert innlegga mine og greier.. er jo litt koselig da :)

Ja det er koselig ja.:)

Kanutten 28-01-11 00:02

Ikke strekk den strikken for langt for da ryker den!!

senorita 28-01-11 00:03

hva snakker du om kanutten? Hva strikk?

lifejack 28-01-11 00:06

Ja, Kanutten, den klarte jeg ikke helt å følge. Kunne du ha utdypet?:o

Nille 28-01-11 00:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Beurre (Innlegg 1013038)
Ser at en bruker går fra ”sliter” til ”ikke populær nei” til ”har litt lumsk oppførsel i fortiden”. Er det et bakenforliggende system her ifm. +/- her, dvs. ”har først fått minuser, men så plusser”, eller legger mod./adm. til tekst etter egen vurdering?

Det er IKKE slik at mod/adm legger tekst etter egen vurdering. Det er noe som ligger i systemet. Skal spørre HP om det, for slike kommentarer høres unektelig noe tåplige ut.

Når det gjelder den røde prikken til Kari Anne var det nok IKKE fordi hun hadde blitt bedt om å ta det rolig uten å ta hensyn til det, men mest sannsynlig på grunn av måten hun selv svarte på motinnlegg. Noen ble provosert og ga en rød prikk. Det er fritt opp til hver enkelt. Om den er fortjent eller ikke er ikke opp til oss eller Kari Anne å vurdere. Like mye som folk ikke behøver være enige i alle de grønne prikkene.

Det er lenge siden jeg har sett så sterke reaksjoner på en rød prikk ! Den ble gitt, den er der, - lev med det !

Kanutten 28-01-11 00:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1013297)
Ikke strekk den strikken for langt for da ryker den!!

Kjære vene?? Kan dere ikke gamle ordelag?? Det betyr at hvis man putrer for mye bli det en krangel av det!

lifejack 28-01-11 00:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1013309)
Kjære vene?? Kan dere ikke gamle ordelag?? Det betyr at hvis man putrer for mye bli det en krangel av det!

Har hørt om å strekke strikken, ja, men skjønte bare ikke helt hvem/hvilken del av denne tråden den var tiltenkt, for den gled liksom ikke så naturlig inn akkurat der... i følge min subjektive hjerne i lesende øyeblikk:p:D

senorita 28-01-11 00:21

Det må da være lov å takke for kommentarer på innlegg vel...Ingen som krangler av den grunn vel :)

Forøvrig syns jeg !! etter alle setninger lett blir tolket som at du er litt sint... ;)

Kanutten 28-01-11 00:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lifejack (Innlegg 1013317)
Har hørt om å strekke strikken, ja, men skjønte bare ikke helt hvem/hvilken del av denne tråden den var tiltenkt, for den gled liksom ikke så naturlig inn akkurat der... i følge min subjektive hjerne i lesende øyeblikk:p:D

Det gjleder alle.. Hvorfor drøye dette mer?? Er det fordi noen absolutt vil kverrulere?? Svar er gitt og godtatt så la det bli med det..

senorita 28-01-11 00:25

kverulere? Hvordan kverulerer man når man takker for kommentarer?? Den eneste som kverulerer her nå er jo du..... ;)

Nille 28-01-11 00:27

Dette temaet er vel etterhvert ganske utdebatert, er det ikke ?
Alle får ha sin mening og alle kan ikke bli enige om alt.

Det er slik livet er ! :cool:

.....og noen lurer på hvorfor det er krig i verden ?

NEI, det var ikke ment som et spørsmål, IKKE svar ! :p

Kari Marita 28-01-11 00:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille (Innlegg 1013306)
Det er IKKE slik at mod/adm legger tekst etter egen vurdering. Det er noe som ligger i systemet. Skal spørre HP om det, for slike kommentarer høres unektelig noe tåplige ut.

Når det gjelder den røde prikken til Kari Anne var det nok IKKE fordi hun hadde blitt bedt om å ta det rolig uten å ta hensyn til det, men mest sannsynlig på grunn av måten hun selv svarte på motinnlegg. Noen ble provosert og ga en rød prikk. Det er fritt opp til hver enkelt. Om den er fortjent eller ikke er ikke opp til oss eller Kari Anne å vurdere. Like mye som folk ikke behøver være enige i alle de grønne prikkene.

Det er lenge siden jeg har sett så sterke reaksjoner på en rød prikk ! Den ble gitt, den er der, - lev med det !

Som sagt så ble jeg bedt om at jeg hadde sagt for mye og fikk beskjed om å holde opp,at det var nok nå.Noe jeg ikke gjorde med en gang.Så jeg trodde det var derfor jeg fikk den røde prikken.Men jeg aksepterer at det lå mere bak enn det.Jeg var bare ikke klar over det.:)

Nille 28-01-11 00:35

OK, vi legger det bak oss :)

Godnatt alle sammen :)

senorita 28-01-11 00:39

God natt :) Her blir det sent kjenner jeg, så ikke legg dere alle da :P :P

lifejack 28-01-11 00:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille (Innlegg 1013341)
OK, vi legger det bak oss :)

Godnatt alle sammen :)

Natta:)

Kari Marita 28-01-11 00:55

God natt til alle.:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.