Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Er så utrolig glad og lettet! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38578)

ChristineSixteen 09-12-10 00:00

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Trenger ikke nødvendigvis å betale selv om man tar det på et privatklinikk. Finnes mange private klinikker som utfører operasjoner for det offentlige. Alle private med avtale finner man også på fritt sykehusvalg siden.

Jeg skal opereres på Aleris i Oslo, og jeg betaler ikke for operasjonen. Det er det staten som gjør :D Fordelen med de private klinikkene som utfører for staten er at de som regel har liten ventetid!

ChristineSixteen 09-12-10 00:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 981099)
Ja okei, helsenord har ventetid på 52 uker, juhu:p

Er klinikker i nord med kort ventetid, men ettersom jeg har skjønt så må alle i nord gjennom UNN selvom man skal opereres på en privat klinikk. Utrolig irriterende, sånn er det ikke her nede! Jeg fikk time en uke etter jeg sendte henvisningen

langaard 09-12-10 00:15

Jeg søkte om arrkoreksjon p.g.a en hasteoperasjon av magen (sprukket blindtarm+ åpning av hele buken neste dag p.g.a betennelse i buken) Arret erså stygt,at jeg fint kunne deltatt i en skrekkfilm:( Men jeg fikk avslag på arrkorreksjon!! Hva skal jeg gjøre?:(

ChristineSixteen 09-12-10 00:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 981139)
Jeg søkte om arrkoreksjon p.g.a en hasteoperasjon av magen (sprukket blindtarm+ åpning av hele buken neste dag p.g.a betennelse i buken) Arret erså stygt,at jeg fint kunne deltatt i en skrekkfilm:( Men jeg fikk avslag på arrkorreksjon!! Hva skal jeg gjøre?:(

Jøss trodde man fikk det automatisk... Det burde man hvertfall... Jeg hadde prøvd å søkt et annet sted, for det virker som det er veldig forskjell fra sted til sted... Har egentlig ingen andre råd, men kanskje noen andre som har

Iset 09-12-10 17:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 981125)
men er det ikke dyrere om du må ta det privat da?

Koster ingenting når man blir henvist, det er kun når man tar kontakt med klinikken privat. Jeg betalte 0,- kroner.

Iset 09-12-10 17:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 981139)

Oj det er kjipt altså ... Igjen; jeg anbefaler å søke på privatklinikk (feks. Aleris i Oslo) via fastlegen. Kortere ventetid + man har større sjanse for å få operasjonen godkjent.

Ignite 09-12-10 18:09

Veldig bra! :ja:

Og det er fortjent.

Belseblubb 10-12-10 16:18

Wow!! Imponert over hvor fint det ser ut, selv så korttid etter operasjonen. =) Og nå som arrene er lysere må det jo se enda mye bedre ut! Gjør ingenting om du legger ut et bilde fra den senere tid. =D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.