![]() |
Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover
jeg tenker det samme som deg ang jula. jeg har fri fra lillejulaften, og hele den helga. Så de dagene i helga skal jeg spise det som blir servert. Men fra mandag er det tilbake til ketogen kost igjen. Jeg jobber på nyttårsaften, så da går det greit å holde seg til ketosen..håper jeg hehe:)
|
Vil ønske deg en riktig GOD JUL!!!
Har du ikke journal du Fofa? Håper du får en kjempefin jul og så må du kose deg masse:klem:klem fra Butten:) |
Takk skal du ha!! Og samme til deg:gave::blomster:
Jeg har ikke journal, nei... Håper du får ei virkelig trivelig jul!!! Klem |
Herregud som jeg har spist i jula da!!!:o
Nå er det snart kraftig skjerpings her asså.Hvordan har det gått med deg Fofa i jula da? Jeg er oppblåst og så mett at ....uff uff klag og syt...så er det min egen feil og:cool: Så sånn har det gått her i jula ja:) |
Samme her!!! :mad::mad::mad: At jeg aldri lærer!!! Har ikke trent en dritt på leeeeenge heller. Sliter nå med diaré...skikkelig plagsomt!!! Håper bare dt gir seg snart...er på 3.dagen nå. så det er ikke helt bra.
Men, jeg har hatt en trivelig jul, da :) hehe |
Huff...gikk på en smell i dag og jeg... Skulle jo holde meg unna karber også på nyttårsaften...men, den gang ei!!! Hahaha...sjokk!! yeah right:-)
Jaja, i morgen tørkes støvet av sykkelen!! Jeg er på nattevakt nå, så jeg unngår ihvertfall bakfylla i morgen;-) Godt Nytt År!!! |
GODT NYTTÅR !!
Ja har blitt noen smeller her også så i morgen er det forhåpentlligvis trenings start igjen:D |
I dag er det ny start her ..frokosten en inntatt og er nå på full ketolyse kost igjen;):D
Da var julens og nyttårs sprekken over for nå og starter med godt mot i dag! Du da fofa hvordan er formen og humøret ellers? |
Hvordan står det til fofa?
Denne uken skal jeg ta frem spinningsykkelen igjen og jeg skal sykle i 3 timer denne uken ...bare så du vet det!!!nå er det nok latskap her i gården..begynne med 3 timer denne uken så skal det bli mer neste uke..osv. Du da er du i gang med trening eller?? |
Innom og maser igjen jeg ...:D
Da er jeg veldig stolt av meg selv for jeg har nemelig trent 70min i dag!!!Tenk ...30 min på sykkelen og 40min med kundaliniyoga:):Dtenk å klare å gjøre dette et par ganger i uka ,da er jeg fornøyd iallefall.Håpe det at jeg klarer å komme inni det for da må du bare til slutt,det blir en vane. Veldig positiv i dag ja:D |
Så bra!!!!!!:):):)
Skikkelig bra jobba!! Det står nok ikke så bra til her i gården:( Har spist masse karbo og dritt siden jul...og ikke trent noe som helst..MEN, nå blir det andre boller!!!!! I morgen starter jeg med trening i gjen!! OG selvfølgelig ketosemat!! Kjenner jeg er gira nå...da jeg ser hvor lite jeg liker kroppen min på høykarbo. Har ikke vært på vekta på lenge...og kommer nok til å unngå den en stund til...frem til jeg er godt igang med trening og kost igjen. Jeg har hatt pc'n på reparasjon noen dager, derfor jeg ikke har vært innom her på lenge. MEN, nå er det altså MITT nye år starter!! Jeg har tenkt å gjennomføre 30 day shred nå, samt sykle! Denne uka blir det altså 5 økter med Jillian, starter når jeg står opp i morgen ettermiddag(er på nattevakt nå). Også er plan å klare 5 timer på sykkelen denne uka, fra og med i morgen, onsdag:) SÅ, nå er det bare å brette opp ermene, og sette igang!!! This is it!!:) |
Så¨bra du er i gang Fofa:heia:
Da er vi i full gang igjen ja .I går trente jeg 30 min zumba,det var knallgøy .Så det har jeg tenkt å fortsette med. Ha en fantastisk dag og merker selv nå at når en kom over kneiken etter jula og kommer inni dette med maten ,så er alt så mye enklere:) |
Da har jeg trent 40min zumba i dag,deilig:D
|
Ja, jeg kommer etter..hehe
Fikk ikke starta med shreddingen i dag(onsdag, altså...er på jobb nå..)Men skal virkelig få satt igang med det nå!! Jeg har lasta ned en Zumba dvd for lenge siden, men har aldri prøvd den... Så, du mener det er bra trening, eller? |
Ja det synes jeg, fikk opp pulsen og svetten rant ,å ikke minst var det jo faktisk gøy:)
Skal nok få inn litt spinning innimellom og kombinere litt der.Men det merkes faktisk på energien at en trener ja:) Lykke til med treningen da Fofa. Håper jeg klarer ¨å fortsette med dette da...:o;) |
30MIN ZUMBA 40MIN YOGA Er superfornøyd med dagen trening:) |
Herregud så flink du er!! Jeg klarer ikke helt å komme meg i gang her.... ahh
|
YES!!!!:D
Endelig har jeg klart å komme meg i gang igjen!!! Den satt langt inne, men nå er jeg her! I går starta jeg på ketogen kost igjen:) Jeg sykla 30 minutter i går..skulle egentlig vært mer, men jeg var så sykt trøtt at det ble en kort økt. I dag har jeg nå sykla 80 minutter før frokost, DET kaller jeg en bra start på dagen hehe. Endelig er jeg i gang!!! Er skikkelig gira nå:D Jeg har bestemt meg for å kjøre HARDT nå. Altså, det med kosten går jo egentlig mer eller mindre av seg selv(bare jeg først har kommet igang). Men jeg skal virkelig satse på mye trening nå. Når jeg satt og svetta på sykkelen i morges, ble jeg enig med meg selv om at jeg skal nå målet mitt når det kommer til vekta til 1.mars. Meget mulig det er et urealistisk mål, men jeg skal virkelig prøve. Jeg trenger å ha litt press på meg for å gi alt. Og jeg VET at jeg kan, hvis jeg virkelig går inn for det. Det var dagens positive innspill fra meg hehe. P.S, jeg skaffa meg Zumba dvd'er i går, skal prøve å få testa det ut i løpet av helga! OG, jeg starter på Jillians 30 day shred i dag!! Er du med? Jeg har laget et eget innlegg om det under trening! Hiv deg med!!:D |
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020408.gifbRA JOBBA FOFA!!!
jEG HAR IKKE TRENT I DAG ENNDA MEN SATSER PÅ LITT ZUMBA MÅ BARE VENTE TIL DE ANDRE I HUSET HER GÅR UT:D Så bra du er i gang da,jiilians treningen har jeg ikke men fortsetter med zumba og yoga...og sykling innimellom:) FLINKE JENTA!!! http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
D ble det 30 min zumba unnagjort http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FB.gif
http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Supert!!!
Herregud så flinke vi er:D:D:D hehe Jeg må si, det føles virkelig godt å være i gang igjen!!! Synes faktisk jeg ser litt tynnere ut allerede!! hahaha:lol: |
Ja vi er kjempeflinke,
Det er utrolig deilig å komme i gang med treningen altså,nå må jeg bare gjøre det ,er ikke noe stress liksom.Håper vi holder oss på denne vei nå Fofa:) Føler meg mye tynnere her også ja:D Jeg la på meg 3 kilo etter julen,og siden starten 3jan,har jeg gått ned 2 av de kiloene:) |
Jeg har ikke turt å sjekke vekta...skal utsette det til jeg kjenner på meg at noen kg er borte.. hehe, hvis jeg klarer. Skal ihvertfall ikke veie meg før uti uka. Må prøve å unngå å bli aå altfor skuffa:o
Men men, den tid den sorg!! Nå har jeg gjennomført min første økt med Jillian, OG sykla 40 minutter til. Så, totalt 2 hele timer på sykkelsetet i dag:) Føles godt!! Nå er pizza og film min plan;) |
OMG ja du er virkelig igang Fofa...tilbake i kjent stil:D
Bra jobba !!!:) |
Hehe, ja, hadde nå bare denne kjente stilen kunne vært en vedvarende stil, så skulle jeg ikke klaga:)
Er veldig gira nå, men vet jo at eneste grunnen til at jeg har kunne trene så mye i dag er at jeg har frihelg... Så, morgendagen blir det og mye trening her. MEN, så starter en ny uke, og jeg har masse masse jobb:mad: Det er da det blir vanskelig å opprettholde dette..men men, jeg skal virkelig gjøre mitt beste! godt jobba du og!! Du har jo klart å holdt deg til masse trening i mange dager nå!! |
Nå har jeg akkurat gjennomført dag 2 av 30 med Jillian:D Er virkelig glad for at starten har gått så bra. Da mener jeg at jeg har klart å trene såpass mye...jeg VET at det er bare 2 dager, men likevel. Jeg tar ingenting for gitt. Selve utfordringa starter i morgen. Da er det ny uke, og ca 70-80 timer jobb:( Så jeg vet at det å få nok søvn mellom skiftene vil være hovedprioritert.. MEN, jeg MÅ få lagt inn litt trening og. Jeg tror(og håper) at 30 minutt med Jillian hver dag vil være gjennomførbart. Så får heller syklingen komme neste uke når jeg har mer fri..
Hvordan går det med deg, Butten? En ny treningsdag for deg og? |
Hei du er flink asså:heia:
I dag har jeg treningsfri alle er hjemme her så da nekter jeg å stå og hoppe i stua:DTrente nesten hele forrige uke så tar fri idag med god samvittighet. Såi dag blir en litt sløve dag ... |
Nå har jeg testa ut Zumba også...men det var en nedlasta versjon, med dårlig lyd, så det ble ikke helt optimalt. Men det virker gøy! Skal bestille dvd'ene på nettet nå, så skal jeg prøve å få lagt inn litt Zumba-trening innimellom og:)
Hvilken av de ulike programmene bruker du? Vet ikke hva den het den jeg akkurat gjorde, men det var ca 20 minutter. Den inneholdt litt av 4-5 forskjellige danser |
Den jeg har er vel på en time ,det er forskjellige typer sånn blandet.en som heter cardioparty.osv.jeg har ikke coveret for det er min far som har lastet den ned til meg.Men det er forskjellige danser fra forskjellige land liksom ,sånn lett blandet:D
Er så utrolig flink å forklare http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020468.gif Men den dvd du har med jillian har du lastet den ned eller kjøpt den?kunne tenkt meg og hatt den også. http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Ok, jeg må sjekke litt ut den der Zumbaen, altså:D
Min Jillians er lasta ned... Funker som den skal!! Går bare og venter på at gangsperra skal komme å ta meg! Jeg har forresten sykla i 2 timer nå! Så det ble totalt 3 timer i dag:) Kun fordi jeg vet at jeg ikke vil kunne trene så mye til uka. |
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000200D6.gif
' Flinke:heia: Tror jeg skal prøve å få tak i jllian jeg også.Du må ha en god jobbeuke:) http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
45min zumba er unnagjort i dag http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002013F.gif
http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Så bra!!! flink du er som klarer å hoppe rett på igjen etter en dag pause!!! Min éne dag pause blir som regel maaange dager!! MEN, det var før haha...nå er det jo nytt år og nye vaner som gjelder:)
Jeg har gjort unna Jillian's hardkjør for i dag. Og 1 time på sykkelen:) Det føles veldig godt!! Starter på jobb i natt, så enn så lenge har jeg "fri"..men må nå sove meg litt opp før jobb. Derfor godt å ha treninga unnagjort. Det blir spennende å se hvor mye jeg får trent denne uka. Men som sagt, Jillians halvtime hver dag, er det absolutte minimum!! Går det greit med maten for deg? |
Hurra flinke Fofa!!!:)
Ja maten går det kjempefint med ,har laget opp og bakt forskjellig så det har vært enkelt og greit.Laga nannahs knekkebrød som jeg har liggende i en boks ,enkelt til frokost synes jeg.Har også gått inn for å få i meg nok fett i det siste og det vises på vekten.Ikke minst treninga hjelper på vekten det også. Ja jeg føler vi er i siget nå Fofa ,nå skal kiloene trille av oss:D |
Sitat:
Som sagt, så er det hardkjør nå frem til 1.mars for min del. er forhåpentligvis frem til da blitt så vant til mine nye rutiner, at jeg også etter da fortsetter treninga! Jeg har ikke veid meg på et par uker, men tenker jeg veier meg på onsdag.. |
Ja på onsdag ja ,da vil jeg også veie meg;) .Rapporter her da sant vel:D
|
Ja, jeg blir vel nødt til det..hehe:o
Nå har jeg jo ikke veid meg på en stund, så jeg tar onsdagens vekt som utgangspunkt. Vet bare at jeg vil nå ca 83 kg..så får heller startvekta være som den er...Jeg VET at den bare blir seende penere og penere ut etterhvert!! haha:) |
I dag ble det kun med en halvtime Jillian trening. Jeg var nødt til å prioritere søvn. Med er uansett glad for at jeg klarte å dra meg ut av senga for å trene den halve timen!
I morgen er vakta mi én time kortere enn de andre dagene denne uka, så den ekstra fritimen kommer jeg til å bruke til trening..tror jeg haha:) |
I gå¨r hadde jeg treningsfri ikke helt i form i går.
Men da har jeg vært på vekten i dag er ikke gått ned noe mer, men 2 kilo siden 3 januar er jeg forsåvidt fornøyd med det. Hvordan var det med vekten din i dag da?:spent: |
Hei!
Jeg er akkurat kommet hjem fra jobb nå..så jeg er på vei i seng. Veier meg i ettermiddag når jeg våkner.. Håper formen din er bedre i dag! I ettemiddag skal jeg trene litt Zumba igjen, Har fått tak i en bedre versjon, så da får jeg skikkelig lyd. Blir spennende og se om jeg liker det, da:-) Det er den korte dvd'n jeg har skaffa. Tar den som en begynnelse;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31. |